Tråden för de nattaktiva!

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
ja, precis...jo bäst å tipsa dem som svankar ( tjejer och svankar i samma mening är som gjort för en HET diskussion...:D) att ta sig till gymmet och kötta lite:yoparty

Hörde jag svank?

Du är ung, EVOn såklart.
BMWn är för gamlingar som mig som måste åka lite bekvämt till jobbet...

Satte på mina 18"are igår efter att ha dragit ut på de väldans länge, det blir ju lite stötigt :D

Jovisst, EVOn är grym men jag diggar BMW som fan. :gnissla
Fast det lutar väl mest åt EVOn. Då får man lite roligt i vinter också :D
Det var fan på tiden!

Evo, lätt. Klart!

Nu ska du inte vara sån, jag är aktiv och gör andra saker med mitt liv. Jag bara råkar tycka om sovmorgnar:D

Ok, thänks for input!

@nna

Let´s go
Gick med
6 Dec 2009
Hoj
ooo
Kan inte du ta o följa me mig te gymmet imorrn o..hmm...visa lite...öh.. precis... :glömdet

Blåsa kojuver o ta sovmornar :tummenupp

mmmm det går nog att ordna, får samla ihop ett gäng och visa upp lite typexempel då så du förstår ordentligt...stackars din rygg, får avsluta med lite massage efter passet då...:D...men skulle inte du sova nu...25 min sen är du...tack o godnatt!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
mmmm det går nog att ordna, får samla ihop ett gäng och visa upp lite typexempel då så du förstår ordentligt...stackars din rygg, får avsluta med lite massage efter passet då...:D...men skulle inte du sova nu...25 min sen är du...tack o godnatt!

Låter kanon!

Jo, nuuu ska jag sova, bara skriva ett pm när du saknar mig för mkt så svarar jag när ja känner fört :tummenupp
Gonatt

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det har du ju besvarat själv, gammal jänk:fakta

Ja en pickup i stil med cheva 1500 från sent 80 tidigt 90 ska jag ha, vi har redan en impala 65a o bonneville 66a i kompisgänget så nå sånt behöver ja inte köpa.. fullt upp att få chaffisar te dem vi har :D

Men ska ju ha en bil att ta mig te jobbet me också..fundera på A3a 05-08 nåntiong..hmmm

@nna

Let´s go
Gick med
6 Dec 2009
Hoj
ooo
Låter kanon!

Jo, nuuu ska jag sova, bara skriva ett pm när du saknar mig för mkt så svarar jag när ja känner fört :tummenupp
Gonatt

Ja, för visst var det så..pm=ligga..det är alltså då jag ska kontakta dig...eller var det ngn allmän missuppfattning på forumet som minderåriga slängde sig med...ja du gonatt!:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja en pickup i stil med cheva 1500 från sent 80 tidigt 90 ska jag ha, vi har redan en impala 65a o bonneville 66a i kompisgänget så nå sånt behöver ja inte köpa.. fullt upp att få chaffisar te dem vi har :D

Men ska ju ha en bil att ta mig te jobbet me också..fundera på A3a 05-08 nåntiong..hmmm

Äh, gammeljänk som bruksbil är fett:yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja, för visst var det så..pm=ligga..det är alltså då jag ska kontakta dig...eller var det ngn allmän missuppfattning på forumet som minderåriga slängde sig med...ja du gonatt!:D

Det var meningen att man skulle läsa in vad PM:en mar fyllda med i den meningen, inte dra likhetstecken mellan PM och ligga;)

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Tycker det. E39:an är ju knappast en busbil dock. Annars är sidlängesåka kul.

Nä, det blir isf glidarbil. Då tar jag ut adrenalinet på hojen istället, när jag nu kan köra dvs :huvet
Men om jag blir tvungen att sälja hojen så blir det fan EVO. Eller varför inte en RX7. Dom är trevliga. Inte minst ljudet.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO