SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Evon har ju fyrkrafs, och det är för fegisar!
ja, precis...jo bäst å tipsa dem som svankar ( tjejer och svankar i samma mening är som gjort för en HET diskussion...) att ta sig till gymmet och kötta lite
Du är ung, EVOn såklart.
BMWn är för gamlingar som mig som måste åka lite bekvämt till jobbet...
Satte på mina 18"are igår efter att ha dragit ut på de väldans länge, det blir ju lite stötigt
Evo, lätt. Klart!
Nu ska du inte vara sån, jag är aktiv och gör andra saker med mitt liv. Jag bara råkar tycka om sovmorgnar
Evon har ju fyrkrafs, och det är för fegisar!
Kan inte du ta o följa me mig te gymmet imorrn o..hmm...visa lite...öh.. precis...
Blåsa kojuver o ta sovmornar
mmmm det går nog att ordna, får samla ihop ett gäng och visa upp lite typexempel då så du förstår ordentligt...stackars din rygg, får avsluta med lite massage efter passet då......men skulle inte du sova nu...25 min sen är du...tack o godnatt!
Det har du ju besvarat själv, gammal jänk
Låter kanon!
Jo, nuuu ska jag sova, bara skriva ett pm när du saknar mig för mkt så svarar jag när ja känner fört
Gonatt
Eller? Nä, rwd är ju roligare fast dyrare för mitt däckkonto, då jag aldrig kan hålla mig för att inte gör lite rykare här och där.
Ja en pickup i stil med cheva 1500 från sent 80 tidigt 90 ska jag ha, vi har redan en impala 65a o bonneville 66a i kompisgänget så nå sånt behöver ja inte köpa.. fullt upp att få chaffisar te dem vi har
Men ska ju ha en bil att ta mig te jobbet me också..fundera på A3a 05-08 nåntiong..hmmm
Ja, för visst var det så..pm=ligga..det är alltså då jag ska kontakta dig...eller var det ngn allmän missuppfattning på forumet som minderåriga slängde sig med...ja du gonatt!
Ja, för visst var det så..pm=ligga..det är alltså då jag ska kontakta dig...eller var det ngn allmän missuppfattning på forumet som minderåriga slängde sig med...ja du gonatt!
Tycker det. E39:an är ju knappast en busbil dock. Annars är sidlängesåka kul.
Det var meningen att man skulle läsa in vad PM:en mar fyllda med i den meningen, inte dra likhetstecken mellan PM och ligga
ehh, vi kan väl bara konstatera att vi alla hoppas du får ligga
Just nu är det jävligt tomt på ligga, men det vänder om tre veckor
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet