Långt ifrån dig, 4mil från Norman.
Skulle vara lite roligt att göra motard av kawan, ballt med 2takt.
Gört, ett jävla monster de skulle bli...
Skulle vara lite roligt att göra motard av kawan, ballt med 2takt.
Leriga tjejer då?
Leriga tjejer då?
Fan nu måste jag leta dämpare, fälgar, broms osv. Då har jag ialf något att göra några timmar.Gört, ett jävla monster de skulle bli...
Fan nu måste jag leta dämpare, fälgar, broms osv. Då har jag ialf något att göra några timmar.
Fin mental bild.
Du är inte så dum du inte, bara kolla vilka fälgar som passar eller om man får ta och göra sig lite distanser. Ingen jäkel i Sverige som åker kawasaki.Kanoners ju..
Broms har du väl lite gamla R1 bromsar liggandes
Du är inte så dum du inte, bara kolla vilka fälgar som passar eller om man får ta och göra sig lite distanser. Ingen jäkel i Sverige som åker kawasaki.
Jepp, nemas problemas
Mjae de va ett rätt segt pass, körde rygg så man är väl inte direkt friskare i ryggen nu
Stark jobbat...men vad har du gjort, inte meningen att man ska få ont av att flexa..
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/COMP...otorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories#ht_684wt_939mm skulle behöva fixa lite distanser o skit så jag kan få på hondafälgarna på ktmen så man kan köra lite gata...
Har två uppsättningar fälgar till hondan men inga te ktmen, typiskt..
http://www.bikersworldonline.com/st...l.aspx?sid=1&sfid=102838&c=725878&i=194191766 Första bästa 600pund fram och bak, bara resten kvar.
Se men inte röra!
Jag vet inte vad jag gjort me ryggen, sitter väl fel på jobbet osv... sakta pajat den under långt tid :/
Ajdå, bra att du tränar då, brukar ju i längden i alla fall vara bättre än att inte göra ngt, du får byta jobb helt enkelt...ut i skogen el ngt...
Ja jag är iaf betydligt friskare i resten av kroppen o sinnet än va ja va förut så de e kanon.
Byta jobb e ja lite smått påväg att göra, få se hur de blir me de...
Stark jobbat...men vad har du gjort, inte meningen att man ska få ont av att flexa..
Men Manglan....trodde du skulle hålla igång träningstråden....du var jedans aktiv där...
Lättare sagt än gjort, men ibland är det värt det
Jau, får la se, sista ansökningsdag på de ja sökt idag så får se ifall de hör av sig..
Men men, ska va på motardbanan kl 12 så lär väl ska sussa nu, godernatter...
Jo det kommer jag nog att göra, men just då så kändes det som att diskutera med betongväggar...
Men det kommer så fort jag kommer ur mitt jävla skov nångång
Bara att PMa (du får ej ligga med mig för det... Det har Norman bestämt!)
Lycka till då..., godnatt!
Oki, ja kanske inte är det mest aktiva träningsforumet, finns ju en hel del andra....Hur lyckades han bestämma det? ...men jag tror jag hoppar ligget ..inte för att du inte är snygg...utan inte riktigt min grej...kan pm i alla fall om jag känner mig diskussionssugen på träning. Ha det gott, ska sova strax...blir ju LÅNG dag imorgon...trevlig Valborg
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|