Tråden för de nattaktiva!

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Luktar lurt från sockerkakan jag har i ugnen. Lurar om det blir någon lyckad tårta till tjejen imorgon.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
3 formar sockerkaka sabbade. Skiten kollapsade i mitten under gräddningen. Blir ingen tårtbotten tills imorgon i alla fall. Vad gör jag för fel. Hur svårt skall det vara.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Såja nu tillbaka från springa rundan, Klockan 4 på natten. :hihi

Testade push-ups med, orkade bara 38. :(

Tror fan jag tänker bli riktigt fet och skaffa mig humor istället, är fan lättare...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Såja nu tillbaka från springa rundan, Klockan 4 på natten. :hihi

Tror fan jag tänker bli riktigt fet och skaffa mig humor istället, är fan lättare...

Det är deprimerande att "testa sig" efter såhär långa uppehåll... Jag höll på att ge upp efter min första komma-igång-dag, bara för att jag var så jävla dålig. Brukade kunna göra över hundra armhävningar, nu klarar jag inte ens hälften av det. Och jag brukade kunna göra fler sit-ups än jag pallade med, eftersom det blev tråkig efter ett par hundra. Nu kroknar jag efter en 80 stycken... :gråta

Men, skam den som ger sig! Börjar som sagt redan märka av förbättringen mot när jag började, så kämpa på bara så ordnar det sig!:tummenupp

Sorry för dagspam i nattråden.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det är deprimerande att "testa sig" efter såhär långa uppehåll... Jag höll på att ge upp efter min första komma-igång-dag, bara för att jag var så jävla dålig. Brukade kunna göra över hundra armhävningar, nu klarar jag inte ens hälften av det. Och jag brukade kunna göra fler sit-ups än jag pallade med, eftersom det blev tråkig efter ett par hundra. Nu kroknar jag efter en 80 stycken... :gråta

Men, skam den som ger sig! Börjar som sagt redan märka av förbättringen mot när jag började, så kämpa på bara så ordnar det sig!:tummenupp

Samma här, eller 75 med klapp.

Nåh, orkade ju 40 idag, fortsätter det så här så ska jag ju palla 100 om en månad. :tummenupp :D

Dagspam jag med, men va gör man...?

Smagatusk

Guest

Men hallå...

-1 i din egen tråd. Skärpning. Förvisso SH, men pilkasting i kuvösen försöker vi stävja. :D

Kan vara jobbigt nog att byta BH så många gånger.

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja spammar lite nu för ja lär sova som en bäbis inatt..
De va äckligt kul att åka motard på bana...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men hallå...

-1 i din egen tråd. Skärpning. Förvisso SH, men pilkasting i kuvösen försöker vi stävja. :D

Vem som kastar pil i kuvösen kan man ju ifrågasätta, eller vad var klockan när du skrev egentligen:7peta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
:D
Guilty as charged.

Men det är en kul tråd. :)

Tja, jag med. Men men, alla fuskar ju med reglerna nån gång så big deal:D

Kul att du gillar den, tycker själv att det är ganska kul att ha något att göra när man inte kan somna:)

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Tja, jag med. Men men, alla fuskar ju med reglerna nån gång så big deal:D

Kul att du gillar den, tycker själv att det är ganska kul att ha något att göra när man inte kan somna:)

Stadsparken idag?

Är det natt nu btw?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Stadsparken idag?

Är det natt nu btw?

Inte för min del tror jag, sitter fast i hällestad. Eller ja, skulle väl rent potentiellt kunna ta mig in då jag fortfarande är nykter, men vet inte om jag orkar såhär dags... Hurså, ska du dit? Händer där nåt?

Tja, någorlunda i alla fall...:D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Inte för min del tror jag, sitter fast i hällestad. Eller ja, skulle väl rent potentiellt kunna ta mig in då jag fortfarande är nykter, men vet inte om jag orkar såhär dags... Hurså, ska du dit? Händer där nåt?

Tja, någorlunda i alla fall...:D

Iväg o partaja lite me dig för fan... kan inte bara sitta o klämma på ditt juver...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Iväg o partaja lite me dig för fan... kan inte bara sitta o klämma på ditt juver...

Lätt för dig att säga, jag har inga pengar att festa för, ingen sprit att festa upp och inga polare att hänga med (alla är upptagna på annat håll). Varför är du inte ute själv för?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Lätt för dig att säga, jag har inga pengar att festa för, ingen sprit att festa upp och inga polare att hänga med (alla är upptagna på annat håll). Varför är du inte ute själv för?

Nej fy fan ja e helt jävla slut efter en dag på banan, fundera på att dra iväg te nån fest o sätta sig ett tag men ska upp vid 8-9 o dra iväg te banan igen så..
Fick just världens jävla kramp i låren me :S

Ska festa lite smått imorrn istället...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nej fy fan ja e helt jävla slut efter en dag på banan, fundera på att dra iväg te nån fest o sätta sig ett tag men ska upp vid 8-9 o dra iväg te banan igen så..
Fick just världens jävla kramp i låren me :S

Ska festa lite smått imorrn istället...

Haha, det kan jag i och för sig förstå. Jaja, låter väl bra då. Jag funderar på att dra in till lund och kolla läget i stadsparken, men det blir nykter i så fall eftersom jag måste köra tillbaka hit sen. Får se om jag orkar...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
uuu fi fan, en efterlängtad dusch togs precis, satan så gött de va...

Känns som denhär tråden inte kommer komma igång så värst förrns kanske nångång efter 3 inatt :D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO