Hmmm, jobbigt att träna ju. :/
Såja nu tillbaka från springa rundan, Klockan 4 på natten.
Testade push-ups med, orkade bara 38.
Tror fan jag tänker bli riktigt fet och skaffa mig humor istället, är fan lättare...
Det är deprimerande att "testa sig" efter såhär långa uppehåll... Jag höll på att ge upp efter min första komma-igång-dag, bara för att jag var så jävla dålig. Brukade kunna göra över hundra armhävningar, nu klarar jag inte ens hälften av det. Och jag brukade kunna göra fler sit-ups än jag pallade med, eftersom det blev tråkig efter ett par hundra. Nu kroknar jag efter en 80 stycken...
Men, skam den som ger sig! Börjar som sagt redan märka av förbättringen mot när jag började, så kämpa på bara så ordnar det sig!
Sorry för dagspam i nattråden.
Det är deprimerande att "testa sig" efter såhär långa uppehåll... Jag höll på att ge upp efter min första komma-igång-dag, bara för att jag var så jävla dålig. Brukade kunna göra över hundra armhävningar, nu klarar jag inte ens hälften av det. Och jag brukade kunna göra fler sit-ups än jag pallade med, eftersom det blev tråkig efter ett par hundra. Nu kroknar jag efter en 80 stycken...
Men, skam den som ger sig! Börjar som sagt redan märka av förbättringen mot när jag började, så kämpa på bara så ordnar det sig!
Sorry för dagspam i nattråden.
Testade push-ups med, orkade bara 38.
Men hallå...
-1 i din egen tråd. Skärpning. Förvisso SH, men pilkasting i kuvösen försöker vi stävja.
Vem som kastar pil i kuvösen kan man ju ifrågasätta, eller vad var klockan när du skrev egentligen
Guilty as charged.
Men det är en kul tråd.
Tja, jag med. Men men, alla fuskar ju med reglerna nån gång så big deal
Kul att du gillar den, tycker själv att det är ganska kul att ha något att göra när man inte kan somna
Stadsparken idag?
Är det natt nu btw?
Inte för min del tror jag, sitter fast i hällestad. Eller ja, skulle väl rent potentiellt kunna ta mig in då jag fortfarande är nykter, men vet inte om jag orkar såhär dags... Hurså, ska du dit? Händer där nåt?
Tja, någorlunda i alla fall...
Iväg o partaja lite me dig för fan... kan inte bara sitta o klämma på ditt juver...
Lätt för dig att säga, jag har inga pengar att festa för, ingen sprit att festa upp och inga polare att hänga med (alla är upptagna på annat håll). Varför är du inte ute själv för?
Nej fy fan ja e helt jävla slut efter en dag på banan, fundera på att dra iväg te nån fest o sätta sig ett tag men ska upp vid 8-9 o dra iväg te banan igen så..
Fick just världens jävla kramp i låren me :S
Ska festa lite smått imorrn istället...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet