Tråden för de nattaktiva!

@nna

Let´s go
Gick med
6 Dec 2009
Hoj
ooo
Äh mig kan man faktiskt kontakta varesig det gäller ligga eller ej, de e mest bara småkidsen som tror att ett pm från en brud betyder ligga :D

Jo jag tackar...får bomba dig med frågor vartefter då:D.., stackars de små liven...inte lätt att inte passerat 20...tro att man vet allt oh upptäcka att det var en saning med modifikation...vårt förmiddags "pass" gick ju över förväntan bra för dig;)..ont i ryggen o allt..men visst känns det mkt bättre nu...:banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jo jag tackar...får bomba dig med frågor vartefter då:D.., stackars de små liven...inte lätt att inte passerat 20...tro att man vet allt oh upptäcka att det var en saning med modifikation...vårt förmiddags "pass" gick ju över förväntan bra för dig;)..ont i ryggen o allt..men visst känns det mkt bättre nu...:banana

Jepp, nemas problemas :tummenupp
Mjae de va ett rätt segt pass, körde rygg så man är väl inte direkt friskare i ryggen nu :gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har ett par så låna på du.

Vad är det för trams, leriga killar i skogen är ju guld.

Aufan, får jag? Tja, gärna det i så fall. Var bor du? Någon bra bana i närheten?

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Aufan, får jag? Tja, gärna det i så fall. Var bor du? Någon bra bana i närheten?
Långt ifrån dig, 4mil från Norman.

Motardläger hela helgen så ja va tvungen, men jag har ju enduron så ska allt skvätta ner mig lite på söndag tänkte jag...
Skulle vara lite roligt att göra motard av kawan, ballt med 2takt.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jo men det är ju lite såkallad "joggning" max 10 minuter på kickboxningen och när vi tränar beachgrenarna med livräddningen så är det mjukt underlag som mina leder uppskattar :)

Ah, förstår. Så vad kör ni annars för typ av träning då?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO