Tråden för de nattaktiva!

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Snart är mina fucking kanelbullar klara :yoparty

När int morsan ä här å kan fixa gofika måst man styr upp he själv! Tyvärr kan ja int överlåta he åt min bättre hälft, eftersom he ta två dagar för degen att jäsa när hon bakar :hihi

@nna

Let´s go
Gick med
6 Dec 2009
Hoj
ooo

När int morsan ä här å kan fixa gofika måst man styr upp he själv! Tyvärr kan ja int överlåta he åt min bättre hälft, eftersom he ta två dagar för degen att jäsa när hon bakar :hihi

Sådär får man väl inte skriva...blir ju avis....(hon kanske bakar surdegsbullar..., bara du som inte fattat)...hoppas de är goda:), hur är kramfors nuförtiden??

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt

Du bor i södra Sverige, sluta snacka brett! :tuttar

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Sådär får man väl inte skriva...blir ju avis....(hon kanske bakar surdegsbullar..., bara du som inte fattat)...hoppas de är goda:), hur är kramfors nuförtiden??

Nerå, hon är grym på baka sålänge det inte är jäsdegar inblandade.

Jag har faktiskt ingen aning om hur det är i kramfors nuförtiden. Har pluggat i Arjeplog de senaste tre åren. Går ut nu i juni dock :)

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Är det bara jag som jobbar i natt? Sitter resten självmant uppe och plågar sig själva?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Livräddare from afar.

Du får svar i PM. Är rädd att folk i ett öppet forum inte kan respektera ett jobb som är svårare än man kan tro.

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Haha därför jag har nattjour, då hjälp behövs finns jag. Behöver jag inte sitter jag här och surfar ;) ganska värt
Har en skyttekompis som jobbar på rättspsyk här i byn. Där snackar vi tufft jobb.... Småbarnsförälder... vaktat förskolepedofilen som precis dömts för tolv fall av grovt sexuellt övergrepp mot barn mm. Beundransvärt att hålla sig professionell där.

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
ramlat hem nu...:D

Jaa de gick en bil ifrån festen o den hoppade jag på fort som fan, 25års fest hos kusinen ute på landet 2 mil från stan, kände inte att jag orkade skeda me nån av de andra alkisarna som skulle sova kvar där ute :D

Känns bra att någon kan dricka med förnuft =)

Nån måste ju göra de me :p

Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Har en skyttekompis som jobbar på rättspsyk här i byn. Där snackar vi tufft jobb.... Småbarnsförälder...

Har själv varit uppe på Norrbottens rättspsyk. Inga duvungar som huserar där kan jag med ärligheten säga. Rigorös säkerhet, låsning och olika typklassningar på avdelningarna. Oerhört kul och intressant arbete dock

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Ohhh...lagom fulla säger ni. Jag är fan skitfull.

Jaja ut i kylen och leta upp en öl ska jag...

@nna

Let´s go
Gick med
6 Dec 2009
Hoj
ooo
Jaa de gick en bil ifrån festen o den hoppade jag på fort som fan, 25års fest hos kusinen ute på landet 2 mil från stan, kände inte att jag orkade skeda me nån av de andra alkisarna som skulle sova kvar där ute :D

Nån måste ju göra de me :p

:D, ...skeda me:)...det var ngt nytt, skeda med alkisar är kanske ingen hit...tur du tog dig hem

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping