manglan
Ny medlem
Jag är vaken ett tag till! Allt väl med er?
Några som är påväg ut för en fyllekväll eller sitter ni hema o trycker i er öl på finflaska?
Att gå och lägga sig kl 00:10 en lördagnatt går inte för sig om man inte är så trött att man somnar i lodrät ställning
Någon trevlig prick inne som är pepp på en pratstund?
Det stod Baby Silencer på paketetNow that´s what i call a db-killer
Aj fan, händer det något i hässlehåla för en gångs skull? hur kunde man missa det? hur är det med folket ikväll då?Jag ska till hässleholm i morgon för att kolla på en boerboelbedömning, bara så du vet. hahah såg du kom därifrån.....
Jag är vaken ett tag till! Allt väl med er?
Då var iaf bilen ute på annons. Får hoppas någon nappar även om det kommer kännas surt att skiljas från den
Aj fan, händer det något i hässlehåla för en gångs skull? hur kunde man missa det? hur är det med folket ikväll då?
lördag kväll och SH. Kan det bli bättre
länk till annons? Är själv inne på att försöka bli av med min gamla 850 nu
Det är bra här, lördag kväll och SH. Kan det bli bättre? Hur är det själv? Hej Money!
Det är bra här, lördag kväll och SH. Kan det bli bättre? Hur är det själv? Hej Money!
Tja Manglan! Allt e bra här med, är dock lite hungrig.
Ja bedömningen är på hässleholmsgården, känner inte till stället. tänkte köra hoj upp dit i mon men vädret känns inte så lovande.
Ja, tyvärr kan det ju det
Kan alltid bli bättre, men vore dumt att klaga Har själv haft en toppenkväll då man för en gångs skull fått träffa alla syskon med familjer samtidigt Har firat min bror som fyllde 25 i Torsdags. Alltid trevligt
Ah kommer du 23:an mot Hässleholm?
Tja Manglan! Allt e bra här med, är dock lite hungrig.
Ja bedömningen är på hässleholmsgården, känner inte till stället. tänkte köra hoj upp dit i mon men vädret känns inte så lovande.
tack för tips om tv4 sport och mmaÄsch då, kryddar till med att titta på tv4 sport oxå MMA som går i rutan nu. Visst kunde det ha varit ännu bättre... HAde nog egentligen velat dissa er och myst hos någon istället
Då får du äta lite Money! "Äta bör amn annars dör man!" Blir lite småhungrig av att se pojkarna slåss, men som de slåss!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|