Tråden för de nattaktiva!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Att gå och lägga sig kl 00:10 en lördagnatt går inte för sig om man inte är så trött att man somnar i lodrät ställning :)

Någon trevlig prick inne som är pepp på en pratstund? :krama

Jag ska till hässleholm i morgon för att kolla på en boerboelbedömning, bara så du vet. :tungan hahah såg du kom därifrån.....:)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Då var iaf bilen ute på annons. Får hoppas någon nappar även om det kommer kännas surt att skiljas från den :(

1wheeldrive

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2010
Hoj
2007 KTM 990 Superduke
Jag är vaken ett tag till! :) Allt väl med er?

jag vet, skulle inte kunna somna om jag så ville, dumt att dricka ett par red bull så sent på kvällen :tungan Annars är allt fint här, hur är det med damen? :)

Då var iaf bilen ute på annons. Får hoppas någon nappar även om det kommer kännas surt att skiljas från den :(

länk till annons? :) Är själv inne på att försöka bli av med min gamla 850 nu :D

EDIT: edit

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är bra här, lördag kväll och SH. Kan det bli bättre? :) Hur är det själv? Hej Money!

Tja Manglan! :) Allt e bra här med, är dock lite hungrig.

Ja bedömningen är på hässleholmsgården, känner inte till stället. tänkte köra hoj upp dit i mon men vädret känns inte så lovande. :(

1wheeldrive

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2010
Hoj
2007 KTM 990 Superduke
Det är bra här, lördag kväll och SH. Kan det bli bättre? :) Hur är det själv? Hej Money!

Kan alltid bli bättre, men vore dumt att klaga :tummenupp Har själv haft en toppenkväll då man för en gångs skull fått träffa alla syskon med familjer samtidigt :) Har firat min bror som fyllde 25 i Torsdags. Alltid trevligt :)

Tja Manglan! :) Allt e bra här med, är dock lite hungrig.

Ja bedömningen är på hässleholmsgården, känner inte till stället. tänkte köra hoj upp dit i mon men vädret känns inte så lovande. :(

Ah :) kommer du 23:an mot Hässleholm?

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Kan alltid bli bättre, men vore dumt att klaga :tummenupp Har själv haft en toppenkväll då man för en gångs skull fått träffa alla syskon med familjer samtidigt :) Har firat min bror som fyllde 25 i Torsdags. Alltid trevligt :)

Ah :) kommer du 23:an mot Hässleholm?

förmodligen, kommer köra i sällskap med en bil så det blir fortaste vägen dit. :)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
whaa, finns det nått bättre än att spela elgitarr på högvolym med hörlurar? Blir helt trött, på ett skönt sätt.

Borde haft några öl på glasflaska också! Epic kväll för mig sjäv :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Då får du äta lite Money! "Äta bör amn annars dör man!" ;) Blir lite småhungrig av att se pojkarna slåss, men som de slåss! :drool

Jo ja ska, får bli en varma koppen med kycklingbitar i. Har inget att käka förutom typ fiskgratäng o d känns lite sådär att tillaga d nu. :tungan

Är det UFC?

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Sitter med fötterna på bordet här på jobbet, dricker kaffe, kollar SH o lirar metal på högsta volym... + en 5-skiftslön uppe på det, sitter som en smäck!:tummenupp

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping