Tråden för de nattaktiva!

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Körde första riktiga svängen på allmän väg idag. Riktigt varmt var det ute också. Nya bromsbelägg och nytt bakdäck på så t.o.m min gamla 750 var rolig att köra. Krokiga favvovägen var grusfri och klarat sig bra från tjälskott :yoparty

1wheeldrive

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2010
Hoj
2007 KTM 990 Superduke
förmodligen, kommer köra i sällskap med en bil så det blir fortaste vägen dit. :)
Okej, det är jeteenkelt att hitta dit :)

* Från 23:an, sväng vänster i Sandåkra
* Kör rakt fram genom 3 rondeller
*Efter golfbanan på högersidan har du hässleholmsgården in till vänster, är skyltat utifrån vägen också :)

Sitter med fötterna på bordet här på jobbet, dricker kaffe, kollar SH o lirar metal på högsta volym... + en 5-skiftslön uppe på det, sitter som en smäck!:tummenupp

Just nu ljuder Iron Maiden - Hallowed be thy name ur högtalarna här :yoparty bättre blir det knappt :tummenupp

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Ensam. Full. Nick Cave and the bad seeds, Murder ballads ur högtalarna. Visst har jag haft det bättre. Men fan så mycket sämre också!

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Körde första riktiga svängen på allmän väg idag. Riktigt varmt var det ute också. Nya bromsbelägg och nytt bakdäck på så t.o.m min gamla 750 var rolig att köra. Krokiga favvovägen var grusfri och klarat sig bra från tjälskott :yoparty

Låter superroligt! Förhoppningsvis så kan jag åka och titta på en gammal häck som jag kan nyttja som övningskörningshoj iår :) Längtar rätt bra på att få ge mig ut nu och lära mig allt om mckörning :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Varma koppen fungerar det oxå men inte så mättande kanske? UFC all night long! :D

Därför jag har lagt i kyckling. :D Köpte en grillad kyckling idag, går ju inte äta en hel sån även om det var en pytteliten kyckling, så la i lite sånt i varma koppen. :D

En undran till dig som är tjej, kan inte tänka mig att killar har samma problem. Men är d någon som känner igen sig även om det är en kille så är ni välkomna att ge svar.
Varje gång jag varit ute och festat så har jag dagen efter skitont i låren. Verkligen sjukt ont. :( Det spelar ingen roll om jag har stilettklackarna på mig eller som i går helt vanliga platta dojjor. Har lika väl ont i låren idag. :va Trodde från början att det var för att jag hade höga skor på mig och man inte var van att springa runt i såna, men igår hade ja ju vanliga skor på mig. Inte festat på länge så inte tänkt på det men nu börjar jag störa mig på det.

Tips?

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm

Hänger gärna med och gasar någon dag!
Ni verka ha bra goa vägar uppåt.

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Va e det för jobb, ngt måste du väl övervaka i alla fall??:va

Har tre skärmar framför mig, men det räcker med två för att ha koll på processen, så en är "SH-skärm":yoparty

Innan grillade vi även på jobbet, marinerade kotletter, läggs på ett galler med ett låååångt skaft, sen skjuts in i ugnen på jobbet (1200grader) klara på 1 min!

Kvalitétstid på jobbet kallas det tror jag??:va:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Okej, det är jeteenkelt att hitta dit :)

* Från 23:an, sväng vänster i Sandåkra
* Kör rakt fram genom 3 rondeller
*Efter golfbanan på högersidan har du hässleholmsgården in till vänster, är skyltat utifrån vägen också :)

Just nu ljuder Iron Maiden - Hallowed be thy name ur högtalarna här :yoparty bättre blir det knappt :tummenupp

tack, ska inte vara några problem. :tummenupp

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Därför jag har lagt i kyckling. :D Köpte en grillad kyckling idag, går ju inte äta en hel sån även om det var en pytteliten kyckling, så la i lite sånt i varma koppen. :D

En undran till dig som är tjej, kan inte tänka mig att killar har samma problem. Men är d någon som känner igen sig även om det är en kille så är ni välkomna att ge svar.
Varje gång jag varit ute och festat så har jag dagen efter skitont i låren. Verkligen sjukt ont. :( Det spelar ingen roll om jag har stilettklackarna på mig eller som i går helt vanliga platta dojjor. Har lika väl ont i låren idag. :va Trodde från början att det var för att jag hade höga skor på mig och man inte var van att springa runt i såna, men igår hade ja ju vanliga skor på mig. Inte festat på länge så inte tänkt på det men nu börjar jag störa mig på det.

Tips?

Välkommen till äldre dar! Det där känner jag igen :D Jag kallar det för "dans(parnings)låren" Vår bäcken vinklas på något sätt (svank?) annorlunda mot hur vi går/står/dansar i vanliga fall och det är främst när man är singel och ute o festar som detta fenomen händer ;) (min egna slutsats, källa: manglan :D )

tottelias

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
z800 ,CBR1000RR -08, R1 -06 såld, R1 -99 stulen
whaa, finns det nått bättre än att spela elgitarr på högvolym med hörlurar? Blir helt trött, på ett skönt sätt.

Borde haft några öl på glasflaska också! Epic kväll för mig sjäv :D

aaa elgura på hög volym är oslagbart =) fick lust att gö det själv nu när du nämde det

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
väntar ut morgonen på en stor norsk båt i östersjön, finns inget mer o göra i natt... film?

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Sitter och sippar på en eftersläckare (blev tidigt ikväll) och lyssnar på musik samtidigt som jag spanar av ebay efter roliga och onödiga hojprylar jag inte behöver :fyllisar

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Välkommen till äldre dar! Det där känner jag igen :D Jag kallar det för "dans(parnings)låren" Vår bäcken vinklas på något sätt (svank?) annorlunda mot hur vi går/står/dansar i vanliga fall och det är främst när man är singel och ute o festar som detta fenomen händer ;) (min egna slutsats, källa: manglan :D )

hhahahahhaah! det har definitivt inget med åldern att göra, har alltid haft så. hmm fan va skumt asså. det gör så jävla ont, är öm hela dagen efter.

konstigt att jag inte får det när ja kör hoj, tydligen så svankar vi tjejer sjukt mycket. :D:D:D:tuttar:tungan

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX

Haha! Rolig läsning! På ett positivt sätt alltså. Inget emot era onda lår.

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
hhahahahhaah! det har definitivt inget med åldern att göra, har alltid haft så. hmm fan va skumt asså. det gör så jävla ont, är öm hela dagen efter.

konstigt att jag inte får det när ja kör hoj, tydligen så svankar vi tjejer sjukt mycket. :D:D:D:tuttar:tungan

Jag tänkte nästan först på att det kunde vara något med höftböjaren att göra... Eftersom du rider rätt mycket + att du kör hoj så är det inte helt omöjligt. Haha, jag är bara 28 men kroppen tillhör en skröplig 50årings :tungan Menade främst kroppen fysiska ålder ;)

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Har tre skärmar framför mig, men det räcker med två för att ha koll på processen, så en är "SH-skärm":yoparty
Håll bra koll! Vi vill inte ha några bränder i torktumlaren eller transportören igen! :D Blir så jäkla stor apparat då... :rolleyes:

Hänger gärna med och gasar någon dag!
Ni verka ha bra goa vägar uppåt.
Vi var till Tranemo idag. Klart du kan haka på :)

väntar ut morgonen på en stor norsk båt i östersjön, finns inget mer o göra i natt... film?
Vad gör norrmännen i östersjön?

Går nån dålig B-film på femman. Venom... :rolleyes: Söta tjejer iaf :tummenupp
edit: Nu var det nån som blev ihjälblästrad! :D:D

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Haha! Rolig läsning! På ett positivt sätt alltså. Inget emot era onda lår.

fifan, du skulle ha sett mig idag, hade behövt assistans med att förflytta mig mellan A o B :tungan Jäkla knä/fot/kropp som inte vill hålla ihop ordentligt. Var inte långt ifrån "ska vi hjälpa tant upp" idag :näsblod
Men roligt att någon roas, tänk på att du garanterat får besök i sommar morecore! :D :fyllisar Bäst att du börjar träna så att du orkar bära hem tanten :D

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping