Tråden för de nattaktiva!

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Håll bra koll! Vi vill inte ha några bränder i torktumlaren eller transportören igen! :D Blir så jäkla stor apparat då... :rolleyes:

Nu förstår jag inte va du pratar om Kalle!??:tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag tänkte nästan först på att det kunde vara något med höftböjaren att göra... Eftersom du rider rätt mycket + att du kör hoj så är det inte helt omöjligt. Haha, jag är bara 28 men kroppen tillhör en skröplig 50årings :tungan Menade främst kroppen fysiska ålder ;)

ja, jo d e nog ungefär samma här. tycker det är jobbigare med mina lår än att vara bakfull, speciellt som idag då jag skulle jobba. som tur är var det bara några futtiga timmar men ändå.
jag behöver inte ta några bakfylle-piller, ja behöver smörja låren med zon el nåt. :D:D vilket problem man har. :rofl :hihi

tänkte bege mig med vovvarna för sista kissrundan sen hoppa i säng. orkar inte va vaken mer. ni får ha det så skoj allihopa! Ha en skön natt! :krama

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
ja, jo d e nog ungefär samma här. tycker det är jobbigare med mina lår än att vara bakfull, speciellt som idag då jag skulle jobba. som tur är var det bara några futtiga timmar men ändå.
jag behöver inte ta några bakfylle-piller, ja behöver smörja låren med zon el nåt. :D:D vilket problem man har. :rofl :hihi

tänkte bege mig med vovvarna för sista kissrundan sen hoppa i säng. orkar inte va vaken mer. ni får ha det så skoj allihopa! Ha en skön natt! :krama

Natti natt, sov så gott och ett sista tips är stretcha efter fest/utgången/hemkommen :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
fifan, du skulle ha sett mig idag, hade behövt assistans med att förflytta mig mellan A o B :tungan Jäkla knä/fot/kropp som inte vill hålla ihop ordentligt. Var inte långt ifrån "ska vi hjälpa tant upp" idag :näsblod
Men roligt att någon roas, tänk på att du garanterat får besök i sommar morecore! :D :fyllisar Bäst att du börjar träna så att du orkar bära hem tanten :D

Haha! "Alkohol byggde denna vackra kropp"? ;)

Shit, jag som just kommit in i mitt slimfit-utseende, 174 och 65 kilo :D
Du får låna min cykel :tummenupp

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Fiiiifan vad jag blir sugen på en T3 syncro. Kommer ihåg när vi var små och brukade åka bob efter farsans på älven under vintern :yoparty[YOUTUBE-ID]iV2CHuxE228[/YOUTUBE-ID]

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
slösurfa fram lite om projektet vi grejjar med, finns visst en del offentlig information, vi röjjer minor. ganska coolt...

kika denna lilla pdfen om det låter intressant, riktig sån aftonbladet-illustration... =)
http://www.nord-stream.com/fileadmi...nd_Infos/Pamphlet_Munitions_SWE_March2010.pdf

Väldigt intressant!

ja det är det första jag tänker på när jag kommer hem kl 0500. :rofl :rofl

Det kan funka med att "värma upp" istället! Gör lite lår-stretching efter duschen. Eller i duschen. :tummenupp

Last edited:

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
Vad gör norrmännen i östersjön?

Går nån dålig B-film på femman. Venom... :rolleyes: Söta tjejer iaf :tummenupp
edit: Nu var det nån som blev ihjälblästrad! :D:D

Hehe, okej, tror vi har norsk tv... Disskuterar här om vi skall orka kolla film, filmerna finns på bryggan, många trappor... =P Posta en pdf lite högre upp med vad vi gör

Väldigt intressant!

JA! Jag tycker ju det iaf. Tur att någon gör det... :rolleyes:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
JA! Jag tycker ju det iaf. Tur att någon gör det... :rolleyes:

Först och främst är jag glad att ni rensar upp lite. Allt som har med havet och dess miljö att göra ligger mig väldigt nära hjärtat.

Kom och tänka på en kille som var med "Draknästet" (om det heter så) på svt. Han hade en affärsidé om att bärga laster med koppar från fartyg på botten. Han behövde 25milj för att ens kunna börja bärga, men varje last var typ värd 25 milj. Så efter andra bärgningen rullade de där 25 miljonerna direkt in på kontot som ren vinst "typ"...

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Först och främst är jag glad att ni rensar upp lite. Allt som har med havet och dess miljö att göra ligger mig väldigt nära hjärtat.

Kom och tänka på en kille som var med "Draknästet" (om det heter så) på svt. Han hade en affärsidé om att bärga laster med koppar från fartyg på botten. Han behövde 25milj för att ens kunna börja bärga, men varje last var typ värd 25 milj. Så efter andra bärgningen rullade de där 25 miljonerna direkt in på kontot som ren vinst "typ"...

Synd att han levde i en Indiana Jones värld bara.

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus

MAn estimerar antalet minor i östersjön mellan 100 och 150. detta är i tusental altså =) vi tar bort ett par stycken i förmån för en installation, tror vår båt skitar ner mer än vad som är vunnet =) Men visst...

Salvage operations, coolt... Sett Treasure Quest, en serie om skattletare, finns nog o tanka..

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nyss hemkommen igen då. :/

Föbaskat bra väder och hojjgas har det varit idag iaf, riktig sommar! :)

En undran till dig som är tjej, kan inte tänka mig att killar har samma problem. Men är d någon som känner igen sig även om det är en kille så är ni välkomna att ge svar.
Varje gång jag varit ute och festat så har jag dagen efter skitont i låren. Verkligen sjukt ont. :( Det spelar ingen roll om jag har stilettklackarna på mig eller som i går helt vanliga platta dojjor. Har lika väl ont i låren idag. :va Trodde från början att det var för att jag hade höga skor på mig och man inte var van att springa runt i såna, men igår hade ja ju vanliga skor på mig. Inte festat på länge så inte tänkt på det men nu börjar jag störa mig på det.

Allmän muskelvärk hör väl ändå till dagen efter? Alla muskler i kroppen brukar ju göra ont som faen. Brukar kännas som efter ett löjligt hårt träningspass typ. :)

Eller är det bara jag? :va

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet