Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men god morgon på dig oxå! Jag håller på o kämpar för fullt med att få till detta på ett snyggt sätt! :tungan Men jag tnker fanimig sukta ett tag till :D

Godmorgon!:)

Det enda vettiga sättet att sköta saker och ting på vore en mer direkt approach! Det är då fan att ni alltid ska krångla till saker och ting!:huvet

Gillar du grabben?? Är ni kompisar i nuläget? Gå då rakryggat fram till honom och tala om för honom att du gillar honom! Är han intresserad så blir det instant hångel, är han det inte så blir stämningen lite tryckt i sisådär en två sekunder för att därefter gå tillbaka till hur allt var innan eftersom ni är två vuxna människor. Klappat och klart, inte svårt. Gå nu och agera!:tummenupp

Sukta ett tag till, det var ju bara dumt:D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ni enkla? :rofl Sega, tröga och fega!

Mmmm, men vi är iaf konsistent sega, tröga & fega, ENKELT! :)

Menatte:

4086.gif

3931.jpg

51WE40V7V0L._SL500_AA300_.jpg

HGV.jpg

4059.jpg

:tummenupp Så föbaskat humor! :D Hittade dom bak i min e36 haynes manual med, med beställningsnummror och allt, så det är inget skämt, dom finns på riktigt! :)

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Godmorgon!:)

Det enda vettiga sättet att sköta saker och ting på vore en mer direkt approach! Det är då fan att ni alltid ska krångla till saker och ting!:huvet

Gillar du grabben?? Är ni kompisar i nuläget? Gå då rakryggat fram till honom och tala om för honom att du gillar honom! Är han intresserad så blir det instant hångel, är han det inte så blir stämningen lite tryckt i sisådär en två sekunder för att därefter gå tillbaka till hur allt var innan eftersom ni är två vuxna människor. Klappat och klart, inte svårt. Gå nu och agera!:tummenupp

Sukta ett tag till, det var ju bara dumt:D

Haha :rofl! Ni är ju bara för underbara :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Exakt! Man ska vara rakt på sak!
Dejt 1: Ligga
Dejt 2: Hångla under lite tryckt stämning
Dejt 3: finns inte

:hihi :fakta

Jag menar, skillnaden mellan en killes approach och en tjejs approach är ju milsvid eftersom ni tjejer är totalt obegripliga. Vi killar måste ju mer eller mindre fjanta oss och tassa runt knuten i evigheters evigheter, men jag fattar inte varför du håller på så manglan! Vafan, vill du ha grabben så är det bara att be om det. Är han inte gay eller upptagen så får du honom (om du är inte är tvärful eller psycho såklart, isåfall kan det behövas pengar också)! Ut och få nu!

Haha :rofl! Ni är ju bara för underbara :D

Vi har rätt:fakta Vi är killar, vi vet hur vi funkar. Ett bra bevis på att ni tjejer är bra mycket mer komplexa är att du är tjej men inte har e aning om hur andra tjejer funkar:D

Mmmm, men vi är iaf konsistent sega, tröga & fega, ENKELT! :)

Menatte:

4086.gif

3931.jpg

51WE40V7V0L._SL500_AA300_.jpg

HGV.jpg

4059.jpg

:tummenupp Så föbaskat humor! :D Hittade dom bak i min e36 haynes manual med, med beställningsnummror och allt, så det är inget skämt, dom finns på riktigt! :)

Fan så awesome, måste bara handla en av dem för att kolla vad det är:D

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
:hihi :fakta

Jag menar, skillnaden mellan en killes approach och en tjejs approach är ju milsvid eftersom ni tjejer är totalt obegripliga. Vi killar måste ju mer eller mindre fjanta oss och tassa runt knuten i evigheters evigheter, men jag fattar inte varför du håller på så manglan! Vafan, vill du ha grabben så är det bara att be om det. Är han inte gay eller upptagen så får du honom (om du är inte är tvärful eller psycho såklart, isåfall kan det behövas pengar också)! Ut och få nu!

Vi har rätt:fakta Vi är killar, vi vet hur vi funkar. Ett bra bevis på att ni tjejer är bra mycket mer komplexa är att du är tjej men inte har e aning om hur andra tjejer funkar:D

:D Jaja! JAg ska! Men nu blir det sängen för min del :banana
Sov så gott pluttar! Dröm sött

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fan så awesome, måste bara handla en av dem för att kolla vad det är:D

Jao, funderade på att skaffa en "sex" då den helt klart är tuffast menatt, är inte säker på om det är helt acceptabelt att ha en manual på det i bokhyllan. :D

Edit: Det känns lixom som att skylta med att man är kass i sängen eller nått. :p

Edit2: Inte för att jag är kass i sängen då förstås, självklart inte, men det kan ju tolkas så ändå....

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jao, funderade på att skaffa en "sex" då den helt klart är tuffast menatt, är inte säker på om det är helt acceptabelt att ha en manual på det i bokhyllan. :D

Edit: Det känns lixom som att skylta med att man är kass i sängen eller nått. :p

Edit2: Inte för att jag är kass i sängen då förstås, självklart inte, men det kan ju tolkas så ändå....

Sex och kvinnor känns som om de vore de mest användbara, så någon av dem blir det väl:D

:rofl :rofl :rofl

Själv är jag ganska säker i min sexualitet och på mina sexkunskaper, så sånt behöver jag inte bry mig med:D Folk får väl tro vad de vill, det viktiga är väl vad jag och tösen vet:D

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Men nu ska jag göra er lite glada! OM nu "han" (ja ni förstår vem jag menar :D ) överlever midsommarafton så KANSKE vi ses när jag är tillbaka från Halmstad! :banana Framsteg? Japp, Agerande? Jajamen! :yoparty

Skulle aldrig falla oss i att surfa SH på arbetstid. Utan vi är hederliga bidragstagare som rullar tummarna :D

Haha, ingen fest idag? sjukt trött efter massa mat å whisky, snart säng tror jag :K

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
God kväll! Vad gör folk ikväll då? Taggar inför midsommar? En annan har bytt drivpaket på hojen under kvällen, stod ute och brottades som en galning med drev, kedjor, mygg och nyfikna grannar. Fick till slut kapitulera då kedjan var för lång och inte hade materiell för att kapa skiten. :gnissla

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping