Tråden för de nattaktiva!

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Gör det ;) Känslan av utmattheten, mjölksyran och tillfredställelse är priceless :D Slår nästan vilket ligg som helst :tuttar

Stackare, jämnföra träningsvärk o sexuellt umgänge.... du har då inte varit i "sjunde himlen"...:tungan

Du kanske har försmak för lammkött o virgins...? de e klart, dem är oerfarna, men även orörda....:tungan ingen dömer dig...:krama:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
:D Har du testat? Men jag har ju lite "fel" på min adrenalin/endorfin produktion :D Så jag hamnar mer (hårdare) i extas än "vanliga" gör :D MEn fan vilken jävla kick!

Lite tuff kärlek funkar väl minst lika bra? :rolleyes:

nja inte thaiboxning, men vanlig boxning har man ju prövat

fick garanterat inte orgasm dock, fel på mig?

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Stackare, jämnföra träningsvärk o sexuellt umgänge.... du har då inte varit i "sjunde himlen"...:tungan

Du kanske har försmak för lammkött o virgins...? de e klart, dem är oerfarna, men även orörda....:tungan ingen dömer dig...:krama:D

Äh! Hard kind of lovin ;) Klart att du inte dömer mig, du är ju "lammköttet" ;)

Helvete! Nu blev klockan på tok för mycket igen! Satan! Godnatt på er! Dröm sött och hårt! :)

Last edited:

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Äh! Hard kind of lovin ;) Klart att du inte dömer mig, du är ju "lammköttet" ;)

Håll dina endorfiner i styr kvinna!!!:tungan

Jag e inget lammkött, jag e seg, härsken o gammal....:arsele:tungan

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Haha, jag håller ju dom i styr! :D

Jag syftade att du är det i din sambos ögon ;)

Det var att sova som jag skulle ge mig på för ett tag sen...

haha, jasså du menar så du!!:tungan:D

Ja det e ju ioförsig sant!!:tummenupp

Sov gött, ska me ägna mig åt det, ha det fint gott folk!!:yoparty

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
förbanna den människa som kom på att fästa tangenter på bärbara datorer så man omöjligen kan sätta tillbaks dom om man har stora händer!

edit:
ÅH PRISA HERREN JAG LYCKADES!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Bara jag som just kommit hem och det snurrar allt för mycket för att inte surfa sh? :va

Edit: Föbaskade människor som bjuder på sprit man blir ju packad här! :D

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Bara jag som just kommit hem och det snurrar allt för mycket för att inte surfa sh? :va

Nej, själv sitter man redan på jobbet... Blev inte många timmars sömn innan man kom hit. Hur ska man orka med kvällens grillning och brännboll. Det är frågan. :va

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Usch för att springa i denna värme. Laga riktig mat ska man inte heller prata om. Öppna en kyl så tappar man all inspiration förutom att plocka fram en gurka och ett glas vatten.

Så nu har jag gnällt lite, så kan man bita ihop imorgon också.

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
"Lider" av samma, därav nattmat :) Men fan va härligt det är med sommar! :banana

Gör som jag, jobba natt!!!:tummenupp

Avslutar med en 3km i löpardojjerna när jag kommer hem på morgonen vid halvsju snåret, såååååå gött väder då... duschar, sover, vaknar, käkar "frukost" vid 14 tiden, sätter mig på hojen o lever livet...:yoparty:tungan:tuttar:banana

Så ser mina dagar ut i värmen....:D

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N

Avslutar med en 3km i löpardojjerna när jag kommer hem på morgonen vid halvsju snåret, såååååå gött väder då... duschar, sover, vaknar, käkar "frukost" vid 14 tiden, sätter mig på hojen o lever livet...:yoparty:tungan:tuttar:banana

Visst är det underbart med ett sånt liv? Behöver bara få tag på ett nattjobb... Och jag byter löpningen mot cykel eller plaskande i bassängen :banana

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
stekta kycklingbitar i currysås med en jävla massa curry och chili får fart på magen!
har själv solat på stranden och gymat INOMHUS där de e air condition och svalt :tummenupp

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
"Lider" av samma, därav nattmat :) Men fan va härligt det är med sommar! :banana
Lagade mat 2230 sen åka kräkfärdig till jobbet. Får börja äta pulver eller annat istället för mat.

Jobbar också natt, men springer innan jobbet. På morgonen är det bara lägga sig i trädgården och sova. Upp och bada och annat innan det är dags att löpa igen.

Borde kanske börja lyfta lite inomhus istället för att vara i skogen.

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Lagade mat 2230 sen åka kräkfärdig till jobbet. Får börja äta pulver eller annat istället för mat.

Jobbar också natt, men springer innan jobbet. På morgonen är det bara lägga sig i trädgården och sova. Upp och bada och annat innan det är dags att löpa igen.

Borde kanske börja lyfta lite inomhus istället för att vara i skogen.

Inte pulver! *ajabaja*

Jag försöker att skippa stark/fet/varm mat, t o m den mildaste/snålaste köttfärssåsen får skippas :( Syrlig mat passar min mage bra just nu :)

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping