Ja googlar man lite så finner man ganska snabbt att alla verkar vara anknutna till Anna Skipper
Tur att man har mycket att göra på jobbet.
Haha ja hon är verkligen att lita på
Vad gör du på jobbet i natt då?
Ja googlar man lite så finner man ganska snabbt att alla verkar vara anknutna till Anna Skipper
Tur att man har mycket att göra på jobbet.
Sitter och gör lite mätprogram och kikar igenom kvaliteten. Roar du dig med på jobbet?Haha ja hon är verkligen att lita på
Vad gör du på jobbet i natt då?
hallå folket, e de många uppe idag ?
Har aboslut inget framöfr mig imorgon så ska ta en ordentligt sovmorgon!
Jasså benedict, själv har jag gjort sheppards sandwich idag och har skivat upp 2 bitar nu smarrit!
ni kan googla de så får ni se hur gott de e !
Tja, jag är väl här i nån halvtimme till eller så
Själv sysslar jag inte med så mycket, börjar bli trött... Slökollar myggan på youtube och inväntar John Blund...
Jag är här hela natten. Vad sysslar ni med idag då? Funderar på att göra lite nudlar med ägg och annat. Börjar bli riktigt hungrig
Har förresten haft av hjulet på hojen och bytt däck idag. Man blir klart stolt när händerna är oljiga..
Själv sysslar jag inte med så mycket, börjar bli trött... Slökollar myggan på youtube och inväntar John Blund...
Duktig du är som fixar sånt själv (oljiga, skitiga händer + när killen doftar svetsloppor )
Sitter mest upp o är lite nedstämd
Hej Bushen, ut o jobba sen?
och varenda moppepojke i sverige har en dejt med Lena Handén!
haha var tvungen o säga de!
Man märker hur lätt tankarna far när man sitter på youtube.
Började igår att titta på en dokumentär om Lundsbergs skola, slutade med att jag haltade in på en gammal goa-grupp från grekland som jag lyssnade på i mitten av nittio-talet. Helt sjukt
Jävlar vad sugen jag vart på mat nu. Funderar på en älgstek med rödvinsås och en skvätt Ardbeg-Ten. Men bara nudlar..
Andreas, biffsmak funkar alltid. Fast man skall lägga dem i stekpannan efteråt och knäcka över två ägg, och i med sambal och sweet chili. Bra sovmat
Svetsloppor, haha
Jasså vadå då? Har du en motig kväll?
Jo sitter och slöar jag med, skruvar bilskrälle hela dagarna så har också blitt skitig idag.
Jo sitter och slöar jag med, skruvar bilskrälle hela dagarna så har också blitt skitig idag.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari