Stenhårt kör jag inte och har det inte som mål. Cross och löpning några sit-ups räcker då mitt enda mål är att orka med grusmoppen.
ibland har man inte tid, lust att laga mat. Finns det inget vettigt komplement till mat under någon enstaka måltid får jag fortsätta med försvarets mat.
Har du målet att orka med grusmoppen behöver du inte slösa pengar på tillskott. Det går lika fort att micra en fryst portion mat som att stå och runka en flaska pulver.
Köp kyckling, hacka upp i små bitar, och frys i dem, käka med sallad eller ris. Blanda en kall sås på lätt-creame-fraiche, vitlök, fetaost och sötsur thaisås. Gör en risotto och ha i kylen, den kan stå en vecka minst.
Bacon, ärtor, paprika, majs, ris och riv i ost när det är varmt så smälter det. gör en sås på gräddfil, mangochutney och salt.
Finns som sagt inga genvägar till mat heller, pulver är ett tillskott, inte att man byter ut en måltid.
Det räcker att du äter ett riktigt bra mål mat / dag om du vill bli stark. Folk tror man behöver omänskliga mängder protein i kroppen för att bibehålla nån form av styrka. Det handlar om att träna rätt och bara äta helt vanligt.