Tråden för de nattaktiva!

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Inte pulver! *ajabaja*

Jag försöker att skippa stark/fet/varm mat, t o m den mildaste/snålaste köttfärssåsen får skippas :( Syrlig mat passar min mage bra just nu :)
Vad är det för fel på pulver? Blanda, svepa, klart och ingen onödig disk.

Själv kan jag bara laga fet mat, mot mina principer att laga smalmat. Kan inte ens göra en mager sallad.

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Vad är det för fel på pulver? Blanda, svepa, klart och ingen onödig disk.

Själv kan jag bara laga fet mat, mot mina principer att laga smalmat. Kan inte ens göra en mager sallad.

Pulver är bara emot min ideologi... Själv så mådde jag piss när jag testade en period då jag behövde öka på energiintaget något enormt.

Men klart att du får göra som du trivs/mår bra av :krama

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Pulver är bara emot min ideologi... Själv så mådde jag piss när jag testade en period då jag behövde öka på energiintaget något enormt.

Men klart att du får göra som du trivs/mår bra av :krama
Frågade endast för att jag inte har någon aning. Aldrig sysslat med sådant, utan tränar endast för att må bra och kunna äta det jag är sugen på.

Får börja grilla kyckling och annat och göra någon sallad. Så vart köper man sig en stor skärbräda i trä ca 600x400?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vi bor verkligen i mellanmjölkens land, dimma tjock som mjölk hela vägen hem.

Nu står min egna lilla banhoj packad o klar inför söndag. Nu blir det massa jävla banåka!! :banana

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Frågade endast för att jag inte har någon aning. Aldrig sysslat med sådant, utan tränar endast för att må bra och kunna äta det jag är sugen på.

Får börja grilla kyckling och annat och göra någon sallad. Så vart köper man sig en stor skärbräda i trä ca 600x400?

Ska du nacka kycklingen mot skräbrädan? Varför den enorma storleken?

Ang. pulver, ta reda på infon själv och bedöm sen om du verkligen är i behov av det eller inte. Och var en stor (självständig/egentänkande) pojke och fall inte för grupptrycket!

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
ÖÖÖÖ här!!:tungan

Nån vaken eller??:tuttar:yoparty:banana:tungan

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Ska du nacka kycklingen mot skräbrädan? Varför den enorma storleken?

Ang. pulver, ta reda på infon själv och bedöm sen om du verkligen är i behov av det eller inte. Och var en stor (självständig/egentänkande) pojke och fall inte för grupptrycket!

Skönt att allt kan få ligga kvar tills man är klar, utan att vara tvungen att plocka av.

Får ta och läsa på lite vad det finns för saker. Skönt att kunna ta när man inte "hinner" laga mat och inte tappa ork.
Ska inte käka för att gå upp 15kg, utan ska endast hålla mig runt ca 83kg.

1.5v tills semester

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Jahmän, då va det nattjobb igen.

Angående träningskäk, pulver, kycklingar stora som gårdshus. Seriöst, går folk fortfarande på reklam angående tillskott? Vart tar världen vägen, kan inte folk bara laga lite anständig mat? lata jävlar! Så länge du inte är på gång i nå fitnessuppvisning kan du ju hålla dig till vanlig husmanskost och är du fet kan du ju skippa lite av det vita...

Skönt att allt kan få ligga kvar tills man är klar, utan att vara tvungen att plocka av.

Får ta och läsa på lite vad det finns för saker. Skönt att kunna ta när man inte "hinner" laga mat och inte tappa ork.
Ska inte käka för att gå upp 15kg, utan ska endast hålla mig runt ca 83kg.

1.5v tills semester

Finns inga genvägar till en snygg kropp. Ät normalt och träna fint. Du kommer pissa ut 95% av alla proteiner / aminosyror och andra halvfabrikat. Gratulera dig själv med att du kan lägga på dig drygt 1.5kg-3 muskelmassa / år om du kör stenhårt. Resten är som sagt vatten och ja, om du är dålig så massa fett

Jobbar du natt manglan eller vägrar du blund?

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Finns inga genvägar till en snygg kropp. Ät normalt och träna fint. Du kommer pissa ut 95% av alla proteiner / aminosyror och andra halvfabrikat. Gratulera dig själv med att du kan lägga på dig drygt 1.5kg-3 muskelmassa / år om du kör stenhårt. Resten är som sagt vatten och ja, om du är dålig så massa fett

Stenhårt kör jag inte och har det inte som mål. Cross och löpning några sit-ups räcker då mitt enda mål är att orka med grusmoppen.
ibland har man inte tid, lust att laga mat. Finns det inget vettigt komplement till mat under någon enstaka måltid får jag fortsätta med försvarets mat.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Stenhårt kör jag inte och har det inte som mål. Cross och löpning några sit-ups räcker då mitt enda mål är att orka med grusmoppen.
ibland har man inte tid, lust att laga mat. Finns det inget vettigt komplement till mat under någon enstaka måltid får jag fortsätta med försvarets mat.

Har du målet att orka med grusmoppen behöver du inte slösa pengar på tillskott. Det går lika fort att micra en fryst portion mat som att stå och runka en flaska pulver.

Köp kyckling, hacka upp i små bitar, och frys i dem, käka med sallad eller ris. Blanda en kall sås på lätt-creame-fraiche, vitlök, fetaost och sötsur thaisås. Gör en risotto och ha i kylen, den kan stå en vecka minst.

Bacon, ärtor, paprika, majs, ris och riv i ost när det är varmt så smälter det. gör en sås på gräddfil, mangochutney och salt.

Finns som sagt inga genvägar till mat heller, pulver är ett tillskott, inte att man byter ut en måltid.

Det räcker att du äter ett riktigt bra mål mat / dag om du vill bli stark. Folk tror man behöver omänskliga mängder protein i kroppen för att bibehålla nån form av styrka. Det handlar om att träna rätt och bara äta helt vanligt.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Har du målet att orka med grusmoppen behöver du inte slösa pengar på tillskott. Det går lika fort att micra en fryst portion mat som att stå och runka en flaska pulver.

Dödar inte micron det nyttiga i maten? läste det i någon som det verkade vettig artikel, finns säkerligen olika läger även i den frågan.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Dödar inte micron det nyttiga i maten? läste det i någon som det verkade vettig artikel, finns säkerligen olika läger även i den frågan.

Haha det va nog fan det dummaste jag hört. Vet flera kroppsbyggare som värmer sin mat i en micro. Men klart, det finns ju folk som jämför tjockleken på hårstrån så varför inte :)

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Vad gör ni i natt då? Själv har man precis satt i sig middagen och börjar längta tills man kommer hem

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Haha det va nog fan det dummaste jag hört. Vet flera kroppsbyggare som värmer sin mat i en micro. Men klart, det finns ju folk som jämför tjockleken på hårstrån så varför inte :)

Ja googlar man lite så finner man ganska snabbt att alla verkar vara anknutna till Anna Skipper:rolleyes:

Tur att man har mycket att göra på jobbet.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping