Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Festa kan du göra iallafall, bara du är nykter, skönt att bryta av festen och sen komma tillbaka lagom till efterpartajet :) :tummenupp

Nja, sluddriga människor och dunka dunka är sällan en hit om man inte själv är lite slirig... Men hade det varit en lugn och sansad tillställning så hade ju det varit ett alternativ:)

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Jaaaa, svetsloppor, det är något speciellt med det :)

Njae, motigt vet jag inte, men har äntligen vågat fråga rakt ut om killen jag är sugen på är upptagen eller vad är det som händer i hans huvud... Svaret blev inte vad jag hade förväntat mig :(

Och DÄR kom experten på att lossa hjulmuttrar :rofl Välkommen in i natten :D

Vad blev svaret då? Han gillar killar?

Oerhört skön natt på jobbet. Helt tyst och alla vilar. Blir att njuta av skönt discodunk och teckna lite kanske? eller så blire som vanligt, bara sporthoj.com hela natten

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
nedå:rolleyes:
Men lena handén och john blund kommer hand i hand ju!

Haha, är det så man säger nu för tiden?:D
Nog för att man hört talas om uttröttande godnattrunk men ändå:D

Man märker hur lätt tankarna far när man sitter på youtube.

Började igår att titta på en dokumentär om Lundsbergs skola, slutade med att jag haltade in på en gammal goa-grupp från grekland som jag lyssnade på i mitten av nittio-talet. Helt sjukt

Haha, man kan hamna långt bort från originalämnet när man klickar sig runt bland relaterade prylar...:D

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Nja, sluddriga människor och dunka dunka är sällan en hit om man inte själv är lite slirig... Men hade det varit en lugn och sansad tillställning så hade ju det varit ett alternativ:)

Inte göra som jag gjorde när jag bodde med lillebror under hans partaj period. Bli väckt till efterfesten, vara med och sen pinna iväg till jobbet som startade kl 6? :D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Haha, är det så man säger nu för tiden?:D
Nog för att man hört talas om uttröttande godnattrunk men ändå:D

sömnhjälp? hahahaha ne men kan ju inte va friskt och sitta och skaka som en apa varje dag, då får man bege sig ut:va

Manglan, du kanske hade blivit ersätt av lena handén?
(inget illa meant överhuvudtaget, tråkigt o höra de inte blev som du ville)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Inte göra som jag gjorde när jag bodde med lillebror under hans partaj period. Bli väckt till efterfesten, vara med och sen pinna iväg till jobbet som startade kl 6? :D

Usch, låter jobbigt det:D Nej, jag föredrar nog att vara utvilad på jobbet... Annars blir det bara ännu pestigare än det redan är:huvet

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Vad blev svaret då? Han gillar killar?

Oerhört skön natt på jobbet. Helt tyst och alla vilar. Blir att njuta av skönt discodunk och teckna lite kanske? eller så blire som vanligt, bara sporthoj.com hela natten

Haha, det frågade jag inte om han gjorde... Men var det där en dold komplimang till mig? Att han troligen gillar killar eftersom han dissade mig? :tuttar :huvet

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
sömnhjälp? hahahaha ne men kan ju inte va friskt och sitta och skaka som en apa varje dag, då får man bege sig ut:va

Ett gott stön förlänger livet?:hihi
Vill man bara ha sig en orgasm kan man ju lika gärna sköta det själv, brudar innebär så mycket mera krångel...:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Ett gott stön förlänger livet?:hihi
Vill man bara ha sig en orgasm kan man ju lika gärna sköta det själv, brudar innebär så mycket mera krångel...:D

hahahahaha!
jo, vi jobbar 500 gånger mer för att försöka få ligg med brunetten/blondinen utanför korvkiosken och lyckades 1/10 gånger för vi siktar för högt, istället för o dra en bara?

vi män e underbara:yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
hahahahaha!
jo, vi jobbar 500 gånger mer för att försöka få ligg med brunetten/blondinen utanför korvkiosken och lyckades 1/10 gånger för vi siktar för högt, istället för o dra en bara?

vi män e underbara:yoparty

Som sagt, är man ändå bara ute efter själva klimax så får man ju en fan så mycket bättre utdelning per arbetsinsats genom att ta till fröken höger:D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Och DÄR kom experten på att lossa hjulmuttrar :rofl Välkommen in i natten :D

Hjulmuttrar & hjulmuttrar, lite åverkan har man väl gjort:
20100630318.jpg

20100630315.jpg

hade inte stått ut med att mecka med bil,

och jag hatar mitt sommarjobb

dag in och dag ut.. laga mopeder, byta cylindrar, ställa in förgasare, ställa in variatorer, svetsa om avgasrör, dra ut bucklor, lyssna på moppepojkar om deras historier när dom flyr från snuten..

Men då och då får jag göra skitjobbet som mc mekanikerna inte orkar, lufta bromsar,räkna ut hur tyska digital mätar fungerar osv..
Janå, meckar ju egen bil jag så. :p

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
eller fröken vänster om man vill träffa en främling :hihi

Är min herre en sån som målar naglarna och kör vänsterhanden bara för att få det att verka som om någon annan gör jobbet möjligen?:D

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping