Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vet hur det är, men det gäller att prioritera. Och som sagt, hoppas ju på en lite större pengaladdning nu inom kort så då kan man ju unna sig:)

Riktigt så högt siktar jag dock inte, men en 70-tals caddy borde man ju kunna få ihop till:)

Vettefasen om man kan, caddysar är inte riktigt min stil dock.

Dom flesta amerikanare torskar på tomatlådan för mig faktiskt. :/

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
jag vetifan vad för försat bil jag ska, ska vara någon skitbil.. typ en golf som man kan kvadda utan världen går under

nja du har ingen aning om hur mkt jag har kammat hem efter gått rund i speedo vid pool sidan när tjejerna tittar på!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
SJP, jag körde om en Plymouth Cuda 340 på E4an här om veckan. Vindröd och en bakaxel lika stor som min hoj typ. Älskar den, men där snackar vi dyra bilar

En polare till mig har en original matching numbers roadrunner six barrel lim ed... Där snackar vi manlig och dyr bil:kär

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
SJP, jag körde om en Plymouth Cuda 340 på E4an här om veckan. Vindröd och en bakaxel lika stor som min hoj typ. Älskar den, men där snackar vi dyra bilar

Är det, min budget ligger på glasspengar typ. :)

& man måste ju ha råd med hojj med! :)

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
En polare till mig har en original matching numbers roadrunner six barrel lim ed... Där snackar vi manlig och dyr bil:kär

Fyfan, ja roadrunner är helt ok, men den ser lite skepp ut. Klarar inte av det. Däremot Cuda, 68-69 SS camaro, 67-68 Stingray med sidepipes. Jizez, varför skall allt vara så dyrt.

Sen är iofs Camaro 70 med dubbelkofångare helt sjuk i mina ögon

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Vettefasen om man kan, caddysar är inte riktigt min stil dock.

Dom flesta amerikanare torskar på tomatlådan för mig faktiskt. :/

Caddy är sjukt mycket min grej, älskar glidare och cruising:yoparty

Vad är det för fel på tomatlåda nu då?:va Sjukt najs ju...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Fyfan, ja roadrunner är helt ok, men den ser lite skepp ut. Klarar inte av det. Däremot Cuda, 68-69 SS camaro, 67-68 Stingray med sidepipes. Jizez, varför skall allt vara så dyrt.

Sen är iofs Camaro 70 med dubbelkofångare helt sjuk i mina ögon

Jag gillar fullsizarna, stor är större:tuttar

Det som är tråkigt med kompakterna är att de oftast har lite mindre motor. Ont om småbilar med BB original. Jag vill ha pulver under huven, 8 L skulle sitta som en smäck:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Är det, min budget ligger på glasspengar typ. :)

& man måste ju ha råd med hojj med! :)
sjp.. du har ingen chans kvar ditt arrow rör till cagiva miton?(eller några delar alls)

Jag vet vad undervattensrugby är! Enbart för stora pojkar.

WTF! Muntra upp "damen"? Ni samlar ju inte direkt +poäng inatt! :mad:
vad förväntar du dig av en kåt 16 åring :rolleyes:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Jag gillar fullsizarna, stor är större:tuttar

Det som är tråkigt med kompakterna är att de oftast har lite mindre motor. Ont om småbilar med BB original. Jag vill ha pulver under huven, 8 L skulle sitta som en smäck:D

390, 396, 400, 402, 427, 454 och 502(ny mod) finns väl i alla mindre karosser. Trist ös med en hottad 454 och kompressor

Dock är väl 327an den motorn som ger bäst effekt i "småbilarna" vad jag förstått, lätt att göra hetsig. Visst äre sånna dem kör med Nascar?

Jag vet vad undervattensrugby är! Enbart för stora pojkar.

WTF! Muntra upp "damen"? Ni samlar ju inte direkt +poäng inatt! :mad:

Haha det är ju inte lätt att muntra upp någon via en elkabel. =)

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Caddy är sjukt mycket min grej, älskar glidare och cruising:yoparty

Vad är det för fel på tomatlåda nu då?:va Sjukt najs ju...

Bra med koppling om man skall köra som jag kör.
Vilket man ju inte skall egentligen, men, äh! :D

Mycket brutalare med riktig låda och väl trimmat, amerikanare ska ju alltid knattra sådär metalliskt på tomgång osv. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
390, 396, 400, 402, 427, 454 och 502(ny mod) finns väl i alla mindre karosser. Trist ös med en hottad 454 och kompressor

Dock är väl 327an den motorn som ger bäst effekt i "småbilarna" vad jag förstått, lätt att göra hetsig. Visst äre sånna dem kör med Nascar?

Jaså?:va Trodde cheva hade sin gamla 350 som standard i nästan allt litet och big block i de riktiga muskelbilarna, och ford dras ju fortfarande med sin 289 eller vad det nu är. och dodge har sin 318... Min uppfattning är att smallblocks är vanligast i vanliga dödliga bilar och att bigblockarna åkte ner i de riktigt manliga åken. Man ser ju definitivt färre novor med big block än man ser cudor och chargers med dito.

Kan ju framförallt ha med vikt att göra också, de mindre mtoorerna har ju ganska bra mycket bättre vikt/effekt-förhållande. För att inte tala om att de är högvarvigare,.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping