hurfan visste jag de skulle komma tillbaks och bita mig i röven..
Exakt, och en stadig låda med.
Jo, precis. Det finns ju en del bigblock i omlopp, men det är definitivt ovanligare på småbilar så som jag ser det. Och även om det finns småttingar med BB så är de sällan original, sällan ordentligt byggda och sällan billiga trots allt. Å andra sidan så är det stora originalarna ännu dyrare så... Pest eller kolera.
Jag vet bara att jag vill ha en caddy, det är trevliga bilar Jag glider hellre med stil i en stor pråm, det är skön åkning det
You asked for it? Bitterbiggan är ju i farten och hon är svår att stoppa
Klart det spinner bara du har lite mos, men man har betydligt mer kontroll med koppling.
Sen kan man ju koppla ut baken i kurvorna med, sen slirar man till lite på kopplingen så byter bilen håll. Men sånt slutar bara i skogen ändå om man försöker på det med en gamal '70-tals jänkare, så det är mest för att det känns råare med låst låda och full kontroll över kuggarna.
Såg en billig valle med 8a som hade vart skojj att ha som pilsnerhäck faktiskt dock, men hade precis tjöpt donator bil till BMW:n då så det fick va, man säljer ju inte hojjen för att ha hobby bilar liksom!
Ska upp om 6 tim för att fortsätta flytta åt mamma... Jag börjar bli trött på det nu
jag vet inte.. jag har ett sjukt behov att alltid och ha något o pilla med saker som jag gillar,
det är en fördel för mina flickvänner
pff tant kanske ska gå o lägga sig?
Pendlar du med hojen BENEDICT?
Köp en 740 och dra in på liseberg och sno lite lampor så har du din pråm
Ganska kul hur olika vi alla är. Kanske har med sexualitet att göra. Jag har liten pitt och vill ha en snärtig muskelbil.
pff tant kanske ska gå o lägga sig?
Pendlar du med hojen BENEDICT?
Tror nog du förstör hojjen med det, gör den avtagbar & spara orginal isf!
Hehe, var det det bästa du kunde komma med? Lille plutten, se och lär från de erfarna innan du försöker dig på att vara retsam
fan heller, avskyr volvoraggare! Alla dessa pjunisar som skaffar sjuförti och börnar runt på donkens parkeringsplats med baslådan på fullt... Bläh! Jag vill glida med stil och komfort, och det har jänkepråmarna som inga andra
jag har också en liten en, men jag vill inte se en cruisingbil som en kukförlängare utan helt enkelt som en jävligt skön bil att glida i. Och jag gillar att glida med pulver under huven:d jänkekomfort är fan helt otroligt, finns inget skönare att cruisa i. Asnajs.
mustang gt!
Ganska kul hur olika vi alla är. Kanske har med sexualitet att göra. Jag har liten pitt och vill ha en snärtig muskelbil.
Beror ju lite på vad det är för bil i största allmänhet också. Skulle vilja se någon köra en caddy på samma sätt som någon kör en impreza genom skogen Vad jag menar är bara att en tomatlåda duger gott till den typen av bil Du kanske kan köra lite mer inspirerat med en manuell Bajs Mellan Wächslarna, men du kör inte så med en jönkeglidare ändå Hell, du kör knappt så med en sportigare jänkare heller De funkar bar till fort rakt fram och gott acc, och det duger tomatlådan bra till
som bushido säger vill jag inte såra dina känslor
och jag e hårig som en jävla arab bushido
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari