Tråden för de nattaktiva!

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Välkommen till skåne. ;)

Sydskånes emse har tre dagars helbandagar på knutstorp 30-31/7-1/8, bara in o boka sig på deras hemsida. www.sydskanesemse.nu :tummenupp

Håller faktiskt på överväga det!
råkar ha semester den veckan utan nått att göra. Men de e så Djävla långt till skåne. E knutstorp värd alla dessa mil?
Jag har fått för mig att de e lite av en skitbana, som midlanda . Men jag har aldrig ens sett den så vet inte var jag fått de ifrån .. =)
enlighten me!

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
ne nu ska jag lägga mig i sängen och fundera lite över mina valmöjligheter imorgon, även sucka efter alla tjejer jag varit med i mitt liv,

ha de bäst alla, och ha en riktigt trevlig natt!

Goder natten!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Håller faktiskt på överväga det!
råkar ha semester den veckan utan nått att göra. Men de e så Djävla långt till skåne. E knutstorp värd alla dessa mil?
Jag har fått för mig att de e lite av en skitbana, som midlanda . Men jag har aldrig ens sett den så vet inte var jag fått de ifrån .. =)
enlighten me!

jag har ju inget att jämföra med direkt, vi har ju sturup o knutstorp. o av dom två så föredrar alla, typ, knutstorp. själv gillar jag sturup då det är en högerbana o knutstorp en vänsterbana. :tungan
men tycker verkligen det är värt att komma ner och köra med oss. :tummenupp ett tips är att kolla i Radical Riders eller i RoHs forum för stugplats om du inte bor i bilen/tält i depån. Vet att där delades stuga till just dom dagarna. Annonsera i sydskånes forum annars. :) se, nu har ja löst ditt dilemma. :tungan

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
jag har ju inget att jämföra med direkt, vi har ju sturup o knutstorp. o av dom två så föredrar alla, typ, knutstorp. själv gillar jag sturup då det är en högerbana o knutstorp en vänsterbana. :tungan
men tycker verkligen det är värt att komma ner och köra med oss. :tummenupp ett tips är att kolla i Radical Riders eller i RoHs forum för stugplats om du inte bor i bilen/tält i depån. Vet att där delades stuga till just dom dagarna. Annonsera i sydskånes forum annars. :) se, nu har ja löst ditt dilemma. :tungan

För inte alltför länge sedan trodde jag sturup och knutstorp var samma bana. men de e inget man talar högt om va?
kollar man banritningarna tycker jag sturup ser skitrolig ut och knutstorp sådär. vänsterbana? oj ännu en sak jag inte visst, de e bra! då slipper jag hålla på vända på däcken :D
Kommer finnas nere i falkenberg den veckan. Men de e väl fortf en jäkla bit till skåne 30mil+ ? kanske mjäkigt att åka på en dag.
Tack för tipset, har sparat länken. Ska fundera på't. och mest troligt kommer jag dit. peace! :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
För inte alltför länge sedan trodde jag sturup och knutstorp var samma bana. men de e inget man talar högt om va?
kollar man banritningarna tycker jag sturup ser skitrolig ut och knutstorp sådär. vänsterbana? oj ännu en sak jag inte visst, de e bra! då slipper jag hålla på vända på däcken :D
Kommer finnas nere i falkenberg den veckan. Men de e väl fortf en jäkla bit till skåne 30mil+ ? kanske mjäkigt att åka på en dag.
Tack för tipset, har sparat länken. Ska fundera på't. och mest troligt kommer jag dit. peace! :tummenupp

Wilkom! :tummenupp

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Såg just en bra dokumentär om Steve-O. Kolla in den på youtube, 8-delar. Riktigt synd om grabben

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Antar att det är steve-o demise and rise som du rekommenderade

Precis, hoppas det ordnar till sig för killen. Han verkar ju ha fått lite insikt. Kan dock inte vara lätt att leva med bipolär-sjukdom samt den tillgången till droger, party osv.

Merovingian

Guest
snart 00, de räknas som natt va?

När är det annars natt?

Själv sitter man här på fönsterblecket och spanar in i huset på andra sidan gatan där det är tjejfest.
Tvättstuga i morgon och innan dess kan jag inte gå utanför dörren. Det enda jag har som inte är direkt fläckigt av smuts är kalsonger och strumpor eftersom det har varit omöjligt att matcha en tvättid på sistone när man varit borta till och från. Den där förbannade tvättstugan styr mitt liv. :mad:

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
När är det annars natt?

Själv sitter man här på fönsterblecket och spanar in i huset på andra sidan gatan där det är tjejfest.
Tvättstuga i morgon och innan dess kan jag inte gå utanför dörren. Det enda jag har som inte är direkt fläckigt av smuts är kalsonger och strumpor eftersom det har varit omöjligt att matcha en tvättid på sistone när man varit borta till och från. Den där förbannade tvättstugan styr mitt liv. :mad:

Haha! Hårt liv det där! tjejfest? fan ... bjud in mig jag kommer! du kan komma i dina leopardkallingar så ska jag hitta ett matchande par så du slipper känna dig ensam.
Jag har jobbat kväll, de suger apa, för när man kommer hem så e alla redan upptagna med sitt

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Själv har man ganska nyligen kommit hem. Har varit på begravning med tillhörande minnesstund idag, tog farväl av bandets före detta pipe major, nuvarande ordförande i styrelsen, högt aktad piper och instruktör Göran Lundin som efter en kort men hård kamp med cancer avled till följd av en infektion i kombination med nedsatt immunförsvar. Vila i frid Göran.

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Själv har man ganska nyligen kommit hem. Har varit på begravning med tillhörande minnesstund idag, tog farväl av bandets före detta pipe major, nuvarande ordförande i styrelsen, högt aktad piper och instruktör Göran Lundin som efter en kort men hård kamp med cancer avled till följd av en infektion i kombination med nedsatt immunförsvar. Vila i frid Göran.

cancer e ingenting jag vill prata högt om, men vafan e en pipe major? fattar ingenting :va

Välkommen btw bush

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
cancer e ingenting jag vill prata högt om, men vafan e en pipe major? fattar ingenting :va

Välkommen btw bush

Säckpipsmajor, bandets obestridde ledare. Lite som en spelande dirigent som alla ska lyda och följa.

Tackar:)

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Säckpipsmajor, bandets obestridde ledare. Lite som en spelande dirigent som alla ska lyda och följa.

Tackar:)

Ja jävlar! jag minns din säckpipetråd för en stund sedan ..
på tal om ingenting, va hände med byggandet? la du ner efter din fallne hjälte (läs skad ) slutade "bygga" caferäsers ? ;)

gokväll alla bushidos och skads :tungan !

hej fjant! :banana:krama

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ja jävlar! jag minns din säckpipetråd för en stund sedan ..
på tal om ingenting, va hände med byggandet? la du ner efter din fallne hjälte (läs skad ) slutade "bygga" caferäsers ? ;)

Just det:)

Nja, förlorade lite intresset för just det bygget när man fick tungt kort... Det var inte så hott att få färdigt en slö 125:a liksom:D Även om det var bra trist att du slutade, du hade talang för det där.
Men jag pysslar så smått med min nya hoj också, den har bara inte fått någon egen tråd då det inte är ett regelrätt bygge:) har bara fixat nya trimrör, förgasare och lite kolfiber här och var än så länge, inget stort.

gokväll alla bushidos och skads :tungan !

Tjena fjunis:krama

Last edited:

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Just det:)

Nja, förlorade lite intresset för just det bygget när man fick tungt kort... Det var inte så hott att få färdigt en slö 125:a liksom:D Även om det var bra trist att du slutade, du hade talang för det där.
Men jag pysslar så smått med min nya hoj också, den har bara inte fått någon egen tråd då det inte är ett regelrätt bygge:) har bara fixat nya trimrör, förgasare och lite kolfiber här och var än så länge, inget stort.

Tack detsamma, vi inspirerade varandra måste jag tillstå! :krama

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...