Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tack detsamma, vi inspirerade varandra måste jag tillstå! :krama

Tack ska du ha:krama

Och din RGV är ju för övrigt en ny inspirationskälla, riktigt läcker:) Hade man bara alltför mycket pengar så...:gnissla

Funderar dock på att spara ihop till ny hoj nu när man fått sitt "tungtunga" kort, närmare bestämt en cbx 1000 super six. Det hade varit något:kär

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Tack ska du ha:krama

Och din RGV är ju för övrigt en ny inspirationskälla, riktigt läcker:) Hade man bara alltför mycket pengar så...:gnissla

Funderar dock på att spara ihop till ny hoj nu när man fått sitt "tungtunga" kort, närmare bestämt en cbx 1000 super six. Det hade varit något:kär

Tnx! den e dock inte klar än, jag får sånna enorma svackor i mitt intresse ibland, min r6a e kraschad, rgv med spindelnät och min motard e lerig. garaget skriker efter kärlek men jag e kortidsmotiverad all the time. rgv ska bli löäcker iaf, det har jag bestämt! men de dröjjer nog en stund till , körde den på gelleråsen och den gick som skit tyvär ...

nått som skulle passa dig, det är en z1000 -80tal och bygga om i lite moderna tappning!

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Nu har jag bestämt mig, ska leta upp en yamaha rd 350 motor och bygga in den i ramen på miton och med de 2 avstämda avgasrör, kommer bli streetfighter stuk med liten bakdel,

Budgeten är 5000-6000 kr :)

önska mig lycka till inför detta vinterprojekt?

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
en cb sexa e porr. men de e väl lite utopi tror jag? för oss med lite pengar, jag skulle vilja ha sån där 250, 6a som byggdes på 50-60talet och varvade 22k ? men fan man skiter ju inte pengar =)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tnx! den e dock inte klar än, jag får sånna enorma svackor i mitt intresse ibland, min r6a e kraschad, rgv med spindelnät och min motard e lerig. garaget skriker efter kärlek men jag e kortidsmotiverad all the time. rgv ska bli löäcker iaf, det har jag bestämt! men de dröjjer nog en stund till , körde den på gelleråsen och den gick som skit tyvär ...

nått som skulle passa dig, det är en z1000 -80tal och bygga om i lite moderna tappning!

Jag förstår. Men du vet, det där med motivation kommer och går. Du hittar nog snart gnistan ska du se:) Det kommer den att bli, det är jag säker på:tummenupp
Ok, det var ju tråkigt. Du har fortfarande inte fått ordning på det dåliga axet och segheten med andra ord?

Ett fränt bygge vore kul, men just nu är det ont om både pengar och motivation... CBX däremot har varit en drömhoj länge, och den är ju frän nog redan som original. En legend i sin egen rätt, det hade varit coolt att ha en sån. Men de är dyyyra...:gnissla Men man vet ju aldrig, håller för närvarande på att tjaffsa med mina försäkringsbolag angående invaliditetsersättning för en gammal misshandelsskada... Så blir det pengar därifrån kanske man kan unna sig en riktigt kultbåge som CBX:tummenupp Men isåfall blir det inget bygge, nästan helgerån att modifiera en legend. Ett tufft avgassystem med det rätta ljudet hade dock inte varit fel... 6-6 är porrigt:kär

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
en cb sexa e porr. men de e väl lite utopi tror jag? för oss med lite pengar, jag skulle vilja ha sån där 250, 6a som byggdes på 50-60talet och varvade 22k ? men fan man skiter ju inte pengar =)

20 k varvade ju min hårt trimmade moppe! :yoparty

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Nu har jag bestämt mig, ska leta upp en yamaha rd 350 motor och bygga in den i ramen på miton och med de 2 avstämda avgasrör, kommer bli streetfighter stuk med liten bakdel,

Det låter som ett ganska omfattade projekt, tror de e enklare att köpa rd350 motor och ram och flytta över sving, gaffel hjul från miton. ett tips bara.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Lycka till!:tummenupp Ska du vägregga tror jag din budget är väl tight, men för ett busbygge så... Varför inte. Kör på:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Jodu, ultimat hoj:D
Tja, just nu är de ändå resonabla... 50-60k får man ge för en riktigt fin, vilket väl är rimligt med tanke på vad man får. Hade jag bara pengarna skulle jag köpa.

Det där lär nog förbli en önskan är jag rädd, de växer ju inte på träd precis... Men det hade varit fett som satan, blir du äckligt rik någon gång så vet du ju vad du ska köpa:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ah faktiskt, hade ne polare vars fs1 varvade 23.
det är ballt, men när man kan få sexxilindrigt på samma varv e de ren och skär erotik

Sexcylindrigt oavsett monstervarv (7000 räcker:D) är erotik, för att inte säga porr:fakta

[YOUTUBE-ID]KG8oNz5oyQ8[/YOUTUBE-ID]

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Det låter som ett ganska omfattade projekt, tror de e enklare att köpa rd350 motor och ram och flytta över sving, gaffel hjul från miton. ett tips bara.

har hela jävla vintern på mig :tummenupp

Edit:
Motorn är ganska "bult on" så att säga, inga större modifikationer behövs,

finns redan 10-20 st mitos med rd/rz 350 motor :)
Men min ska va annorlunda och piska dom satan i de !

Lycka till!:tummenupp Ska du vägregga tror jag din budget är väl tight, men för ett busbygge så... Varför inte. Kör på:tummenupp
Vem sa något om laglig och vägregga? :rolleyes:

hojen är redan olaglig
Tjoho på er pluttar :) Händer ikväll? Och varför är ni inte ute och raggar brudar (gosar med flickvännen (Bushido))

man tar ditt råd och spenderar tid med hojen ist och nu klagar du på att man ska va ute med tjejer? :rolleyes:
bestäm dig kvinna!

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Tjoho på er pluttar :) Händer ikväll? Och varför är ni inte ute och raggar brudar (gosar med flickvännen (Bushido))

Bruden är inte här, och jag är ändå inte på goshumör... Begravningar tär ganska hårt på mig...

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jodu, ultimat hoj:D
Tja, just nu är de ändå resonabla... 50-60k får man ge för en riktigt fin, vilket väl är rimligt med tanke på vad man får. Hade jag bara pengarna skulle jag köpa.

Det där lär nog förbli en önskan är jag rädd, de växer ju inte på träd precis... Men det hade varit fett som satan, blir du äckligt rik någon gång så vet du ju vad du ska köpa:tummenupp

Japp!
men allvarligt.
z1000-80 med modern gaffel och hjul, och 80tals superbike röv. de e ju så mycket bushido de kan vara? 12k hoj. 20k delar . ingen omöjlighet heller! i dare you ! :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
bush sitter hellre med mig och drömmer sig bort en håller på med flickvännnen ;)

Sanning med modifikation (beror ju lite på menar jag;)) men låt gå för det då:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Japp!
men allvarligt.
z1000-80 med modern gaffel och hjul, och 80tals superbike röv. de e ju så mycket bushido de kan vara? 12k hoj. 20k delar . ingen omöjlighet heller! i dare you ! :tummenupp

Definitivt ett agreabelt koncept, men jag är ändå kåtare på sexcylindrigt... Jag menar, lyssna på ljudet i länken bara:kär

CBX och RD500 är mina två absoluta drömhojar, så får jag in en större summa pengar så blir det något av det tror jag:yopary Fast jag vill ju ha en jänkebil också... Får hoppas att pengarna räcker till både och:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
hm, ska man spendera natten till att räkna ut några bra portgrader sen porta till cylindern imorgon innan den åker på ? :rolleyes:

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...