Tnx! den e dock inte klar än, jag får sånna enorma svackor i mitt intresse ibland, min r6a e kraschad, rgv med spindelnät och min motard e lerig. garaget skriker efter kärlek men jag e kortidsmotiverad all the time. rgv ska bli löäcker iaf, det har jag bestämt! men de dröjjer nog en stund till , körde den på gelleråsen och den gick som skit tyvär ...
nått som skulle passa dig, det är en z1000 -80tal och bygga om i lite moderna tappning!
Jag förstår. Men du vet, det där med motivation kommer och går. Du hittar nog snart gnistan ska du se
Det kommer den att bli, det är jag säker på
Ok, det var ju tråkigt. Du har fortfarande inte fått ordning på det dåliga axet och segheten med andra ord?
Ett fränt bygge vore kul, men just nu är det ont om både pengar och motivation... CBX däremot har varit en drömhoj länge, och den är ju frän nog redan som original. En legend i sin egen rätt, det hade varit coolt att ha en sån. Men de är dyyyra...
Men man vet ju aldrig, håller för närvarande på att tjaffsa med mina försäkringsbolag angående invaliditetsersättning för en gammal misshandelsskada... Så blir det pengar därifrån kanske man kan unna sig en riktigt kultbåge som CBX
Men isåfall blir det inget bygge, nästan helgerån att modifiera en legend. Ett tufft avgassystem med det rätta ljudet hade dock inte varit fel... 6-6 är porrigt