Tråden för de nattaktiva!

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Så står det och hoppas på att rätt objekt dimper ner inom en framtid (efter att kortet är taget)! Jag är lite svag för 80-talare (iaf mc) :)

en vacker dag ska jag ge mig på att bygga en café racer,
dom e ju så jävla snygga :rolleyes:

kommer dock dröja en bit in på livet

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
dock kommer detta bygge inte ta fart förens säsongen är över,
Så delarna kommer inskaffas 1 månad innan det börjar, beroende på ekonomi osv

bushido igen

inget passar bult on :)
jag har rätt verktyg och material kan jag skaffa för att bygga om fästen, det är de allra minsta jag oroar mig för att få den o passa

Ok, men kör på då som sagt:tummenupp Alltid kul med halvgalna byggen:D

Men som sagt, räkna med att det är svårare än att bara hysta i motorn:) Det är mycket som ska lira perfekt för att det över huvud taget ska funka;)

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12

Men som sagt, räkna med att det är svårare än att bara hysta i motorn:) Det är mycket som ska lira perfekt för att det över huvud taget ska funka;)

eeexakt!

bush, jag trodde nästan du hade somnat

Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00

ah, som sagt.. man hatar o mecka men älskar o skapa ! :tummenupp

bush sover inte, han e 24/7 raggare som håller sig vaken

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bushido

Man räknar väl förfan inte fel :rolleyes:
har visserligen bara gjort de lyckat på 4 cylindrar men har även bara gjort de seriöst på 4 cylindrar, och har total förstört 2-3 st

Det händer den bäste;)

Jaja, kör på med det också då!:tummenupp

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
vi borde ha en live chat a la klotterplank på SH . vem mailar ansvarig och lämnar förslag. sitta o skriva forum i realtid e ju löjligt

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
eeexakt!

bush, jag trodde nästan du hade somnat

:tummenupp

Är så smått på väg, är sjukt trött... Inte nog med att dagen varit lång och jobbig, men det blev ju en del pils där på puben (minnesstunden) så man fick vacker promenera hem från närmsta aktiva busshållplats. Dvs ca en mil mitt i natten och lagomt salongs:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
mjo, man missar ju inlägg som fan :va

Kan ju inte mecka hoj när man har dejt med lena handén!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
vi borde ha en live chat a la klotterplank på SH . vem mailar ansvarig och lämnar förslag. sitta o skriva forum i realtid e ju löjligt

Var är kämpaglöden gubbe!?:va Klotterplank, pfft! Ingen sport ju! Nej, forum i realtid funkar skitbra:hihi

mjo, man missar ju inlägg som fan :va

Kan ju inte mecka hoj när man har dejt med lena handén!

Nej?:va

Ha det så mysigt:krama

Edit: Fan, det blev dubbelinlägg!:yoparty Ingen som hann emellan:D

Last edited:

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
:tummenupp

Är så smått på väg, är sjukt trött... Inte nog med att dagen varit lång och jobbig, men det blev ju en del pils där på puben (minnesstunden) så man fick vacker promenera hem från närmsta aktiva busshållplats. Dvs ca en mil mitt i natten och lagomt salongs:D

Just för stunden e de inge höjdare att vandra i salangs-mode men efteråt e de guld värt, man blir ju som en ny människa? helt nykter o jävlig.

ang, begravningar , jag hade itne tänkt att kommentera men ölen låter mig tala. jag har alltid tyckt att begravningar e lite som att strö salt i såren, har aldrig fattat vitsen liksom. blir bara arg på hela grejjen .. :näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
ginger ale e fan de konstigaste jag druckit :va
rom&coce e ju 10 gånger bättre

I will!:Bugar

Vafan pågablär, du kan ju inte dricka bara ginger ale. Ingen sprit i det vet du;). Ginger ale är groggvirke och inget annat, typ som läsk fast för vuxna:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Vafan pågablär, du kan ju inte dricka bara ginger ale. Ingen sprit i det vet du;). Ginger ale är groggvirke och inget annat, typ som läsk fast för vuxna:D

ne smackar fan som sallerups lågspris krusbärs dricka :va

får pröva hälla i lite plan-b i de

haha så jävla roligt att döpa en vodka flaska till "plan b"

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Just för stunden e de inge höjdare att vandra i salangs-mode men efteråt e de guld värt, man blir ju som en ny människa? helt nykter o jävlig.

ang, begravningar , jag hade itne tänkt att kommentera men ölen låter mig tala. jag har alltid tyckt att begravningar e lite som att strö salt i såren, har aldrig fattat vitsen liksom. blir bara arg på hela grejjen .. :näsblod

Nja, jag blir mest trött...:D Visst nyktrar man till, men man går ju för fan sönder i hela kroppen så seg man känner sig:näsblod

Tja, du kanske har en poäng... Men man kan å andra sidan inte bara fly från det faktum att en kär vän har gått bort. Man får liksom ta sig i kragen och ,medge att hemska saker händer, och en begravning är väl ett sätt att acceptera faktum och dela sorgen med övriga anhöriga helt enkelt... Dessutom är det väl lite för att hedra den fallne. En sista chans att uppmärksamma honom eller henne, vilket man väl brukar tycka att personen i fråga förtjänar om man anordnar en ordentlig begravning...

ginger ale?

rom&cola?

men åh, vart e dagens ungdom på väg? :rolleyes:

Jag dricker bubbel eller öl, och någon grogg emellanåt:D Aldrig ren starksprit, det har jag aldrig fattat poängen med:näsblod Det ska vara gott, annars kommer det inte innanför tänderna på mig:D

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...