Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Skad är inte 50. Skad är inte ens 40. Skad har knappt börjat fundera på 30

på tal om att skära sig på näsan, jag skar mig med rakhyveln på näsan för en massa jävla år sedan. typ 5-10?
ett litet litet jack. än idag störs jag av de där, så fort jag snyter mig så börjar de blöda på sidan av näsan.
Jag säger bara en sak bush , har du skurit dig på näsan har resan bara börjat, du kommer att irritera öronen av dig på de där pluttet resten av ditt liv, välkommen till min värld, skönt att jag inte e ensam :D

Jag hade gissat på ca 30:)

Haha, kul att jag inte är ensam om att skära mig så pass långt ifrån stubben:D

Äsch, jag har bra läkkött. Jag kan redan snyta mig utan att det blöder så det ska nog inte vara någon fara:D

Så tyvär, du får sitta i din värld helt ensam för nu drar jag lika snabbt som jag tittade in:pannkyss :D

:r

skad e bara liten fjunis :rolleyes:

Du är fjunis, skad och jag är män:D

Last edited:

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12

Äsch, jag har bra läkkött. Jag kan redan snyta mig utan att det blöder så det ska nog inte vara någon fara:D

Så tyvär, du får sitta i din värld helt ensam för nu drar jag lika snabbt som jag tittade in:pannkyss :D

Det trodde jag också, men tro mig, när du minst anar om ett par år kommer de där snittet att göra sig påmind, så var det för mig.

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N

Haha :rofl! Inget fel med att närma sig 30! :yoparty

Natti natt Bush :krama

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det trodde jag också, men tro mig, när du minst anar om ett par år kommer de där snittet att göra sig påmind, så var det för mig.

Får vi inte hoppas... Bäst att anmäla skadan till färsäkringsbolaget så att jag kan begära invaliditetsersättning för det också om det skulle bli så:D

Nä fan, nu tar jag och knyter mig. Avlider snart... Godnatt på er, både fjunisar och gamlon!:krama

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
krigsskadade kropp ... oooouuuhh berätta mer?!

varför ska du flytta?

sen mer om de där med kriget tack

de e fan inge stake i dagens ungdommar ..

Eeeexakt! :tummenupp

till mitt försvar la jag mig kl 5 igår och gick upp 9 för o ta emot paket från UPS

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Sorry, men nu drar jag också:D

Dör snart av trötthet, det svider i ögonen och hela kroppen värker... Jobbig dag... Mer imorgon, godnatt!:krama

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
till mitt försvar la jag mig kl 5 igår och gick upp 9 för o ta emot paket från UPS

ajuste, vadfan händem ed middagsdejten och bruden? säg inte att du dissade henne för ett paket från ups?!

Sorry, men nu drar jag också:D

Dör snart av trötthet, det svider i ögonen och hela kroppen värker... Jobbig dag... Mer imorgon, godnatt!:krama

Peace Out ! :krama

Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
ajuste, vadfan händem ed middagsdejten och bruden? säg inte att du dissade henne för ett paket från ups?!

snyft.. gjorde nog tyvärr de,

Men de blir de ändring på... idag? lördag.. ja

fulldag på stranden i 30 grader = så jääävla lättklädd

sen blir de vara ensam hemma hos henne på kvällen,

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
krigsskadade kropp ... oooouuuhh berätta mer?!

varför ska du flytta?

sen mer om de där med kriget tack

Hjälper mamma med sin flytt. :brinnerup

"Krigskada" efter att ha krockat med bil 2001 (diverse muskel/nervskador som fortfarande jävlas + konstanta smärtor) Sen några skador med träningarna, benhinneinflammationer, slitna leder osv + att jag har åkt på fibromyalgi + über överrörliga leder som gör att ryggen, knä, nacke, fötter, händer o resten av kroppen låser sig i konstiga vinklar ibland och sätter nervbanor i kläm.

Men livet går vidare! Är bara jäkla trött på skiten just nu! :huvet

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00

"Krigskada" efter att ha krockat med bil 2001 (diverse muskel/nervskador som fortfarande jävlas + konstanta smärtor) Sen några skador med träningarna, benhinneinflammationer, slitna leder osv + att jag har åkt på fibromyalgi + über överrörliga leder som gör att ryggen, knä, nacke, fötter, händer o resten av kroppen låser sig i konstiga vinklar ibland och sätter nervbanor i kläm.

jag bröt lårbenet och kan nu inte stödja mig på de i alla lägen och kan inte träna benet på gymet,

anledning=fender bender med moped i 50 kmh :va

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
snyft.. gjorde nog tyvärr de,

Men de blir de ändring på... idag? lördag.. ja

fulldag på stranden i 30 grader = så jääävla lättklädd

sen blir de vara ensam hemma hos henne på kvällen,

du får styra upp de där, bra tjejer växer inte på träd.
Bjud´na på midda som du pratade om först, de e de klokast du skrivt på SH ever ... :tummenupp

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
du får styra upp de där, bra tjejer växer inte på träd.
Bjud´na på midda som du pratade om först, de e de klokast du skrivt på SH ever ... :tummenupp

vad hände med 2-takt och byggtråden :va

Jag ska ju själv laga maten, man e ju inte kock för inget!

Vet dock fan inte om hon föredrar vin eller vill fylla truten med läsk :va

tips:
Om jag ska laga mat oss er så får ni typ städa upp efter mig för jag lägger tillbaksa llting fel och tar kontroll över köket :rolleyes:

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12

Jag förstår! Det är väl sånt man har karlar till ?
Jag brukar alltid få bisto med släp och bärhjälp vid allas flytter, kan inte förklara med ord hur jag flyr det som pesten . Men män kan ju inte säga nej, så mitt tips e fråga nån snäll killkompis elelr arbetskamrat om hjälp :D

vad hände med 2-takt och byggtråden :va

Jag ska ju själv laga maten, man e ju inte kock för inget!

Vet dock fan inte om hon föredrar vin eller vill fylla truten med läsk :va

tips:
Om jag ska laga mat oss er så får ni typ städa upp efter mig för jag lägger tillbaksa llting fel och tar kontroll över köket :rolleyes:

o ingen gillar vin, man dricker skiten ändå.
o middag fixar du, lite omsorg e allt som krävs, behöver inte va nå flådigt, o bara du gjort det själv är guld värt.
o 2-takts tråd har du hela livet på dig att fixa. snart e du gammal och grå. då kan du ägna dig åt att bygga hojjar.

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...