Tråden för de nattaktiva!

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Jag förstår! Det är väl sånt man har karlar till ?
Jag brukar alltid få bisto med släp och bärhjälp vid allas flytter, kan inte förklara med ord hur jag flyr det som pesten . Men män kan ju inte säga nej, så mitt tips e fråga nån snäll killkompis elelr arbetskamrat om hjälp :D

Bästa kvinnan reder sig själv! (Har ingen karl :( )

Fick hjälp igår av snällaste Mette! :) :Bugar Men det är egentligen slutstädningen som tar kål på kroppen då alla nivåer ska städas (vissa har inte blivit dammade på år!)

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Jag förstår! Det är väl sånt man har karlar till ?
Jag brukar alltid få bisto med släp och bärhjälp vid allas flytter, kan inte förklara med ord hur jag flyr det som pesten . Men män kan ju inte säga nej, så mitt tips e fråga nån snäll killkompis elelr arbetskamrat om hjälp :D

o ingen gillar vin, man dricker skiten ändå.
o middag fixar du, lite omsorg e allt som krävs, behöver inte va nå flådigt, o bara du gjort det själv är guld värt.
o 2-takts tråd har du hela livet på dig att fixa. snart e du gammal och grå. då kan du ägna dig åt att bygga hojjar.

hahaha!
aja får se hur de går, med lite tur kammar jag hem :) aja upp kl 8 imorgon och sticka till gymet innan stranden,

du har de tufft du manglan!

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Ojoj sicken kväll. Första snedfyllan för min del på evigheter. Första alls tror jag.
Har en känsla av att jag kommer ångra mig imorgon, även om det mesta jag sagt är sant och sånt jag borde sagt för länge sedan :)

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Ojoj sicken kväll. Första snedfyllan för min del på evigheter. Första alls tror jag.
Har en känsla av att jag kommer ångra mig imorgon, även om det mesta jag sagt är sant och sånt jag borde sagt för länge sedan :)

det finns väl viss sanning bakom all skit man säger?
det e synd bara att de alltid komemr fram på fyllan ..

Bästa kvinnan reder sig själv!

Visst och sant! men det är aldrig fel att mottaga hjälp.
Fint av dig att hjälpa mor din, man ska va rädd om sin mamma ..

Last edited:

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jo det är ju rätt illa att det ska till lite alkohol innan man vågar häva ur sig det. Ofta lite väl överspelat som följd.

Svensk mentalitet kanske?
Det enda jag kan säga som tröst är, att vi är alla av samma sort!
Alla uppvuxna i detta avlånga land beter sig på samam sätt, de e liksom en del av oss och inget vi egentlgien behöver skämmas för.
just my two cents

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Usch, jag jobbar inatt... Pallar inte...:( Det är underbetalt, slitigt som fan, drygt och dessutom tar det knäcken på min bil. Ska fan säga upp mig, hoppas att inte uppsägningstiden är alltför lång...

Någon som vet vad som gäller om man har gått med på ett visst schema framåt i tiden och sagt att man kan jobba si och såhär mycket en viss period? Är man skyldig att ta även den perioden eller gäller bara samma uppsägningstid som vanligt?

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...