Tråden för de nattaktiva!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Usch, jag jobbar inatt... Pallar inte...:( Det är underbetalt, slitigt som fan, drygt och dessutom tar det knäcken på min bil. Ska fan säga upp mig, hoppas att inte uppsägningstiden är alltför lång...

Någon som vet vad som gäller om man har gått med på ett visst schema framåt i tiden och sagt att man kan jobba si och såhär mycket en viss period? Är man skyldig att ta även den perioden eller gäller bara samma uppsägningstid som vanligt?

Jag ska snart sätta mig i bilen och köra 65mil, jag tänkte sova lite innan men det har inte blivit av.

Så det lär bli drygt att vända hem om sisådär 12 timmar.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag ska snart sätta mig i bilen och köra 65mil, jag tänkte sova lite innan men det har inte blivit av.

Så det lär bli drygt att vända hem om sisådär 12 timmar.

Samma här... Jag ska visserligen bara köra ca 4 mil, men det tar mig ändå ca fyra timmar (varav endast tre är betalda:huvet) innan jag får köra hem igen. Lär sova gott efter det.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
hemlis! avslöjas när skad loggar in

Men den gick jävligt bra iallfall, lite kul i köket, återseende av nakna kocken ifrån grillfesten :rolleyes:

Du grillade väl rätt korv får jag hoppas?:hihi

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
hahahha tål du inte värmen SJP :hihi

Nja, blir så förbannat hett i sovrummet faktiskt, ligger nog på 35+ även nu på kvällen. :gnissla

Det är nog mer tanken på att dela säng med en kvinna som får honom att hispa ur :D

Nä, det är väl najst, men att ligga och svettas själv när man vill sova är lite jobbigt. :(

Jag har fått höra av min tjej att det är svalt att dela säng med en kille...:hihi

Du är nog itne så het, helt enkelt. :tungan

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...