Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men jag har störst midjemått! :yoparty

Fjunis har inte hunnit bygga på ölmagen tillräckligt. :7peta:

Det kan jag tro på:rofl

En riktig man har kagge eller?:hihi

Med eller utan kallingar? :)

Fasen, trodde vi skrämt bort dig! :D

Med för fan, vi ska inte få tråden låst:D

Hon dök upp fort som fan när det började pratas manskroppar och foton... Någon annan som noterar sambandet?:banana

Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
du ska få se när vi e ute o kör bushido, kommer se ut smo jag har 2 skinnställ på mig!
och du får absolut inte dra av de försa o dubbelkolla.. hrm :tungan

hahaha 6-pack is the way to live it!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag bejakar min feminina sida:tuttar Men nu handlar det bara om inbördes tävlan män emellan, så du ska vara tyst:D

Vad får jag av dig om du får på mig?:brynad

Mig, nej du ska vända tillbaka din uppmärksamhet till SJP, inte mig. Jag är enbart åskådare, penis-tävlingen är mellan er två (o dom andra som vill vara med). :D

Seså....

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Mig, nej du ska vända tillbaka din uppmärksamhet till SJP, inte mig. Jag är enbart åskådare, penis-tävlingen är mellan er två (o dom andra som vill vara med). :D

Seså....

Vadå penis tävling?! Här är det muskelmätning, snoppmätning kommer nog senare ikväll...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det kan jag tro på:rofl

En riktig man har kagge eller?:hihi

Med för fan, vi ska inte få tråden låst:D

Hon dök upp fort som fan när det började pratas manskroppar och foton... Någon annan som noterar sambandet?:banana

var ju faktiskt jag som börja prata bruna o sköna kroppar, ni prata massa gojja innan dess. fråga inte mig hur snopparna kom in i bilden, det får ni skylla er själva. :D :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
du ska få se när vi e ute o kör bushido, kommer se ut smo jag har 2 skinnställ på mig!
och du får absolut inte dra av de försa o dubbelkolla.. hrm :tungan

hahaha 6-pack is the way to live it!

Ta dig nu inte vatten över huvet fjunis, du är fortfarande bara ett barn:såjaponken

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Seså....

Den kan jag tänka mig att du vill se (penismätningen alltså), men nu handlar det bara om muskler:tungan

Fan, då måste jag ju upp och ta kort på mig själv ju... Vad jobbigt allting blev...:rolleyes: Du får ta och motivera mig:D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nuså! :yoparty

PortableBeerKeg.png

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
där hör ni pojkar!

motsatta könet har talat ! :tungan

Jag har ingen kagge?:va Vetefan vad jag har egentligen, det är snarare ett kompakt paket snarare än ett sexpack... Och nej, inte bara en fettkula mitt på:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Den kan jag tänka mig att du vill se (penismätningen alltså), men nu handlar det bara om muskler:tungan

Fan, då måste jag ju upp och ta kort på mig själv ju... Vad jobbigt allting blev...:rolleyes: Du får ta och motivera mig:D

INTE pyjamasbyxorna denna gången, tack!! sen vill vi se en läcker rövbild oxå. :D :D o skynda dig, ja ska sova! :D :D :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...