Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
INTE pyjamasbyxorna denna gången, tack!! sen vill vi se en läcker rövbild oxå. :D :D o skynda dig, ja ska sova! :D :D :D

Vafan ska jag då ha på mig?:va

Jaja, om ingen annan vågar så...:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kameran var stendöd, måste ladda batteriet:d Får ta det en annan gång:D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag har ingen kagge?:va Vetefan vad jag har egentligen, det är snarare ett kompakt paket snarare än ett sexpack... Och nej, inte bara en fettkula mitt på:D

Är vi nog två på tror jag, tappat kaggen och blitt rätt fast jag under våren. :tummenupp Just den sanaste veckan har det väl gått bakåt lite kanske, fasens massa öl! :fyllisar

Vad söt du är:krama :rofl

Jofan.

Näh, jag har ingen bild på mig själv, och att stå och kamerahora mig framför spegeln gör jag inte!

Finns nog på fäjsbok någonstans från när vi var & gick runt i krogkvarteren utan byxor för nån månad sen om man orkar leta. Första maj firandet finns jag också där. :)
Inte med lem i skiten själv dock.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Go natt sötboppar! Dax att sova nu, väntar en riktigt rolig bandag i morgon. :krama

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Är vi nog två på tror jag, tappat kaggen och blitt rätt fast jag under våren. :tummenupp Just den sanaste veckan har det väl gått bakåt lite kanske, fasens massa öl! :fyllisar

Jofan.

Näh, jag har ingen bild på mig själv, och att stå och kamerahora mig framför spegeln gör jag inte!

Finns nog på fäjsbok någonstans från när vi var & gick runt i krogkvarteren utan byxor för nån månad sen om man orkar leta. Första maj firandet finns jag också där. :)
Inte med lem i skiten själv dock.

Grattis till det:banana

Nej, jag sitter här och går igenom gamla kameraarkiv men hittar fan ingenting... Och jag kan inte kamerahora framför spegeln ens om jag skulle vilja det, den är så död så den inte ens hoppar igång:D

Ansiktsboken använder jag inte, så där lär jag inte kunna kolla.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
alla ska väl inte sova nu ? då blir jag ju ensam förfan!

e de du bushido ? :va

Sova ska jag inte, men måste köra till jobbet om en 25 min.

Nej, knappast. Vore det jag så skulle jag vara bäst i bandet:D Fan vad killen har bra fingrar... Ska se om jag inte kan få upp nåt av mitt spelande på tuben snart.

Jag skall inte sova.

Men blir ju trist i tråden nu är jag rädd! :(

Ni får underhålla er själva helt enkelt;) :lenahandén

Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Sova ska jag inte, men måste köra till jobbet om en 25 min.

Nej, knappast. Vore det jag så skulle jag vara bäst i bandet:D Fan vad killen har bra fingrar... Ska se om jag inte kan få upp nåt av mitt spelande på tuben snart.

Ni får underhålla er själva helt enkelt;) :lenahandén

hahahaha!
tuta om du kör förbi eslöv ffs! :rolleyes:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Njaee. Inge skojj. :/

Krogarna stänger om en stund, kanske man behöver gå till kebabhaket och limma i kön istället? :va :D

Näh, dom sover nog nu, veka jevlar. :D

fixar du kebab till mig då med?

fyfan tjej som rider häst här då och då, ooh mama, i wanna hit that

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...