Du är en sucker för lite smicker![]()
Nedräkning för sthlm har börjat! (4 dagar kvar)
Nu ska jag sova igen!
Natti natt på er alla![]()
Kvinnokarl, varför det nu då?![]()
Allt beror ju på hur pass långt man gått med den andra.
sitter och fångar upp tjejer på knullkontakt.se aka sporthoj![]()
Hoppas att jag får ut gott om kosing för min invaliditet, har jag betalat försäkringspengar hela livet får de fan punga ut nu när det faktiskt hänt något! Jag vill ha jänkare![]()
Va, vad svamlar du nu om?
Det enda jag sett av SH-brudarna IRL var på vilseturerna, och då pratade jag bara, inget annat, med fyra av dem
Edit:
http://www.blocket.se/eslov/Cadillac_Coupe_de_Ville_SOMMARPRIS_26021962.htm?ca=23_10&w=3
Jag vill haaaaa!
Hoppas att jag får ut gott om kosing för min invaliditet, har jag betalat försäkringspengar hela livet får de fan punga ut nu när det faktiskt hänt något! Jag vill ha jänkare![]()
Är det olämpligt att åka och "sova" hos en chey, när jag ska på dejt med en annan chey jag faktiskt gillar på torsdag? Ja?
Kvinnokarl, varför det nu då?![]()
Hur många % invalid är du`?
Dem e fina demdär..men det måste va cab!
Gled lite Bonneville 66a o Impala 65a igår
För du är inte särskillt manlig.![]()
Inte fastställt ännu, men ett par procent är det garanterat.
Men jag vet inte hur många procent det blir, det får väl vara upp till doktorn. Ska in på undersökning nu snart.
Inte fastställt ännu, men ett par procent är det garanterat. Och jag har tre bolag som ska få pynta för det.
Fick min arm bruten ur led (misshandel) för ett par år sen, och nu har jag dagligt ont och ganska gravt nedsatt rörlighet i axeln. Har tappat ca 20-30% av rörligheten, och när man börjar närma sig "gränsen" så får jag rejält ont. Framförallt jobbigt är det med sömnen, jag måste sova på sidan med en kudde under armen för att inte få ont. Om "armen" hänger i sitt fäste eller närmar sig gränsen för ledens nuvarande rörlighet så gör det ont, och gränsen gör bland annat att jag inte kan ligga på den armens sida med armen platt mot madrassen utan den liksom svävar en bit upp i luften och sliter i leden. Och problemet är att jag rör mig mycket i sömnen så den kudden brukar försvinna under natten, vilket innebär att jag vaknar med ont ett par gånger varje natt. Sen så gör det ont när jag lyfter tungt eller får armen i en jobbig vinkel. Själva leden är ganska svag liksom, så jag tål inga större krafter på den. Allt som sträcker i leden gör ont, och all kraft som appliceras på sträckningen gör skitont.
Manligare än du fjunis![]()
Låter inget skoj alls, går det ej att operera till det bättre?
Ett tips, har du en bra läkare fråga han vad han tycker invaliditeten ungefär kommer ligga på. Då vet du att du inte blir helt blåst av försäkringsbolaget när de sätter %.
Sen när läkaren har gjort undersökningen och skickat det för bedömning till fb, läs igenom noggrant i lugn och ro då de är dåliga på att skriva med allt som du har problem med.
Ajfasen, har liknande problem i ena axeln, den vill liksom "trilla ur" rakt neråt om jag inte spänner muskeln. Gör inte så ont för mig dock nomalt, fasen om man vrider armen bara och släpper tillbaks i fel läge dock, inte kul!
Det är gammal kampsportsskada dock, så jag får väl skylla mig själv.
Fick ju en del för mitt ben iofs när jag var i diket med hoj, men inte några tjöpa dyr bil pengar det inte...
Fjunis & fjunis, samma årgång som du ju!
Fasen vaad jag kännde mig gammal i fredags på krogen.![]()
Förstår, bra tips. Men är det inte läkaren som sätter procenten? Hade för mig att det var upp till honom att undersöka och avgöra hur många procent det handlar om och att bolagen bara får bedöma om det är rimligt eller ej.
Ska läsa igenom det extremt noga, tack för tipset.
*Ledproblem*
Äh, du är ändå yngre![]()
Näh inte hände det så mycket, jag och en polare, som är några månader äldre, satt på "gubbhyllan" och drack lite öl och småpratade, när vi märkte att vi var dom äldsta på hela stället. Var bara '92Vad hände då då?
Har inte varit till någon läkare och fått diagnos på det, men armen vill trilla ned ett par cent lägre än normalt, och det låter sådär smarrigt klatchigt
Så ser det ut
Nej läkaren skriver endast ner vad du säger och sen gör han en medicinsk bedömning och kollar att du inte överdriver dina problem.
Skriv ner innan du går dit vilka problem du har och i vilka vinklar som är värst.
Får du en kass läkare vill det ska vara över på 5min då det är på deras "fritid" så stå på dig där.
Har du advokatskydd i din försäkring kan du säga till din handläggare att du vill kolla med en sådan. Själv gjorde jag så och då höjde de % så jag blev nöjd.
Själv åkte jag cross och kraschade efter ett hopp när min led hoppade ner några cm
Ja, min måsste vara lite åt det överrörliga hållet, för det gör itne speciellt ont om den inte kommer "tillbaks" i fel läge, för det gör förbannat ont. Men min gör defenitivt mindre ont än den gjorde i början. Har inte varit till någon läkare och fått diagnos på det, men armen vill trilla ned ett par cent lägre än normalt, och det låter sådär smarrigt klatchigt, och sen går det att vrida lite hur som hellst (men det gör ont som fan), så jag antar att den måste gå ur led. Började efter att jag landade på armen när jag for huvet först mot golvet och böjde den bakåt på nått onaturligt sätt, inte skönt.
Rätt lindrigt nu dock, hoppas det blir samma för dig.
Näh inte hände det så mycket, jag och en polare, som är några månader äldre, satt på "gubbhyllan" och drack lite öl och småpratade, när vi märkte att vi var dom äldsta på hela stället. Var bara '92r nästan.
![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!