Tråden för de nattaktiva!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vilken söt hund... får man klappa matte??:tungan

hahaha synd att man inte har två små skithundar, då hade man kanske fått höra den. nu e d ingen som vågar titta på en. :tungan :D :rofl

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
vet inte hur gammal du e heller men har hon inte schyssta lökar e hon tant i mina ögon :tungan

hade nog inte varit helt lagligt heller för den delen :rolleyes:

kan jag få köpa din hund? vår grannes hund sprang bort in i vår trädgård och fann att ja lekte med den i 2 timmar innan ja lämna tillbaks den :glömdet
e olivolja onyttigt ?:va

olivolja e den nyttigare av oljorna.

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
hahaha synd att man inte har två små skithundar, då hade man kanske fått höra den. nu e d ingen som vågar titta på en. :tungan :D :rofl

Skiter i vovvarna, e ju matte man vill åt om man kläcker en sån kommentar ju!!:tungan

Zitronis

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Hoj
Yamaha YZF 600R "Thundercat" -97
Jag måste bara få skriva av mig :) Jag har alldeles nyss kommit hem från min ALLRA FÖRSTA hojtur. Dock som övningskörningselev med handledare men vafan gör det för skillnad? Jag bara ler när jag tänker på hur kul det var :)

Dessutom säger min handledare att han inte tror ett dugg på mig när jag säger att jag aldrig kört förut, knappt kört EU moppe. Vilket gör att jag blir ännu gladare :) Han tycker jag är förvånansvärt duktig!

Åååååh, jag är så glad nu. Kan inte förstå :) Jag verkar inte ens behöva ett eget körkort för att tycka det är kul :) Men vi kan liksom ut och åka nu i fortsättningen som om vi körde som vilka andra som helst. Det blir som en hojtur ju :)

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Jag måste bara få skriva av mig :) Jag har alldeles nyss kommit hem från min ALLRA FÖRSTA hojtur. Dock som övningskörningselev med handledare men vafan gör det för skillnad? Jag bara ler när jag tänker på hur kul det var :)

Dessutom säger min handledare att han inte tror ett dugg på mig när jag säger att jag aldrig kört förut, knappt kört EU moppe. Vilket gör att jag blir ännu gladare :) Han tycker jag är förvånansvärt duktig!

Åååååh, jag är så glad nu. Kan inte förstå :) Jag verkar inte ens behöva ett eget körkort för att tycka det är kul :) Men vi kan liksom ut och åka nu i fortsättningen som om vi körde som vilka andra som helst. Det blir som en hojtur ju :)
kände exakt likadant jag med! rent underbart va de!

grattis :D!
nog lättare om du frågar grannen om du får låna deras hund lite, typ rasta den el nåt. :tummenupp

Har redan gjort de ett par gånger, dom blev lite sura för ja ringer hela tiden :hihi

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*

6st:) i samma inlägg, du verkar glad ja!!:tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
good!

gjorde asgo mat idag,
makaroner
skivad skinka
feta ost
skivad gurka
majs
mycket svart peppar o salt
och olivolja

fyfan va smarrigt de va!

allt förutom majset lät super! :tummenupp

Skiter i vovvarna, e ju matte man vill åt om man kläcker en sån kommentar ju!!:tungan

hahaha jo ja fatta det, men kommer man med en schäfer/rottis o en pitbull så e d inte så många som kommer fram för att snacka med matte. :tungan :rofl

Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
zitronis har fattat vf folk kör hoj :hihi

och majs e de bästa som finns!

körde faktiskt min längsta runde sen jag fick ihop hojen igen :)
inte kul att ligga under 10 000 rpm men de går an

Last edited:

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
hahaha jo ja fatta det, men kommer man med en schäfer/rottis o en pitbull så e d inte så många som kommer fram för att snacka med matte. :tungan :rofl

Stora tuffa grabbar, med rakad skalle som åker hoj kommer alltid fram oavsett ras på jycken...:yoparty:D

Haha

Sjukt glad :) Vill bara ut och springa av mig all glädje, hehe! Känns sjukt ju :yoparty

Glad för din skull, sååå skön känsla!!:tummenupp:yoparty

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fasen, hojjen krånglar mitt i säsongen, och jag har varken råd eller egentligen tid att försöka fixa den. Har helt tappat hoppet på att få liv i den alls. :(

:huvet

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
e jag osynlig för alla tjejer på detta forumet eller :va

Fasen, hojjen krånglar mitt i säsongen, och jag har varken råd eller egentligen tid att försöka fixa den. Har helt tappat hoppet på att få liv i den alls. :(

:huvet

säg aldrig så sjp!
jag har lite över... 22 000 kr i skulder(med en 16 årings budget) :rolleyes:

och jag har lagade hojen som kosta 3000 kr endån !

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
e jag osynlig för alla tjejer på detta forumet eller :va

säg aldrig så sjp!
jag har lite över... 22 000 kr i skulder(med en 16 årings budget) :rolleyes:

och jag har lagade hojen som kosta 3000 kr endån !

Tror nästan jag har mindre budget än dig.

Spelar väl knappast någon roll för jag har ingen aning om hur man skall gå tillväga öht ändå. Måste väl försöka finna tid att riva ned imorgon. Trist som fan.

Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Tror nästan jag har mindre budget än dig.

Spelar väl knappast någon roll för jag har ingen aning om hur man skall gå tillväga oht ändå. Måste väl försöka finna tid att riva ned imorgon. Trist som fan.

för några koppar kaffe och en vetelängd kan ja komma och hjälpa :tungan

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...