Tråden för de nattaktiva!

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
jag skulle köpa en aprilia rs 07a på åland igentligen.. vafan va de nu som ändra på saken :va

hahaha sjp de var ett mistagg bara :rolleyes:
lagar ju hojar varje dag :)
svetsat en custom rambakdel till en idag faktiskt, asnice och fick 500 kronor rätt ner i fickan :hihi
fast mest laga mopeder,

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
jag vet!

Vi åkte ner till södra kroatiren förr förra året, vi körde 1 dag, sen sov vi över i närhetne av tyskladn tror jag, åkte en dag till sen stannade vi i något jävla kazakstan(överdriver lite) sen klämde vi ner till kroatien,

Om vi kört hela tiden hade vi klämt de på en dag :)
Låter bra, får köra utan raster och flaskor i bilen för vissa behov. Sen på vägen hem är det bara stanna och plocka med sig en hemtjänst. Får det plats 4st städerskor från ryssland i en skuff?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
nämnde zitronis i 2 inlägg men hon såg mig inte :(

hahahaha!
jag skulle vara smart och ställa om oljepumps vajern, slutade med att gasen hängde sig och halva gräsmattan blev uppriven! hahah

oj, vilken radar. såg inte det var en tjej. :rofl :rofl sorry zitronis. :tungan

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
:rolleyes:
Låter bra, får köra utan raster och flaskor i bilen för vissa behov. Sen på vägen hem är det bara stanna och plocka med sig en hemtjänst. Får det plats 4st städerskor från ryssland i en skuff?

kör gärna genom österrike och stanna uppe i bergen, de e en riktigt upplevelse kan ja säga! :tummenupp

Köp mycket vatten! du kommer sitta i köer i 30+ värme mycket,
och ta med pengar så du kan muta polisen o åka i ambulans filen,
motorcyklar får åka där pågrund av värmen :rolleyes:

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

blir en jävla omväg om du ska köra via ryssland, tar dig nog mer än en dag då.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
några tips på snygga blinkers till en cagiva mito? som liknar ducati 748 :tungan

Money kan inte du slänga upp en bild på dig :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Bara jag som nästan bara blir påraggad av ~30åringar? :va

va d inte du som hade problem me brudar, du fick aldrig napp el du visste inte hur man raggar. så är du kräsen o gnäller på ~30 chicks.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Näej jag också. Men det är klart oheftigt. När det börjar dra ihop sig och det visar sig att de är gamla nog att vara ens morsa, typ :näsblod

Fyfan för smink!
å gym
å alkohol!

gym e underbart!
Känslan när man sätter på sig en tröja som e astajt men som satt löst om armarna förra månaden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
några tips på snygga blinkers till en cagiva mito? som liknar ducati 748 :tungan

Money kan inte du slänga upp en bild på dig :tummenupp

hahahah d finns rätt många bilder på mig här på forumet, det är bara sätta igång o leta. ett tips är bild-tråden i bild o film forumet, eller vad säger ni killar-tråden här i OT forumet.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
hahahah d finns rätt många bilder på mig här på forumet, det är bara sätta igång o leta. ett tips är bild-tråden i bild o film forumet, eller vad säger ni killar-tråden här i OT forumet.

antingen länkar du eller lägger upp bild här ! :tungan

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
va d inte du som hade problem me brudar, du fick aldrig napp el du visste inte hur man raggar. så är du kräsen o gnäller på ~30 chicks.

Det har jag väl inte sagt? :va

Jag har inga problem med brudar, det är dom som har problem med mig. :D

Näh, men allvarligt, det ända jag sa var att jag frågade värför så många brudar är upptagna. Sen hittade du på resten själv. :)

I jämförelse med hur många killar som är singel är det rätt få tjejjer. Verkar som om singelbrudar inte vågar sig ut i någon större utsträckning. :va

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!