Tråden för de nattaktiva!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jo men det är på hemvägen då kan det ta lite längre tid. Annars får man åka förbi något annat land, där lämpliga städerskor finns.

finns rätt många länder du kan plocka utan att köra omväg, du kan ju börja med kroatien. har för mig där är rätt fina flickor oxå. lycka till!

Det har jag väl inte sagt? :va

Jag har inga problem med brudar, det är dom som har problem med mig. :D

Näh, men allvarligt, det ända jag sa var att jag frågade värför så många brudar är upptagna. Sen hittade du på resten själv. :)

I jämförelse med hur många killar som är singel är det rätt få tjejjer. Verkar som om singelbrudar inte vågar sig ut i någon större utsträckning. :va

talar du rent allmänt eller om brudarna här på forumet?

om en tjej inte är intresserad så brukar vi säga att vi har kille. :D

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Finns en del av er som använder det som test också. Har hört det från vissa cheyor som jag fortsatt flörta med. Sen finns där ingen kille längre. Typ för att se om man är en fegis eller törs riskera lite.

åas har jag råkat ut för att där finns en kille också :näsblod

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Finns en del av er som använder det som test också. Har hört det från vissa cheyor som jag fortsatt flörta med. Sen finns där ingen kille längre. Typ för att se om man är en fegis eller törs riskera lite.

åas har jag råkat ut för att där finns en kille också :näsblod

hmm oki, d har ja aldrig hört. åas har ja aldrig raggat på en tjej. :D

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
finns rätt många länder du kan plocka utan att köra omväg, du kan ju börja med kroatien. har för mig där är rätt fina flickor oxå. lycka till!

Ska inte vara någon fin, utan någon som aldrig är sjuk och aldrig tar en rast. God mat, skinande rent, trädgårdsmästare och bra på allt jag inte känner att jag vill slösa min tid på.

Glömde nämna att ett paket nudlar räcker i matväg per dag.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
talar du rent allmänt eller om brudarna här på forumet?

Rent allmänt förståss, har inte träffat någon från forumet ju, så vad vet jag hur dom är. ;)

Jao, har förstått det jo. När killen kommer och undrar vad man håller på med är det väl en annan sak. Tycker det är betydligt ovanligare att man ser en ensam tjejj eller en grupp tjejjer på ett uteställe utan killar med sig än killar utan tjejjer dock, men det är bara en observation.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ska inte vara någon fin, utan någon som aldrig är sjuk och aldrig tar en rast. God mat, skinande rent, trädgårdsmästare och bra på allt jag inte känner att jag vill slösa min tid på.

Glömde nämna att ett paket nudlar räcker i matväg per dag.

varför inte bara skaffa en flickvän, får du doppa snoppen oxå. el den ska städerskan damma av?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Rent allmänt förståss, har inte träffat någon från forumet ju, så vad vet jag hur dom är. ;)

Jao, har förstått det jo. När killen kommer och undrar vad man håller på med är det väl en annan sak. Tycker det är betydligt ovanligare att man ser en ensam tjejj eller en grupp tjejjer på ett uteställe utan killar med sig än killar utan tjejjer dock, men det är bara en observation.

ehh ok, det är rätt ovanligt att man ser brudar med sina killar här i storstaden. du kanske ska fundera på att utöka dina jägarmarken än till åland? :D

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Jag har ett knep för att hitta singeltjejer! Du super dig så full att du får en minneslucka. Nästa minne är garanterat att du vaknar hos en chey, eller åtminstone är med en!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
haha bara skojar,

en tjej kan ha hur jävla fin kropp hon vill, e hon ful vill ja inte ha henne

HAHHAHAHA har d någon betydelse i detta fallet myggan?? tycker inte jag. :D :D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
HAHHAHAHA har d någon betydelse i detta fallet myggan?? tycker inte jag. :D :D

va :va

Jag har ett knep för att hitta singeltjejer! Du super dig så full att du får en minneslucka. Nästa minne är garanterat att du vaknar hos en chey, eller åtminstone är med en!

sant de funkar!
stöter alltid på en sjuk sköterska och ibland tillochmed kvinnlig doktor efter supit ! :tungan

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...