Tråden för de nattaktiva!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har ett knep för att hitta singeltjejer! Du super dig så full att du får en minneslucka. Nästa minne är garanterat att du vaknar hos en chey, eller åtminstone är med en!

din mamma då, som släpat upp dig till din säng efter att du har tillbringat natten i fyllecellen? :D

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
din mamma då, som släpat upp dig till din säng efter att du har tillbringat natten i fyllecellen? :D

Nått sånt.

Närå, men jag är en såndär som råkar ta en öl för mycket och vaknar med helt fel chey i sängen ibland. Det är både en förbannelse och en gåva :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tänkte det, men hojjen rasade. :(

du har ingen aning om vad som hänt me den? du skulle hängt me oss på vår roadtrip upp till sthlm nästa vecka, kunde ha hakat på på vägen.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag har ett knep för att hitta singeltjejer! Du super dig så full att du får en minneslucka. Nästa minne är garanterat att du vaknar hos en chey, eller åtminstone är med en!

Hahah, har för bra fylleminne, brukar inte glömma nått. :D

Men bäst funkar det nog om cheyen är så full, men man själv inte är det. :tungan

Annars kan man ju göra det riktigt avancerat och bara vara trevlig, koppla på charmen, och inte supa så överförbannat. Inte lika hög sucessrate kanske, men det är betydligt högre kvalitet på dom man träffar istället. ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Inte blanda nöjen med måsten, blir tråkigt i längden. Hinner fan inte ens med mig själv, så dricka öl på helgen får räcka.

om du skruvat upp ditt personliga tempo ett litet snäpp så hade du hunnit med lite mer. ;) pratar itne stressa nu.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Men bäst funkar det nog om cheyen är så full, men man själv inte är det. :tungan

Annars kan man ju göra det riktigt avancerat och bara vara trevlig, koppla på charmen, och inte supa så överförbannat. Inte lika hög sucessrate kanske, men det är betydligt högre kvalitet på dom man träffar istället. ;)

Äh jag har träffat många damer när både jag och dem varit så fulla att ingen av parterna kommer ihåg själva mötet :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

wow du lät nästan lite vuxen där! :):tummenupp

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
En ön utanför kroatien som vi hyrde båt o åkte ut o bada vid
kroatia.jpg

nudist strand!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
du har ingen aning om vad som hänt me den? du skulle hängt me oss på vår roadtrip upp till sthlm nästa vecka, kunde ha hakat på på vägen.

Mja den pissar ut kylarvätska någon stans. Har skruvat och skruvat på kylsystemet hela vintern och hela våren men det bli inte bättre, snarare värre. Nu kan jag inte köra en runda dit och tillbaks mer, funkar om man inte stänger av emellan, gör man det är det tomt när man skall hem... :(

Måste riva isär imorgon, hojjen måste ju gå när det är så fint sommarväder!
Men jag har verkligen tappat tålamodet, så kan bli lite segt, speciellt eftersom jag inte har några pengar.

Nästa vecka lär nog inte hända är jag rädd, måste absolut provåka ett tag innan jag vågar mig på långresa oberoende om jag får ihop eller inte. :/

Men igång skall den väl, hoppas jag! :)

wow du lät nästan lite vuxen där! :):tummenupp

jag vet, det gjorde ont i själen. :(

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Mja den pissar ut kylarvätska någon stans. Har skruvat och skruvat på kylsystemet hela vintern och hela våren men det bli inte bättre, snarare värre. Nu kan jag inte köra en runda dit och tillbaks mer, funkar om man inte stänger av emellan, gör man det är det tomt när man skall hem... :(

Måste riva isär imorgon, hojjen måste ju gå när det är så fint sommarväder!
Men jag har verkligen tappat tålamodet, så kan bli lite segt, speciellt eftersom jag inte har några pengar.

Nästa vecka lär nog inte hända är jag rädd, måste absolut provåka ett tag innan jag vågar mig på långresa oberoende om jag får ihop eller inte. :/

Men igång skall den väl, hoppas jag! :)

jag vet, det gjorde ont i själen. :(

:krama

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
vart i kroatien ska du till?
hade bilder på huset vi hyrde uppe i bergen med pool o allt, men hittar inte dom
Vet inte riktigt vart vi ska, finns dock 2 hus vi kan bo i genom bekanta. Tanken är dock att endast åka runt med båt och andra fordon och stanna där man trivs.

om du skruvat upp ditt personliga tempo ett litet snäpp så hade du hunnit med lite mer. ;) pratar itne stressa nu.

Högre kan det inte bli iaf, släppa lite måsten skulle dock vara skönt. Därav skulle det vara bra att ha hushållstjänst.

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Vet inte riktigt vart vi ska, finns dock 2 hus vi kan bo i genom bekanta. Tanken är dock att endast åka runt med båt och andra fordon och stanna där man trivs.

Högre kan det inte bli iaf, släppa lite måsten skulle dock vara skönt. Därav skulle det vara bra att ha hushållstjänst.

du e bara lat gubben. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
möjligt.

Nu ska ja sova, ha en go natt alla! :krama

hahah jag är INTE rätt person för att handleda. har väldigt svårt att hålla hastighet o följa regler. :tungan plus ja har bara haft mitt A-kort i 3 år.
då är vi 2,
hojen e redo o körklar men min handledare svarar aldrig, kommer nog aldrig få mitt jävla kort så måste skaffa fler

SJP

min kylare kostar 8 000 kr ny, qiut crying!

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!