Ok, så man har rätt att få det grundligt gjort oavsett? Han får alltså inte skicka iväg mig efter fem min bara sådär?
Jo, har hört att det lönar sig att överklaga. Får kolla upp det där med advokatsskydd.
Aj, låter inte skönt... Har du ont av det eller hur yttrar det sig? Hur många procent fick du för det?
Känner ni båda att ni är nöjda efter 5min så går det väl. Läkarens jobb är att bevisa dina problem och ge fb ett bra underlag så de kan göra en korrekt bedömning.
Skadar absolut inte då de inte kan sänka deras första bud och de vill ju ge dig så få % som de bara kan.
Jag kan inte ligga på vänster axel och ej lyfta högt, men jag har endast en 3a.
Vet inte om min är klar, har inte haft ork och tid samtidigt att ringa och tjata på fb.
Ok, förstår... Du åkte aldrig in för det där med första skadan då eller? Jag blev ju akutbehandlad och fick armen fixerad i en konstig vinkel med hjälp av en skum kudde med remmar som jag sedan satt fast i i tre månader för att det skulle läka så bra som möjligt. Din kanske bara är taskigt läkt?
Näh, min har alldrig vart så ur att den "fastnat" ur. Så det är väl inget som är av, utan bara sträckt nått ligament så leden glappar. Pga det har den ju varit på väg ur hur mycket som hellst, men armen har ju bara gnidit sig mot undersidan helt enkelt, bli inte riktigt helt ur. När det inte vart helt av läker det väl inte så mycket, men nu när jag tränat upp lite bättre muskulatur hålls det ju bättre.
Men det är ju mycket lindrigare än ni haft, efter som den alldrig "låst" sig ur led liksom, har alltid gått att dra tillbaka med muskeln då den bara åkt rakt ned en bit, inte blivit utanför så att säga. Men det är ju inte helt friskt, då det inte är så på andra armen iaf.
Edit: nej, nu ska jag nog sova tror jag.
Bara 3% menar du? Det var inte mycket. Har du dagligt ont? Nedsatt rörlighet?
Förstår. Men du har fått ut invaliditetsersättning för det?
Luxation grad 3 av 6 har jag. % har jag ej ring och kollat vad de satte på axeln. Har ej ont om jag inte sover på vänsteraxel eller om jag jobbar högt uppe, saknar 10grader i rörlighet.
Foten har jag 3% och ca 40%rörlighet, men jag tog deras första bud.
Jag har hittat ett nytt kvällsnöje; Bullriding på Viasat Sport. Det är ju skitkul att se amerikanska lantisar bli avkastade och nedtrampade av enorma tjurar. Och nu fick lantisen ett horn i ansiktet också, blod!! Skitkul det här!
vilken ospännande dag det varit idag. varit hemma hela dagen o slappat men bara slutat med att man känner sig värdelös o lat.
jaja är en ny dag i morgon.
någon som vill mysa? smått uttråkad? näää inte alls.......
eller så försöker man liva upp stämningen
eller så försöker man liva upp stämningen
ta mopeden kanske och utföra lite olagliga handlingar med money ?Skulle förvisso inte förvåna om nån SH-hingst i malmötrakten nappade såhär dags... detta är ett sjukt forum..
jupp, snart blir du helt ensam. ska ut me hundarna o sen sova. slitsamt o inte göra ett skit.
Skulle förvisso inte förvåna om nån SH-hingst i malmötrakten nappade såhär dags... detta är ett sjukt forum..
ta mopeden kanske och utföra lite olagliga handlingar med money ?
de va ju surt,
har inte träffat på någon hingst i malmö-trakten än, bara massa unghästar.
det är inte ett sjukt forum, det är ett forum som domineras av killar men som innehåller några enstaka vilsna små lamm/får.
hade d mot förmodan varit aktuellt med en myspolare så måste ja tyvärr avböja, barnarov e inte jätteintressant.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |