Tråden för de nattaktiva!

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Det finns engångsdräkter med luva att köpa för ändamålet som är bra. Munskydd är att föredra... Och gör det när det är mulet och inte solen ligger på taket...

idag och imorgon är de kyligaste i veckan,
i helgen blir de åta helvete varmt

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Precis, speciellt i detta väder 45grader. Porerna öppnar sig fibrerna suger sig fast svetten rinner näsan får fnatt och rinner. Torkar men en gång ser är man vackert flammig sen.
Tur att man kan låna från jobbet säger jag bara.

Jag avundas dig icke, tappre kamrat:tummenupp

Yo yo du, manglan hälsar att du ska ha smisk så det är bara att komma hit och ta emot:D

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Det finns engångsdräkter med luva att köpa för ändamålet som är bra. Munskydd är att föredra... Och gör det när det är mulet och inte solen ligger på taket...
Tanken var att göra det, men nu får jag hjälp med inkoppling av elen och han kan endast på tors. Gör endast grovjobbet själv så kåken inte brinner ner.
Har bra dräkter från jobbet som vissa personer använder här så borde fungera bra, annars får jag inhandla mig ett par sådana.

Skönt att ni andra är avundsjuka

lust o komma förbi sthlm nästa helg?
Då hoppas jag att jag ligger på ett fint ställe nere i Kroatien. Vad ska man göra i sthlm?

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tanken var att göra det, men nu får jag hjälp med inkoppling av elen och han kan endast på tors. Gör endast grovjobbet själv så kåken inte brinner ner.
Har bra dräkter från jobbet som vissa personer använder här så borde fungera bra, annars får jag inhandla mig ett par sådana.

Skönt att ni andra är avundsjuka

Då hoppas jag att jag ligger på ett fint ställe nere i Kroatien. Vad ska man göra i sthlm?

Typiskt.

Tim, sofie, jag o nåra till ska hoja upp. Hade varit kul o ses igen.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
vi ska umgås med folk (sånt du inte gör :tungan), festa, köra lite roliga vägar runt sthlm. :)

Inget fel att irritera sig på alla personer. Festa och köra hoj, hur fan går det ihop? Du har väl inte ens någon gatmoppe längre eller har du blivit en ryggsäck?

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!