Det finns engångsdräkter med luva att köpa för ändamålet som är bra. Munskydd är att föredra... Och gör det när det är mulet och inte solen ligger på taket...
Precis, speciellt i detta väder 45grader. Porerna öppnar sig fibrerna suger sig fast svetten rinner näsan får fnatt och rinner. Torkar men en gång ser är man vackert flammig sen.
Tur att man kan låna från jobbet säger jag bara.
yo bushis
Jag avundas dig icke, tappre kamrat
Yo yo du, manglan hälsar att du ska ha smisk så det är bara att komma hit och ta emot
Tanken var att göra det, men nu får jag hjälp med inkoppling av elen och han kan endast på tors. Gör endast grovjobbet själv så kåken inte brinner ner.Det finns engångsdräkter med luva att köpa för ändamålet som är bra. Munskydd är att föredra... Och gör det när det är mulet och inte solen ligger på taket...
Då hoppas jag att jag ligger på ett fint ställe nere i Kroatien. Vad ska man göra i sthlm?lust o komma förbi sthlm nästa helg?
vill manglan ge smisk så får hon komma o göra de själv
Tanken var att göra det, men nu får jag hjälp med inkoppling av elen och han kan endast på tors. Gör endast grovjobbet själv så kåken inte brinner ner.
Har bra dräkter från jobbet som vissa personer använder här så borde fungera bra, annars får jag inhandla mig ett par sådana.
Skönt att ni andra är avundsjuka
Då hoppas jag att jag ligger på ett fint ställe nere i Kroatien. Vad ska man göra i sthlm?
Jag ger enbart smisk till myndiga pojkar
Beger mig troligen till västkusten nästa onsdag... Om du nu måste få smisk...
ska jag raka en plätt att smacka på?
Haha, du menar de där 3 stråna? Jag ska nog lyckas undvika dom, behöver ju inte beröva dig på all din lilla manlighet
Haha, du menar de där 3 stråna? Jag ska nog lyckas undvika dom, behöver ju inte beröva dig på all din lilla manlighet
hahaha skyll dig själv, erbjöd rakning
nu får du smiska turk rumpa!
Damer ska behandlas med respekt, så håll nu truten fjunis innan jag klubbar dig!
Respekt I tells ya!
får väl lägga ner med håriga röv skämt innan jag får en hårig näve på käften
Ballt, vad ska ni göra där?Typiskt.
Tim, sofie, jag o nåra till ska hoja upp. Hade varit kul o ses igen.
Indeed, du vill inte ha mina knoghår mellan tänderna
vi ska umgås med folk (sånt du inte gör ), festa, köra lite roliga vägar runt sthlm.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|