Tråden för de nattaktiva!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Inget fel att irritera sig på alla personer. Festa och köra hoj, hur fan går det ihop? Du har väl inte ens någon gatmoppe längre eller har du blivit en ryggsäck?

alla ligger inte döende i flera dagar av att ha druckit lite. :D :D
nä d har ja inte, får låna en kompis hoj. han o hans tjej fick barn förra året så den bara står. så ja tar hand om den lilla pluttmoppen. :) moppen e hans tjejs men hon har inte tagit sitt kort, den skulle vara som övningskörningshoj. men iom dom har fått barn så hinner dom inte me sånt nu. :)

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
alla ligger inte döende i flera dagar av att ha druckit lite. :D :D
nä d har ja inte, får låna en kompis hoj. han o hans tjej fick barn förra året så den bara står. så ja tar hand om den lilla pluttmoppen. :) moppen e hans tjejs men hon har inte tagit sitt kort, den skulle vara som övningskörningshoj. men iom dom har fått barn så hinner dom inte me sånt nu. :)
Hade jag inte gjort det så hade jag inte kört moppe iaf, har inte mycket moral i kroppen där går dock min gräns.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
AWESOME

Jag vaknade, gick å kissade (ålderstecken :gnissla) och lyckades höja ett ögonbryn för första gången i mitt liv! Det är något jag drömt om att kunna göra!

Nu måste jag bara lista ut hur jag gjorde. Här ska övas!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hade jag inte gjort det så hade jag inte kört moppe iaf, har inte mycket moral i kroppen där går dock min gräns.

vi ska vara i sthlm från fredag till söndag så d ska nog gå bra. :)

men du kan ju höra av dig om du mot förmodan är kvar i sverige o har lust o ses. :tummenupp

AWESOME

Jag vaknade, gick å kissade (ålderstecken :gnissla) och lyckades höja ett ögonbryn för första gången i mitt liv! Det är något jag drömt om att kunna göra!

Nu måste jag bara lista ut hur jag gjorde. Här ska övas!

Snälla, filma o lägg ut här. Detta måste ja se. Hur fan kan man inte röra på ögonbrynen? Sluta knarka botox så lovar ja dom funkar igen. :tungan :D :D

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Snälla, filma o lägg ut här. Detta måste ja se. Hur fan kan man inte röra på ögonbrynen? Sluta knarka botox så lovar ja dom funkar igen. :tungan :D :D

Nyckelordet i meningen var ett, men det tror jag bestämt att du fattade också :rolleyes:

Edit: Syftningsfel är min specialité

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Nyckelordet i meningen var ett, men det tror jag bestämt att du fattade också :rolleyes:

Edit: Syftningsfel är min specialité

ahhh så du har sånt mcdonalds ögonbryn? ett enda! :D :D

monobrow.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fan vad du tjuvstartas jämt och ständigt fjunis! Klockan är inte ens myndig ännu:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Du tjuvstarta din jefvel! :mad:
(jag får skriva, jag har annan tidszon)

Fortfarande ingen hojjtjylare. :(

Dock mycket gjort på bilen idag, och sjösatt båt med. :yoparty

tänk va mycket man får gjort när man inte har annat roligt som stör. :p så, när ror du till fastlandet? :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
hahaha kylare hit o dit,
vad var fel me den gamle?

Vet jak icke, läcker ju nån jeffla stans, har kylaren på provtryckning. Hoppas det är den som läcker nästans, för då kan man löda den så funkar det sen. :tummenupp Är det inte den så måste jag ju leta vidare. :(

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!