Tråden för de nattaktiva!

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Vet jak icke, läcker ju nån jeffla stans, har kylaren på provtryckning. Hoppas det är den som läcker nästans, för då kan man löda den så funkar det sen. :tummenupp Är det inte den så måste jag ju leta vidare. :(

drygt :(

hårdlödda yeah!

Inte egentligen. Ville bara demonstrera en bra metod för att inmundiga dryck.

hm..
köper du ut så super jag!

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
ååhh lookilooki, den enbrynte mannen har vaknat. hur går det med träningen? lyckats få till ett edudumihuvudet-vink med brynet? vill gärna ha bildbevis isf. ;)

Går inte alls med träningen, har haft jävlat fullt upp hela dagen och just nu vill jag bara somna eftersom jag ska upp 06 igen

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
SJP får inte heller tjöpa:D

Eller jo visst fan, det får han ju där han är:huvet

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Går inte alls med träningen, har haft jävlat fullt upp hela dagen och just nu vill jag bara somna eftersom jag ska upp 06 igen

tänkte hitta en riktigt skön bild på en inbjudande kudde eller säng men hitta inget. gå o sov då!! :trött

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HAHAH!

mjo har du rätt i!

Seriöst, hjärnan stannar i växten om du super skallen av dig för mycket innan du vuxit färdigt;) Man ska hålla igen på den där spriten tills man är mogen rent kroppsligt. Kom igen när du fått skägg i röven:arsele

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Seriöst, hjärnan stannar i växten om du super skallen av dig för mycket innan du vuxit färdigt;) Man ska hålla igen på den där spriten tills man är mogen rent kroppsligt. Kom igen när du fått skägg i röven:arsele

Inte bra med hårig röv när man skall bakiskita. :näsblod

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00

ska jag ta bild eller nöjer du dig med mitt ord?

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!