Tråden för de nattaktiva!

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Efter min vila var jag tvungen att gå ut igen för att göra rent fasad, stenplattor med högtryck. Hörde tamefan inte kompressorn då dessa saker fick för sig att "sjunga" karaoke.
Är dock inte bitter, de får gärna hålla på men inte när jag vill vara i min oas.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Ett under att du inte klämde in ett "typ" nånstans. :D
Nu när deras föräldrar är borta är det en ungdomsgård. Ska ta och spela in dessa töser så kommer du tappa hakan. Nästa gång du ska skriva på sh så kommer du endast få fram, ba, ååh så söt, asså han ba, sommartider heeej heeej & ååh ba ja vill osså

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
nja.. hur.. många fjällor har du knullat ? :rolleyes:

stryk de föresten du har ju bara haft frugan :tungan (vad hon vet)

SJP:
Antingen de eller en ducati 748 !

om du e smart lillponken så tar du licens, köper dig en banhoj (reggbar), kör skiten ur folk på bana tills du fyller ehh tillräckligt för att köra gata. ;)

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
om du e smart lillponken så tar du licens, köper dig en banhoj (reggbar), kör skiten ur folk på bana tills du fyller ehh tillräckligt för att köra gata. ;)

har inte nerverna för o klara av bana, skulle flippa ur och ta kurvorna fel,

på vägarna går de dock fint

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Efter min vila var jag tvungen att gå ut igen för att göra rent fasad, stenplattor med högtryck. Hörde tamefan inte kompressorn då dessa saker fick för sig att "sjunga" karaoke.
Är dock inte bitter, de får gärna hålla på men inte när jag vill vara i min oas.

har du bild på hur du har det nu? har du fixat trädgården? lagt plattor över hela el?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
nja.. hur.. många fjällor har du knullat ? :rolleyes:

stryk de föresten du har ju bara haft frugan :tungan (vad hon vet)

Jag har haft två sexuella partners i mitt liv, vilket jag inte sticker under stolen med. Jag behöver inte knulla runt för att hävda mig:D Och ja, "frugan" vet om den andra. hon var långt före "frugans" tid;)

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Hahah, det har jag väl alldrig hört att jag skulle ha gjort förut?! :D

Sitter och funderar på en 996/998 till nästa säsång. :p Vettefan om cashen kommer finnas bara...

när du e arbetslös? nedu, ekonomin ska va på topp för o ha råd med ducatis, iallfall dom nya :tummenupp

ducati 748 är min drömhoj, och miton är de närmsta ja kommer till den

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
har inte nerverna för o klara av bana, skulle flippa ur och ta kurvorna fel,

på vägarna går de dock fint

va? ja sa inte tävla, vanliga bandagar. du har inte ens testat men dömmer ut direkt. va ett lamt svar för den delen. tom senildementa klarar av att köra bana, samma kurvor på samma ställe. :tummenupp

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Jag har haft två sexuella partners i mitt liv, vilket jag inte sticker under stolen med. Jag behöver inte knulla runt för att hävda mig:D Och ja, "frugan" vet om den andra. hon var långt före "frugans" tid;)

bevis på att endast 2/100 kvinnor föredrar håriga män!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag har åkt runt rätt mycket i en 1.3l polo.

Så med Top Gear-logik borde min vara gigantisk!

jag äger en 1.5 l civic 92:A, min borde inte vara alltför liten den heller:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
va? ja sa inte tävla, vanliga bandagar. du har inte ens testat men dömmer ut direkt. va ett lamt svar för den delen. tom senildementa klarar av att köra bana, samma kurvor på samma ställe. :tummenupp

de va väl lite taskigt sagt, har kört bana med råtrimmad moped med 16 häst, fast de e väl inte mkt att skryta med

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
bevis på att endast 2/100 kvinnor föredrar håriga män!

Hur fan fick du nu ihop det?:va Vadå 2/100, var fan fick du den siffran ifrån?:D Du vet väl inte hur många jag raggat på, eller var jag är hårig för den delen?;)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!