Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kvalitet över kvantitet plutten! :)

Mja, vi måse vänta till jag med är såsad, sen är det moraliskt försvarbart. :mattias

:fakta
Sen att min första var ett totalt psycho och att jag bara höll kvar i henne för att jag fick ligga äör en annan sak, jag var ung och dum:D

Jamen sätt igång du då:rofl

hahaha för o höra dina skämt betalar jag för båda två! :hihi

You're on!:tummenupp :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tar sån tid att kyla ned från 30 grader till drickbart. :(

Äh, allt går med rätt knep. Fyll en balja med is, fyll upp med lika mycket vatten och så i med en dl salt. Rör om, stoppa i ölen, vänta tio min, kallt som en isbjörns rövhål:tummenupp

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Äh, allt går med rätt knep. Fyll en balja med is, fyll upp med lika mycket vatten och så i med en dl salt. Rör om, stoppa i ölen, vänta tio min, kallt som en isbjörns rövhål:tummenupp

Iofs, men känns lite ambitiöst, kylen fixar nog, till slut....

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00

skulle säga hur varmt ett isbjörn rövhål var men när ja googla de kom de bara upp massa bilder på social demokrater! :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
kommer ihåg första ligget, ne vänta de gör jag ju fan inte .. :va

Jag minns, det sög. Allt skit om att första gången är speciell och det skönaste man varit med om är bara bullshit:D

Hon fick ont :)välutrustad :gnissla), jag hade svårt att få upp den och när vi väl kom igång så kunde jag helt enkelt inte komma. Fan vad värdelöst det var:gnissla

Fast hon kom tre gånger så det får man väl vara nöjd med:påläst :D

Iofs, men känns lite ambitiöst, kylen fixar nog, till slut....

Amatör, lägg i frysen åtminstone:huvet

Är det bara jag som är litet på pickalurven ikväll??:fyllisar

Nejdå:fyllisar

skulle säga hur varmt ett isbjörn rövhål var men när ja googla de kom de bara upp massa bilder på social demokrater! :tungan

MEn skitkul fjunis...:D

Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Jag minns, det sög. Allt skit om att första gången är speciell och det skönaste man varit med om är bara bullshit:D

Hon fick ont :)välutrustad :gnissla), jag hade svårt att få upp den och när vi väl kom igång så kunde jag helt enkelt inte komma. Fan vad värdelöst det var:gnissla

Fast hon kom tre gånger så det får man väl vara nöjd med:påläst :D

Amatör, lägg i frysen åtminstone:huvet

Nejdå:fyllisar

kukmätaretävlingsjävel!

min allra första gång var igentligen inte första gång, fick inte in den :va
välutrustad som fan! o hon va oskuld, och sen efter försökt lite började den tröttna och då var de fullständigt omöjligt!

försökte göra lika roliga skämt som dig!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
kukmätaretävlingsjävel!

min allra första gång var igentligen inte första gång, fick inte in den :va
välutrustad som fan! o hon va oskuld, och sen efter försökt lite började den tröttna och då var de fullständigt omöjligt!

försökte göra lika roliga skämt som dig!

:D

Det kan ha varit det som var mitt problem också, har ingen aning:rofl
Känner igen det, du är inte ensam:såjaponken

Well, you fail:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ursäkta, hur gammal var tjejen som kom 3 gånger? ,

Ett par år äldre än jag, ej oskuld. Hon kan förvisso ha fejkat och sagt det för att vara snäll, jag hade ingen aning om vad som var vad just då:D Minns dock att hon som förspel ville att jag skulle jobba som fan med fingrarna på ett visst sätt framåt/uppåt så att jag blev helt trött i armen varpå hon spände sig i en jävla båge och gnydde (det var detta jag fick göra tre gånger under kvällen):hihi Fattade ingenting just då, fattade lite mer i efterhand vad det var man faktiskt pysslade med:D

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...