Tråden för de nattaktiva!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
nu blev min manlighet sårad där money, jag tkr du ska säga förlåt :(

okej, ja vet ni brukar säga att hjärnan sitter i snoppen men nu behöver vi inte överdriva. den har inga känslor!! :tummenupp

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Jamen vaffan... Kom igen... Tror du verkligen killen ger sitt A-game när bruden funderar om hon saltat potatisen?

Man är väl för fan två när man knullar?!

Hade jag fått en chans att vara delaktig i händelsen så hade det gått annorlunda! Killen gav verkligen sitt A-game

Först så påhopp om "kvinnor kan" sen Gudrun som min förebild? Vem fan av oss ska egentligen "Kom igen"?!

Och självklart ska man vara två när man knullar, vilket du inte har fått erfara på ett bra tag tygligen...

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Lovar att svänga förbi och bjuda på en runda när jag väl tjöpt:tummenupp
nice, charles min andre handledare sålde hojen och köpte en cadillac, vit och mintgrön, har dock ingen aning vad för någon de e, men nice e den
okej, ja vet ni brukar säga att hjärnan sitter i snoppen men nu behöver vi inte överdriva. den har inga känslor!! :tummenupp

jajaja

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bara så du vet så skämtar jag inte den här gången, min tunga är fan inte av denna världen:D Du vet han i kiss? Han där tungan går lalalalalalalalalalalala i ultrarapid?:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Bara så du vet så skämtar jag inte den här gången, min tunga är fan inte av denna världen:D Du vet han i kiss? Han där tungan går lalalalalalalalalalalala i ultrarapid?:D
HAHAHA FÖRHEVLTE BUSHIDO :rofl:rofl:rofl:rofl
Jag fattar inte... Som vanligt.

Den killen... Hur... Varför... WTF? HUR SNYGG E HAN?! Blek, hårlös brat!

Bättre smak har ni väl?

hahaha!
50 kilo ful klenis e ignet o ha ! :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
nice, charles min andre handledare sålde hojen och köpte en cadillac, vit och mintgrön, har dock ingen aning vad för någon de e, men nice e den

Nice. Jag vill ha en coupe (alternativt convertible, om jag kan hitta en i riktigt bar skcik till rimligt pris) coupe de ville 67:a med 472-motor. Snyggare bil finns inte, det är den absolut läckraste bil jag någonsin sett:kär

d e inte i armhålan du ska stoppa den.

Så jävla bra!:rofl :tummenupp

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
mer när jag bytade ut kuken mot en 2 m lång dildo:rolleyes:

killen väger förfan 50 kilo :tungan

e de möjligt att gå upp 3 kilo muskler på en månad?

har inget med killen i sig att göra, utan poängen i reklamen. ;)

Smagatusk

Guest
Hade jag fått en chans att vara delaktig i händelsen så hade det gått annorlunda! Killen gav verkligen sitt A-game

Först så påhopp om "kvinnor kan" sen Gudrun som min förebild? Vem fan av oss ska egentligen "Kom igen"?!

Och självklart ska man vara två när man knullar, vilket du inte har fått erfara på ett bra tag tygligen...

"Hade jag fått vara delaktig..."

Gör dig delaktig då? Killar gillar när tjejer tar initiativ. Då får du nåt annat att göra än att kolla klockan.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Nice. Jag vill ha en coupe (alternativt convertible, om jag kan hitta en i riktigt bar skcik till rimligt pris) coupe de ville 67:a med 472-motor. Snyggare bil finns inte, det är den absolut läckraste bil jag någonsin sett:kär

Så jävla bra!:rofl :tummenupp

alternativ är att bygga om taket till hard topp så har du du allting! :arsele
jag e riktigt sugen på renhjärtig muskelbil

nu lägger vi av :rolleyes:

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy