Tråden för de nattaktiva!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ett par år äldre än jag, ej oskuld. Hon kan förvisso ha fejkat och sagt det för att vara snäll, jag hade ingen aning om vad som var vad just du:D Minns dock att hon ville att jag skulle jobba som fan med fingrarna på ett visst sätt framåt/uppåt så att jag blev helt trött i armen varpå hon spände sig i en jävla båge och gnydde:hihi Fattade ingenting just då, fattade lite mer i efterhand vad det var man faktiskt pysslade med:D

hahhaha......tro d du vill. :tummenupp

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Det var mer att jag hade tankarna "Du får 10 min på dig att göra det som göras ska" Grabbar som ska vara precis överallt på en och samma gång är inte uppskattat...

Jag blir väldigt lätt uttråkad :D

vafan dig vill man ju inte knulla,:rolleyes: damerna sköter förspelet sen ska dom ligga still!

manlighet mäts med kubik kommer där stå när 748an kommer!

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
hahhaha......tro d du vill. :tummenupp

Som sagt, hade ingen aning då och minns inte tillräckligt noga nu för att kunna avgöra retroaktivt (var ganska många år sen):D MEn det kändes verkligt då i alla fall, så jag håller fast vid att jag har 100% i orgasmresultat:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Som sagt, hade ingen aning då och minns inte tillräckligt noga nu för att kunna avgöra retroaktivt (var ganska många år sen):D MEn det kändes verkligt då i alla fall, så jag håller fast vid att jag har 100% i orgasmresultat:D

lyssna inte på henne, hon e bara avundsjuk för hon aldrig uppnåt klimax! :rolleyes:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
lyssna inte på henne, hon e bara avundsjuk för hon aldrig uppnåt klimax! :rolleyes:

Det är inte alla tjejer som har det, så det är inget vidare att skämta om;) Min brud hade exempelvis aldrig upplevt det... Förrän hon upplevde mig vill säga:yoparty :djävulenstunga

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Last edited:

Smagatusk

Guest
Fan va munter du är! Du tar i så att man misstänker att du är en glad jävel!

Jamen vaffan... Kom igen... Tror du verkligen killen ger sitt A-game när bruden funderar om hon saltat potatisen?

Man är väl för fan två när man knullar?!

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!