Anndreeaas
otursfågeln
Hur fan fick du nu ihop det? Vadå 2/100, var fan fick du den siffran ifrån? Du vet väl inte hur många jag raggat på, eller var jag är hårig för den delen?
Hahahahaha jämn siffra vafan
nja.. huvet!?
Hur fan fick du nu ihop det? Vadå 2/100, var fan fick du den siffran ifrån? Du vet väl inte hur många jag raggat på, eller var jag är hårig för den delen?
om du e smart lillponken så tar du licens, köper dig en banhoj (reggbar), kör skiten ur folk på bana tills du fyller ehh tillräckligt för att köra gata.
Säger fröken som själv inte har en banhoj än...
Skillnaden är att det är fint i rabbater, det står inte 4moppar på framsidan, gräset är grönt och klippt. Väntar bara bara på att ha tid att slå upp ett trädäck varav en del är tak över.har du bild på hur du har det nu? har du fixat trädgården? lagt plattor över hela el?
Docka?
pratar inte gocart bana nu.
Hahahahaha jämn siffra vafan
nja.. huvet!?
Du får ju för fan bygga statistik på faktiska observationer och inte bara jämna siffror tagna ur luften!
Rent statistiskt så föredrar 100/100 kvinnor håriga män, för jag har scorat med alla (två) tjejer jag försökt scora med. Där har du statistik plutten!
bevis på att endast 2/100 kvinnor föredrar håriga män!
Skillnaden är att det är fint i rabbater, det står inte 4moppar på framsidan, gräset är grönt och klippt. Väntar bara bara på att ha tid att slå upp ett trädäck varav en del är tak över.
Nej ingen bild, hade ingen kamera förut och har ingen nu heller.
Näj tack, du har druckit, och jag vill inte att du skall göra något du kommer att ångra....
Antalet är lite högre än så om jag får be... "Tom Selleck-looken" minus muschen är det jävligt många fruntimmer som föredrar. Speciellt under ägglossning har jag läst.
HAHAHHA!
har inte skrattat så hårt på länge! FY FAN!
"2 av 2!" ahahha
under 20 grabben !
va? har dom stuliten den oxå!!!!!!!!!!!!!???
HAHAHA DE VA SÄTTET DU SA DE PÅ SOM VA SÅ JÄVLA ROLIGT! hahahahaJavafan, jag sa ju att jag inte haft så många partners Skaffade min fölrsta stadiga flickvän i ung ålder, dvs innan man börjar med one night stands hit och dit. Och vi höll ihop ganska länge innan det tog slut, och sen levde jag i celibat fram till jag träffade min nuvarande. Så det har liksom inte funnit så mycket utrymme att göra erövringar
Men så har jag också sluppit könssjukdomar
Så ja, 100% föredrar mig!
Du ja
HAHAHA DE VA SÄTTET DU SA DE PÅ SOM VA SÅ JÄVLA ROLIGT! hahahaha
fyfan, kommer ramla av hojen av skratt om vi e ute o kör!
HAHAHHA!
har inte skrattat så hårt på länge! FY FAN!
"2 av 2!" ahahha
Du är väl på god väg att korka upp du med?
Hur fan ska jag prata med dig medan vi kör? Jag har fan inte råd med intercom
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |