Tråden för de nattaktiva!

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
har du bild på hur du har det nu? har du fixat trädgården? lagt plattor över hela el?
Skillnaden är att det är fint i rabbater, det står inte 4moppar på framsidan, gräset är grönt och klippt. Väntar bara bara på att ha tid att slå upp ett trädäck varav en del är tak över.
Nej ingen bild, hade ingen kamera förut och har ingen nu heller.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hahahahaha jämn siffra vafan :rolleyes:

nja.. huvet!?

Du får ju för fan bygga statistik på faktiska observationer och inte bara jämna siffror tagna ur luften!:fatta!

Rent statistiskt så föredrar 100/100 kvinnor håriga män, för jag har scorat med alla (två) tjejer jag försökt scora med. Där har du statistik plutten!;)

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Du får ju för fan bygga statistik på faktiska observationer och inte bara jämna siffror tagna ur luften!:fatta!

Rent statistiskt så föredrar 100/100 kvinnor håriga män, för jag har scorat med alla (två) tjejer jag försökt scora med. Där har du statistik plutten!;)

HAHAHHA!:hihi

har inte skrattat så hårt på länge! FY FAN!
"2 av 2!" ahahha

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Skillnaden är att det är fint i rabbater, det står inte 4moppar på framsidan, gräset är grönt och klippt. Väntar bara bara på att ha tid att slå upp ett trädäck varav en del är tak över.
Nej ingen bild, hade ingen kamera förut och har ingen nu heller.

:) :krama

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Näj tack, du har druckit, och jag vill inte att du skall göra något du kommer att ångra....

:D

Du är väl på god väg att korka upp du med?:hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HAHAHHA!:hihi

har inte skrattat så hårt på länge! FY FAN!
"2 av 2!" ahahha

Javafan, jag sa ju att jag inte haft så många partners:D Skaffade min fölrsta stadiga flickvän i ung ålder, dvs innan man börjar med one night stands hit och dit. Och vi höll ihop ganska länge innan det tog slut, och sen levde jag i celibat fram till jag träffade min nuvarande (och det har hållit jävligt länge nu). Så det har liksom inte funnit så mycket utrymme att göra erövringar:D

Men så har jag också sluppit könssjukdomar:tummenupp :D

Så ja, 100% föredrar mig!:D

under 20 grabben ! :rolleyes:

Du ja:såjaponken

Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Javafan, jag sa ju att jag inte haft så många partners:D Skaffade min fölrsta stadiga flickvän i ung ålder, dvs innan man börjar med one night stands hit och dit. Och vi höll ihop ganska länge innan det tog slut, och sen levde jag i celibat fram till jag träffade min nuvarande. Så det har liksom inte funnit så mycket utrymme att göra erövringar:D

Men så har jag också sluppit könssjukdomar:tummenupp :D

Så ja, 100% föredrar mig!:D

Du ja:såjaponken
HAHAHA DE VA SÄTTET DU SA DE PÅ SOM VA SÅ JÄVLA ROLIGT! hahahaha

fyfan, kommer ramla av hojen av skratt om vi e ute o kör! :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HAHAHA DE VA SÄTTET DU SA DE PÅ SOM VA SÅ JÄVLA ROLIGT! hahahaha

fyfan, kommer ramla av hojen av skratt om vi e ute o kör! :hihi

Hur fan ska jag prata med dig medan vi kör?:rofl Jag har fan inte råd med intercom:gnissla

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!