Ojojoj, vilken circus denna helgen alltså.
Började i fredags när jag var och festade lite hos polaren, så började vi prata med någon brud (från uppsala) över msn med webcam.
Kom fram att hon och polaren skulle mötas på kryssning på lördagen när hon skulle kryssa med sina vänner. Hon och hennes polare tyckte jag och en till som var där på festen skulle med, och ja, jag hade inget bättre för mig, så så blev det.
Med lite tur skulle det ju vara en fet hårig snubbe så jag kunde apskratta och filma om inte annat.
Men, så var det ju inte.
I vilket fall blev det att sitta i baren med ett gäng uppsalabor vilket ändå var rätt skojj. Oftast var det bara jag, polaren och 4 brudar, vilket är ganska najs ratio faktiskt.
Sen tyckte dom att vi skulle med till uppsala, men det fick vara, måste man ju ha nånstans att sova, och taskit att ta sig hem med sen...
Nåja, på hemvägen var det några besättnings flickor som bjöd med oss till en krog vid hamnen efter resan, och vi bestämmde oss att gå dit.
Nåh, det är i vilket fall ca40km hemmifrån mitt ute i skogen och vi visste inte riktigt hur vi skulle ta os hem. Efter en stund går jag bort en sväng, vid vilket tillfälle telefonen går och dör! Inte bra, går tillbaks till krogen, ingen man känner, ingen telefon, ingen taxi, ingenting. Inte skojj.
Tror fan jag sprintade runt i skogen minst 15km mitt i natten, innan jag lyckadess fiska upp en taxi och komma hem.
Var väl kortversionen, men iaf, jefla äventyr...