Tråden för de nattaktiva!

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Haha SJP,

Själv bröt jag tummen i helgen tror jag. Några nazister inne på ett ställe började bråka och jag stod och pissade. I lugn och ro gick jag fram och sa "Sluta kör 4 mot 1, låt dem två ta det och ni andra kan gå" - Riverdance-mode-on

Patetisk man känner sig. Nu sitter jag dock på jobbet :)

Shedevil, jobbar du ikväll!?

AAA7

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2008
Hoj
Rsix
Vad har du gjort med foten då, mc-olycka?

Inne på min andra säsong, blev väl för dryg eller nåt, skulle träna på bakhjulsåkning och det slutade med tur i oturen! Bootsen fick man hål i men fotpinnen missade väl foten tillräckligt bra för att man slapp bryta något eller få sig en fraktur! :dummer Fan att man ska ha bråttom med att lära sig grejer asså!

Go morron förresten :näsblod

Mja tog väl en 3 timmar+. :D

Hehe fan 3 timmar låter bra, tycker jag iafall!!

Jag hade nog vimlat runt och kramat träd och pratat för mig själv haha :)

Last edited:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Haha SJP,

Själv bröt jag tummen i helgen tror jag. Några nazister inne på ett ställe började bråka och jag stod och pissade. I lugn och ro gick jag fram och sa "Sluta kör 4 mot 1, låt dem två ta det och ni andra kan gå" - Riverdance-mode-on

Japp, ett 12-timmars pass idag oxå:)

Är lite nervös nu, vi ska stoppa en av ugnarna för den är full av beläggningar så jag måste skjuta med en "kanon" i ugnen för att få bort beläggningarna. Känner inte alls för att göra det nu under ett nattpass och har inte skjutit själv sen jag gick utbildningen:näsblod

AAA7

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2008
Hoj
Rsix
Haha SJP,

Vadå gav de sig på dig också för att du bad de ta det man mot man och jämna ut en annan fight? sikka stolpskott

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Vadå gav de sig på dig också för att du bad de ta det man mot man och jämna ut en annan fight? sikka stolpskott

Precis, egentligen skulle jag bara vänt ryggen och gått. Men då hade kanske min polare stått där med fyra neandertalare - lite ovärt

Är lite nervös nu, vi ska stoppa en av ugnarna för den är full av beläggningar så jag måste skjuta med en "kanon" i ugnen för att få bort beläggningarna. Känner inte alls för att göra det nu under ett nattpass och har inte skjutit själv sen jag gick utbildningen:näsblod

Fyfan, det låter lite intressant :) Se till att pricka rätt :p

Last edited:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Precis, egentligen skulle jag bara vänt ryggen och gått. Men då hade kanske min polare stått där med fyra neandertalare - lite ovärt

Fyfan, det låter lite intressant :) Se till att pricka rätt :p

Japp, ska försöka, vi har ett lasersikte. De sköt 1400 skott innan i veckan så får se hur lång tid detta tar, puhhh....

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hehe fan 3 timmar låter bra, tycker jag iafall!!

Jag hade nog vimlat runt och kramat träd och pratat för mig själv haha :)

Var väl ungefär det man gjorde i 3 timmar. :rofl Lite spännande vare iaf ute i vildmarken utan telefon kl03 på morgonen. :D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Tjähna, allt bra i natt?

jajamen, har satans ont i ögonen efter svetsat ett nytt avgasrör, ska ut och testa hur hon går med de imorgon :hihi
(helt nytt avstämt med omlad header som förhoppningsvis gör ja inte förloar så mkt effekt på de)

håll tummanra för grannarna inte klagar och att hon går som en pärla ! :tummenupp

Läget själv då?

AAA7

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2008
Hoj
Rsix

Är det något orättvist så ställer man upp, och är det en polare så är det fler skäl till att ställa upp! :tummenupp Helt rätt om du frågar mig!! Man vänder inte ryggen till. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
jajamen, har satans ont i ögonen efter svetsat ett nytt avgasrör, ska ut och testa hur hon går med de imorgon :hihi
(helt nytt avstämt med omlad header som förhoppningsvis gör ja inte förloar så mkt effekt på de)

Är man riktigt häftig så använder man en svetsmask/brillor. ;)

AAA7

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2008
Hoj
Rsix
Var väl ungefär det man gjorde i 3 timmar. :rofl Lite spännande vare iaf ute i vildmarken utan telefon kl03 på morgonen. :D

HAhah fan det är så gött me "wake up call"s ibland!!

Frågar du mig så tycker jag att man uppskattar sitt hem och sin säng mycket mer när såna situationer uppstår plus att man fattar innebörden i "borta bra hemma bäst" :glömdet

AAA7

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2008
Hoj
Rsix

Kom hem kl 22 fick hoppa in och jobba extra me min cp fot!
Grymt av dig att jobba såhär dags!
Vadå nu hänger inte jag mer här, ugnar?! tänker på bröd o annat gott, men sen står det nåt om skott?

Vad jobbar du me om man får fråga ? :va e lite slow

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

håll tummanra för grannarna inte klagar och att hon går som en pärla ! :tummenupp

Läget själv då?

Hej fjunis!

Ehm, du har alltså svetsat ett helt rör utan ordentlig och väl fungerande skyddsmask?:va Inte så himla bright...:rolleyes:

Du vet om att du kan köpa en ny (helt ok kvalle, använder en själv) på biltema för typ 150 kr va?:D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy