Fraden
Snart i någon skog nära dig!
Jovars hade visst busken också gjort...
Fråga Manglan.
Du menar DEN fästingen! Han ligger väl och sig nånstans
Yes! Den menade jag.
Last edited:
Jovars hade visst busken också gjort...
Du menar DEN fästingen! Han ligger väl och sig nånstans
Jamendåså, låna ut bössan till mig först bara så kan vi se på olyckor sen
Fråga Manglan.
Jamendåså, låna ut bössan till mig först bara så kan vi se på olyckor sen
Hon är läääskig.
kan kung fu mästaren hantear skjutvapen ?
kan kung fu mästaren hantear skjutvapen ?
Måste berätta. Jävlar vad förbannad jag var på bilister nu i kväll/natt när jag satt i lastbilen.
Började med att det var vägarbetsområde på E18/E20. ena körfältet avspärrat pga asfaltering. vad tror ni dom jävlarna gör? Jo jag ligger i mina lagliga 50km/h. Då kommer dom och kör in på avspärrat område och kör förbi mig på insidan! Kan snacka om att jag vart tokig i den där lastbilen jag körde. Vilka jävla idioter.
Det andra som jag har stört mig på i dag var att nästan ingen personbil bländade av. Inte ens när jag slog på mina femtioelva extraljus.
Bara om kulan är formad som ett knivblad
Absolut, jag har skjutit både luftgevär och luftpistol i mina dagar
Lite lerduva har det blivit det med. Känner mig hyfsat hemma kring skjutvapen
Måste berätta. Jävlar vad förbannad jag var på bilister nu i kväll/natt när jag satt i lastbilen.
Började med att det var vägarbetsområde på E18/E20. ena körfältet avspärrat pga asfaltering. vad tror ni dom jävlarna gör? Jo jag ligger i mina lagliga 50km/h. Då kommer dom och kör in på avspärrat område och kör förbi mig på insidan! Kan snacka om att jag vart tokig i den där lastbilen jag körde. Vilka jävla idioter.
Det andra som jag har stört mig på i dag var att nästan ingen personbil bländade av. Inte ens när jag slog på mina femtioelva extraljus.
Vad babblar ni pojkar om?! Jag är from som ett lamm!!!!
hahah ah okej
jag har skjutit ett vildsvin i ögat med salongsgevär
HOY HOY HOY, AM AA HEEIIIIL BILLY YESS SIRRIDOOO! NOW ME AND THE MISSES IS GOIN THO DA DOWNTOAWN HOEDOWN! YIHOOO!![YOUTUBE-ID]ItZyaOlrb7E[/YOUTUBE-ID]
Så jäkla bra. Tänkt på det här klippet i lastbilen hela vägen från Upplands-Bro till Örebro (Jo, jag har ibland lite tråkigt).
... Nej?
Ajsomfan, stackars svin
... Nej?
hahah ah okej
jag har skjutit ett vildsvin i ögat med salongsgevär
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning