Tråden för de nattaktiva!

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Måste berätta. Jävlar vad förbannad jag var på bilister nu i kväll/natt när jag satt i lastbilen.
Började med att det var vägarbetsområde på E18/E20. ena körfältet avspärrat pga asfaltering. vad tror ni dom jävlarna gör? Jo jag ligger i mina lagliga 50km/h. Då kommer dom och kör in på avspärrat område och kör förbi mig på insidan! Kan snacka om att jag vart tokig i den där lastbilen jag körde. Vilka jävla idioter.

Det andra som jag har stört mig på i dag var att nästan ingen personbil bländade av. Inte ens när jag slog på mina femtioelva extraljus.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:rofl

kan kung fu mästaren hantear skjutvapen ? :hihi

Absolut, jag har skjutit både luftgevär och luftpistol i mina dagar:yoparty

Lite lerduva har det blivit det med. Känner mig hyfsat hemma kring skjutvapen:)

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Måste berätta. Jävlar vad förbannad jag var på bilister nu i kväll/natt när jag satt i lastbilen.
Började med att det var vägarbetsområde på E18/E20. ena körfältet avspärrat pga asfaltering. vad tror ni dom jävlarna gör? Jo jag ligger i mina lagliga 50km/h. Då kommer dom och kör in på avspärrat område och kör förbi mig på insidan! Kan snacka om att jag vart tokig i den där lastbilen jag körde. Vilka jävla idioter.

Det andra som jag har stört mig på i dag var att nästan ingen personbil bländade av. Inte ens när jag slog på mina femtioelva extraljus.

hahahah :rofl

tog ut handen för en mc cyklist idag när jag satt på mopeden, han körde in i min fil och gav mig low five :rofl!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bara om kulan är formad som ett knivblad

Hmm... Döda någon med en kula utan att avfyra den... Får fundera på den!

Edit: Kula med eller utan själva patronen?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Har dom inte lampor dä? :va

Fast mina lampor har stått så högt att dom bländat även på halvljus, trasiga justeringar så var inget att göra, andra på nu iaf. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Last edited:

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
[YOUTUBE-ID]ItZyaOlrb7E[/YOUTUBE-ID]

Så jäkla bra. Tänkt på det här klippet i lastbilen hela vägen från Upplands-Bro till Örebro (Jo, jag har ibland lite tråkigt).

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R

De där vägarbetarna eller företaget de jobbar för kan ju asfaltera SKIT BRA vägar som inte behöver omasfalteras. Blir så förbannad på de. Sen är halva körfältet de ens inte är på är avspärrat. Var nog 5-7km kö precis innan Linköping för någon vecka sedan. Kön stog helt stilla men endå var ett körfält "öppet".

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
[YOUTUBE-ID]ItZyaOlrb7E[/YOUTUBE-ID]

Så jäkla bra. Tänkt på det här klippet i lastbilen hela vägen från Upplands-Bro till Örebro (Jo, jag har ibland lite tråkigt).
HOY HOY HOY, AM AA HEEIIIIL BILLY YESS SIRRIDOOO! NOW ME AND THE MISSES IS GOIN THO DA DOWNTOAWN HOEDOWN! YIHOOO!!

jävla hillbilly fraden :)
... Nej?:rolleyes:

Ajsomfan, stackars svin:rofl

Hahah :rofl

han var god dock mums

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...