Tråden för de nattaktiva!

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Tyke! Efter idolen i hem till midgård.
Tyke inte dum. Tyke gillar boollar!

Jag fick inte döpa våran unge till det om det blev en kille (blev en dotter istället), så då kontrade jag med att köper du hund, så ska jag bestämma namn:D

Förstår frugan din! Okej att du är en cool daddy, men lite måtta får det allt vara! Ni pojkar når nya höjder av knäpphet varje dag!

Mannens katt har namnet Hitler, just för att han har en svart läppmarkering (+ hans knasiga beteende?)

Men när det finns barn i närheten så heter han Hilter istället...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Men när det finns barn i närheten så heter han Hilter istället...

:D:D:D

Våra katter heter Zelda (efter spelet) och Honda (efter hojen tror jag).
Honda var det frugan som döpte själv. Zelda var brorsans från början som jag tog över efter ett tag.

Den katten är som en hund. Ska vara med överallt. Kastar man iväg hennes leksaksmöss så springer hon efter och hämtar dom. Sedan så släpper hon dom vid mina fötter och vill att man ska kasta iväg den igen.:yoparty

Ah, så ingen olycka alltså?

Nej, det trodde vi att det var först. Men efter begravningen så fick vi reda på hur det gått till.

Vart har vi fästingen i dag då???

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nej, det trodde vi att det var först. Men efter begravningen så fick vi reda på hur det gått till.

Vart har vi fästingen i dag då???

Tråkigt som fan...

Vem är fästingen?:va

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N

Våra katter heter Zelda (efter spelet) och Honda (efter hojen tror jag).
Honda var det frugan som döpte själv. Zelda var brorsans från början som jag tog över efter ett tag.

Den katten är som en hund. Ska vara med överallt. Kastar man iväg hennes leksaksmöss så springer hon efter och hämtar dom. Sedan så släpper hon dom vid mina fötter och vill att man ska kasta iväg den igen.:yoparty

Sparar ihop lite cash för att när jag hittar rätt uppfödare tjinga en hund då våra har gått ur tiden :(

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Du får visst skjuta om du är 16 år. Men då med målsman med jakt/vapen licens precis brevid dig. Jag rekommenderar hagelbössa. Både mindre skado risk på avstånd och roligare då det är "när kontakt" med djuret.

Farsan brukar ställa av mig nån stans å sen går han 100m åt ett håll t.ex. så vi är ju ganska nära varrandra. Har dock stått med honom 1 säsong innan jag fick stå "själv" i ett hörn. :)

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Fästingen är troligen väck, får lov att vänta i någon dag till, det sitter kvar något svart i såret... Kan vara koagulerat blod, så jag håller tummen!

Nej. Jag menar den andre. Som förhoppningsvis lever. Han som gav namn till din fästing.:D

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping