Tråden för de nattaktiva!

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Typ mor min som inte gillar att farsan och jag jagar och har intresse av jakt och lite pangpang grejor. :mad:

Har hört om skrämmande exempel från "jägarfruar".
Oftast så är deras män i skogen hela tiden. Minsta lediga tid så är dom där. Umgås inte med familjen på deras lediga tid, utan sitter på en kallstubbe och dricker sprit. Tro fan på att man tröttnar då.

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Håller med. Har länge tjatat på frugan att hon ska skaffa sig en hobby. Sagt och gjort. Nästa vecka åker vi ner till Skåne och köper en vovve till henne. Blir en Bordercollie så hon får sällskap på jobbet som sagt var (tror jag har nämnt detta tidigare i den här tråden).

Du har nämnt bordercollien ett antal ggr. Vem är mest spänd inför resan egentligen? :D

Tips på namn är Steve/Stella, bra med s-ljud och lättare att lära den vallning med läspande ljud :tummenupp

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
äh fraden då :) nu blev du lite defensiv tyckte jag,

någon som vet en bra balansträning!? har prövat allt från vikter med balansbräda till att packa 50 kilo på axlarna och göra övningar,

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Morsan var inte heller helt förtjust när farsan och jag bestämde oss för att tjöpa hoj...:gnissla Men sen tog hon också hojkort:yoparty :D

Jakt skulle jag vilja börja med, har bara inte kommit mig för... Får ta tag i det!

Gör de :rolleyes:.

Skit gött att få upp pulsen ibland utan en massa bensin priser :huvet.

Men mycket idioter där ute i skogarna idag. Jakten har gått för långt på nått sätt... Jakt gör man för spänning och mat. Å så självklart lite krut smällar ibland som KAN göra blå axel/kind ibland :banana

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Du har nämnt bordercollien ett antal ggr. Vem är mest spänd inför resan egentligen? :D

Tips på namn är Steve/Stella, bra med s-ljud och lättare att lära den vallning med läspande ljud :tummenupp

Tyke! Efter idolen i hem till midgård.
Tyke inte dum. Tyke gillar boollar!

Jag fick inte döpa våran unge till det om det blev en kille (blev en dotter istället), så då kontrade jag med att köper du hund, så ska jag bestämma namn:D

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Skulle bli jägare jag också. Men tappade suget då brorsan hittade en bekant till oss med halva huvudet bortskjutet.

Hmm... Som vi sa vid fyrhjuling sidan... Det är inte maskinen det är fel på... Det är föraren :rolleyes:.

Sen så är farsan och jag inte så ofta i skogen. Vi kan åka och titta på 3 åtlar ibland men det tar ju inte ens 1 timma.

Sen finns det jue undantag givetvis... Och sen händer det inte mycket här hemma endå, TV tittande och liggandes i soffan...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hej fjunis:hej

Skulle bli jägare jag också. Men tappade suget då brorsan hittade en bekant till oss med halva huvudet bortskjutet.

Det hade nog gjort mig ganska avtänd också... Vad hände?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Gör de :rolleyes:.

Skit gött att få upp pulsen ibland utan en massa bensin priser :huvet.

Men mycket idioter där ute i skogarna idag. Jakten har gått för långt på nått sätt... Jakt gör man för spänning och mat. Å så självklart lite krut smällar ibland som KAN göra blå axel/kind ibland :banana

Kan tänka mig det... Håller med dig. Överjakt och sådär är bara korkat. Likaså folk som drar ut med spriten laddad... Vapen och sprit en bra kombo, hur fan kommer man på tanken??:va

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping