Tråden för de nattaktiva!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Jag har 120gb, funkar kanon och ser inga problem med att utrymmet "tar slut".

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
öppnar tidigt som fan nu för måste sova om 20 min och måste updatera lite grejoer förfan :hihi

så då har man jobbat 7 timmar med 2 timmars sömn, de var tufft och om.. 9 timmar ska jag jobba med 16 timmars sömn :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Satan vad du tjuvstartar fjunis:hihi

Mitt jobb igår gick sådär... Bilfan gick sönder, vänster frambroms tackade för sig:huvet

Och jag ska egentligen jobba inatt... Får ringa och ursäkta mig så mycket för tredje gången på inte alls lång tid...:huvet Hoppas fan att jag får sparken, är trött på den här skiten...

Någon som kör med biltemabelägg på sin bil? Funkar?

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Satan vad du tjuvstartar fjunis:hihi

Mitt jobb igår gick sådär... Bilfan gick sönder, vänster frambroms tackade för sig:huvet

Och jag ska egentligen jobba inatt... Får ringa och ursäkta mig så mycket för tredje gången på inte alls lång tid...:huvet Hoppas fan att jag får sparken, är trött på den här skiten...

Någon som kör med biltemabelägg på sin bil? Funkar?

satan vad du e social på sms då :hihi

lyckades klämma ut 3 ur dig men sen tog de stopp ! :tummenupp

hahaha fyfan, vi hade en jävel som tyckte de skulle va kul att kasta en äppelskrutt i den nygjutna grunden, andreas fick vadda ut och hämta den sen städa efter sig, nu måset jag köpa nya byggarbetar shorts! :tummenupp

hade på moppen :hihi

tvärnitade, beläggen lossnaden, bromsarna tog inte, jag blev rädd

NU SKA JAG FNA! gå o lägga mig o kvidda i sängen :gnissla

se ha så jävla mkt sexuelt umgänge någon man någonsin kommer ha imorgon ! HEJDÅ POJKAR!

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
satan vad du e social på sms då :hihi

lyckades klämma ut 3 ur dig men sen tog de stopp ! :tummenupp

hahaha fyfan, vi hade en jävel som tyckte de skulle va kul att kasta en äppelskrutt i den nygjutna grunden, andreas fick vadda ut och hämta den sen städa efter sig, nu måset jag köpa nya byggarbetar shorts! :tummenupp

hade på moppen :hihi

tvärnitade, beläggen lossnaden, bromsarna tog inte, jag blev rädd

Jamenvafan, jag jobbade ju:D Är stressad nog under en vanlig runda, finns inte en chans i helvete att jag kan köra bil, dela ut tidningarna och sms:a samtidigt:hihi Var nöjd med att jag svarade över huvud taget:D

Kul, alltid roligt med folk som ger en extra arbete:tummenupp

Vafan, lossnade??:va Berodde inte det mer på dålig montering snarare än beläggkvalitet?;)

NU SKA JAG FNA! gå o lägga mig o kvidda i sängen :gnissla

se ha så jävla mkt sexuelt umgänge någon man någonsin kommer ha imorgon ! HEJDÅ POJKAR!

Se till att bunkra upp med skavsårsplåster och hudkräm, din hand kommer vara skinnflådd imorgon kväll:rofl

Ha så kul:hej :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Hade det på både (volvo) 460 och en 740.
Inga problem.

Tackar, biltemabelägg blir det. Puh, totalkostnaden för reparation av bromsar gick nu ner från potentiella 2000+ till strax under 1000 kr. Skönt:D

Är å andra sidan två nätters lön som försvinner ändå:huvet

Undrar vad det var för skitbelägg som satt på min bil förresten... Visst att de var slitna, men brukar de lösas upp i molekyler när de är slut?:va Seriöst, när jag demonterade oket trillade det ena belägget ut i pulverform...

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Denna tråd är för NATTAKTIVA only!!

Och för folk som inte kör 125cc.:)

Citat regler:

"Följande är regler som är speciella till Sporthoj.com:

* 125-åkare rekommenderas hålla sig i 125-forumet. Vid etik och uppförningsproblem i övriga forumet kan kontot portas till att endast kunna skriva i 125-forumet. "

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Än sover jag inte, det är fjunis som fuskar:tungan

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Och för folk som inte kör 125cc.:)

Citat regler:

"Följande är regler som är speciella till Sporthoj.com:

* 125-åkare rekommenderas hålla sig i 125-forumet. Vid etik och uppförningsproblem i övriga forumet kan kontot portas till att endast kunna skriva i 125-forumet. "

Ääsch... Vid problem och sånt ja... Men alla har ju etik och uppföringsproblem i denna tråd :rullandeu

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Beslutsångest! What to do!?
Alt 1. Fixa nattmat och vara vaken ett tag till.
Alt 2. Krypa till kojs.

Hjälp mig SH med dagens viktigaste val!

Hmm... Om du säger att du ska söva så tar det ytterligare 2 timmar innan du ens tänker på det igen... Så jag skulle säga ta något att äta och sitt uppe ett tag till.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO