Själv käkade man lite fint ikväll (dock utan sprit), seafood toast till förrät och sen oxfilé med färska rödbetor, skirat smör och vitlöksslungad sparris:dregla
Jaja, vad gör folket ikväll då? Själv kan jag inte sova för att jag bara tänker på hojen jag vill köpa, en yamaha xv1900a midnight star... Så sjukt snygg och maffig customhoj så det finns bara inte, är totalkär i bågen
Bara måste ha en, snarast!
Har redan kollat upp försäkringar, och det verkar inte som att det ska bli så farligt dyrt heller... 700 kr per månad för en avställningsbar halvförsäkring hos folksam, och det för en hyfsat ny och dyr hoj med nära hundra bakhjulshästar stående på mig (20 år). Definitivt överkomligt!
Fan vad taggad jag är, sjukt sugen på att bara trava ner till lokala handlaren och lägga kontantinsatsen på disken...
Egentligen borde man väl tänka över ett sånt här köp noga, men jag har funderat länge nu och kan inte se varför det inte skulle funka... Jag har pengarna till kontantinsatsen och jag får in ca 8k varje månad (studerar på heltid och kommer så göra i fem år till, teknisk fysik är lång) vilket lätt räcker till både månadsbetalningen på ca 1300 kr och försäkringen på ytterligare 700... Vad kan gå fel?
Vad säger ni, köpa?
http://data.bytbil.com/largepics.cg...lemansmc/AYG488-2021.jpg&look=lillemansmc2010