Roliga snubbar dock, bärgarna.
Jaha, då sitter man här igen.
Och kommer troligen att göra så varannan vecka under sommaren.
Jobb som gäller fram till 06.
Jobbade med 2 styck bärgare i höstas i några veckors tid. Roligt som sjuttsingen är jobbet. Dock är det ju många timmars väntan ibland men där jag var körde de gas och virke transporter också. Men ibland fick jag känslan att de var alldeles för seriösa. Men det kanske bara var jag som inte hade växt upp än.
Jaha, Sovit 30 minuter MAX. Somnade in med lugn och skön musik sen kom farsan ner och skulle åka tidigt till jobbet då han hade 6 timmar till sin arbetsplats och stängde av min sköna musik. Åskan gick inatt och då brukar det vara kvav luft. Det är väll största anledningen varför jag inte kan sova.
Nu satte jag mig vid datorn och efter 2 minuter så är min säng erövrad av en hund. Illamående är jag också, å ont i överarmen. Får se om jag blir lite piggare när jag får den nya skärmen idag. Om den kommer idag, Den är i Örebro just nu. Hoppas den inte åker ner till Jönköping före bara.
Haha, Paketet åkte ner till Jönköping. Kanske jag får paketet nu direkt på morgonen?
Jobba... jobba...
Vad ska man sysselsätta sig med inatt då?
Det slog mig just att jag är nattaktiv men jobbar 07-16. Undrar hur bra mina sömnrutiner är för kroppen egentligen. Sover alltid ett par timmar efter jobbet
Dricker öl nu, ska köra hojen till Polen imorgon men idag var det nästan stopp för det.
Olyckan var inte många cm bort.
http://www.youtube.com/watch?v=Jh2_T2wV67E
Pjuuuh, tur att det gick bra.
Men håll lite mer avstånd nästa gång.
Jag har provat det där utan att missa bilen.
Det gjorde ont
Ja, vad ska man säga?
Vi höll avstånd? Uppenbarligen inte. Inte ens i 70km/h är 20-30m nog. Det visar sig snabbt när alla stannar och varenda en har 5m för lite. Inte helt otypiskt dock med en "obesiktigad" amerikanare som inte har blinkers (för att det är fult) men ska vänster in på en grussväg ingen vet om.
Det som är bra med nattjobb, man brukar kunna passa in nån timmes sömn på jobbet.
Att ha betalt för att sova är ju nästan bättre än att gå på toa på arbetstid.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|