Du är alltid så glad om nätterna
Hmm... Apropå att inte kunna somna, när jag har mina stråk av insomnia så går jag ut och går. Ibland hjälper det, när det inte hjälper så har man tid att fundera på saker och ting, och hitta på dumheter. Och som alla vet så är meningen med livet att hitta på dumheter. Hah! In vino veritas, som romarna sa.
Annars sitter jag bara o svamlar hela nätterna på forum. >.<
Hej Nikel
Lätt
O nu måste jag gå ut o gå!
Tjatade på tjejen på dagen idag att vi ska dra ut o göra nåt så vi kommer ut, men neeh, men NU vill hon minsann ut o röra sig
Heh..
Fast de e ju rätt gött o gå ut o få lite frisk luft på "kvällen"
Hej Igelkotten
Ha så kul!
Jag vill inte gå ut, kyla gör bara min arm hundra gånger värre...
Negroid discoanka om jag får be
Anledningen till att jag inte kan somna är att min skadade axel gör ont... Minns ni hur det brukade vara att ha växtvärk när man var liten? En ilande smärta inne i benen exempelvis som vägrade gå över och som gjorde så ont så man låg och grät hela nätter? Det har jag i min vänstra axel just nu, gånger tio sisådär. Kan knappt hålla den uppe så ont det gör... Råkade sova på den inatt, och givetvis straffar det sig med konstant värk hela dagen efter. Strålar upp i nacken gör det dessutom, är helt öm i hela vänstra sidan av överkroppen... Jag önskar fan att jag ska stöta ihop med killen som gjorde det här mot mig på krogen en sen kväll någon gång och att han ska börja mucka med mig, isåfall slår jag fan ihjäl den fan! Hatar min arm...
Igelkott
Har du stuckit dig på en av dina taggar?
Jaja, det också då
Nej, gammal misshandelsskada från högstadiet...
Jag har två armar som är arbetsskadade... Högerarmen är värst. Där är både armbågen och axeln rätt dålig. Axeln krasar som fan när jag håller armen över huvudet. Oftast gör det inte ont, men ibland börjar det göra ont som fan.
Så vet nog ungefär vad du menar. >.< Det är lite jobbigt när kroppjäveln är trasig.
Oj då
Stackare
Det är aldrig försent för att hämnas
Tro mig, jag drömmer om det ofta... Men fan, det känns ändå inte som att han är värd det... Visst skulle det ge en viss inre tillfredsställelse ett kort tag, men man skulle antagligen bli dömd för misshandel och få en jävla massa skit med sig på grund av det... Och det ger mig inte min arm tillbaka ändå... Däremot vill jag minnas att vi i rätten förbehöll oss rätten att vid senare tillfälle ställe krav på ersättning för lyte och men, vilket jag hoppas ska innebära att jag nu när jag fått en grad av medicinsk invaliditet fastställd ska kunna stämma fanskapet på kosing för vad han åsamkat mig. Det är ju åtminstone en liten typ av hämnd, även om det bara svider i plånboken ett tag... Men helt lagligt i alla fall, och det är ju positivt
Stäm honom så hårt att han inte ens har råd att odla hår på röven..
Det kommer dom gilla när han hamnar i finkan
Ja, får jag nu 80 lax av mina två försäkringsbolag (sammalagt) för skadan så lär jag ju kunna kräva åtminstone något liknande av honom. Lär svida ett tag åtminstone när man är ung och (antagligen) utan fast inkomst. Lilla pappsen lär ju inte bli glad på honom när han plötsligt är skuldsatt upp över öronen och päronen får pröjsa...
Omkring 20 båda två, ska väl fylla 21 i år
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |