Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Ja, håller med... Det enda jag hittade var Malibu (cocoslikör, ganska gott), så det blev en snabb shot för nattsömnens skull. Men inte mer, man blir förbannad:mad:

Testat exmortis ännu?:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Men seriöst, ge det en chans. Bättre kvällsunderhållning (när man inte redan spelat det typ 20 gånger alltså) finns knappt! Det är helt enkelt awesome, som en skräckfilm fast med vettig story och för en gångs skull faktiskt lite småläskigt!:yoparty Effekterna är helt underbara, färgsättningen påminner om filmen 300 och ljuden är så perfekt avvägda och välplanerade så att man hoppar lika högt varje gång... Det bästa med spelet är att det finns två uppföljare, som också är bra!:yoparty Seså, testa nu med sig:7peta

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
I natt roade sig polisen med att stoppa folk med alkohol i näven i stan. Polisbilar överallt, torget, McDonlads, bron, ändå lyckades två snorungar med sitt uppsåt. Jag uppmärksammade personal på plats att det stod två ynglingar 20 meter bakom deras tjänstebil och pissade mot väggen till en butik.

Polismannen fick genast bråttom, "Ja, jag ser dom, tack!" och skyndade iväg :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
I natt roade sig polisen med att stoppa folk med alkohol i näven i stan. Polisbilar överallt, torget, McDonlads, bron, ändå lyckades två snorungar med sitt uppsåt. Jag uppmärksammade personal på plats att det stod två ynglingar 20 meter bakom deras tjänstebil och pissade mot väggen till en butik.

Polismannen fick genast bråttom, "Ja, jag ser dom, tack!" och skyndade iväg :D

:D

Hände det något speciellt ikväll eller vad?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
"Jävla bög"
Trevligt sms man får av en tjej för att jag inte träffade henne på krogen ikväll :rolleyes:

Speciellt? Ingen kväll är lik en annan :fyllisar

Hehe, kvinnor...:D

Tänkte mer med tanke på polispådraget, om det var någon speciell anledning till varför just den kvällen skulle vara extra strulig:)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Hehe, kvinnor...:D

Tänkte mer med tanke på polispådraget, om det var någon speciell anledning till varför just den kvällen skulle vara extra strulig:)

Det är möjligt. På bussen till jobbet såg jag nykterhetskontroll klockan halv sju på morgonen. Kan hända att det är polis vs. alkohol denna vecka. Dessutom är det ju veckan innan löning och det borde ju inte samla så många poliser på en gång. Bättre att skjutit fram det tills nästa helg.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Gillar inte att köra taxi på helgnätter. Inte annars heller faktiskt.
Men lätta pengar är det.
Blir till att vara vaken 36 timmar nu och ställa om dygnet.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Någon vaken?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nej!
Definitivt inte!

Heh:D

Jag borde sova, skola imorgon... Om man bara kunde somna...:huvet

Lite jo. (långhelg)

Men ska nog råda bot på det snart...

Långhelg är ju alltid skönt:)

Jo, samma här... Får väl ta och dunka huvet i en vägg eller något så man tuppar av, måste få åtminstone ett par timmars sömn innan det är dags att gå till skolan...

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Satan vilken kick det va att volta med en bil :D

Seglivade volvos.. polarn å jag skulle döda en 240 respektive 740.

Jag hoppade, smälde i stolpar, voltade, körde konstant på varvstoppet och vålda så mkt jag kunde men skiten vägra dö! Blev lite kallt utan rutor så gav upp

Polarn smällde sin i ett träd så vi får hugga bort huven med en brandyxa och allt framför motorn va sönder. efter en timme på varvstoppet utan olja och vatten så nöp han, 2 min senare gick han att starta igen men tredje gången han nöp tappa han allt komp.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Satan vilken kick det va att volta med en bil :D

Seglivade volvos.. polarn å jag skulle döda en 240 respektive 740.

Jag hoppade, smälde i stolpar, voltade, körde konstant på varvstoppet och vålda så mkt jag kunde men skiten vägra dö! Blev lite kallt utan rutor så gav upp

Polarn smällde sin i ett träd så vi får hugga bort huven med en brandyxa och allt framför motorn va sönder. efter en timme på varvstoppet utan olja och vatten så nöp han, 2 min senare gick han att starta igen men tredje gången han nöp tappa han allt komp.

Haha joh. Jag brukade ha en 240 som drack 4 liter olja på en tank bensin. Som fattig student hade man ofta inte råd med oljan, så jag körde utan olja tills det började skrapa lite *väl* mycket i motorn.
Hängde den på stenrösen, körde över diken och allt möjligt med den bilen, men den dog aldrig. Sedan blev den folkrejsbil.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024