Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nej, nu får jag nog ta och försöka få lite sömn... vi hörs en annan natt! Sov gott allihop:krama

Ahaa, hoppas det läker med tiden.

Mina två axlar var sopslut när jag föddes så jag vet precis hur du känner.

Eller, du har det nog värre.
Jag är van

Läker lär det tyvärr inte göra, de men jag har är för livet...:( Fästet trasades sönder vid skadan, så min led hålls bara på plats av mina muskler. Därav instabiliteten och smärtorna. Och i takt med att jag blir äldre och muskelsvagare lär det bara bli värre så... Men det dröjer förhoppningsvis till dess.

Det finns säkert de som har det värre, jag har ju åtminstone fått leva den första kvarten av mitt liv med två fungerande armar. Men å andra sidan, som du säger, så saknar jag troligen min arm mer... Brukade vara både vältränad och smidig, men nu kan jag dels inte röra den fullt ut som jag vill och om jag ens försöker så får jag ont... Patetiskt...:(

Men men, ha det gott så hörs vi en annan gång:)
 
Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Nej, nu får jag nog ta och försöka få lite sömn... vi hörs en annan natt! Sov gott allihop:krama



Läker lär det tyvärr inte göra, de men jag har är för livet...:( Fästet trasades sönder vid skadan, så min led hålls bara på plats av mina muskler. Därav instabiliteten och smärtorna. Och i takt med att jag blir äldre och muskelsvagare lär det bara bli värre så... Men det dröjer förhoppningsvis till dess.

Det finns säkert de som har det värre, jag har ju åtminstone fått leva den första kvarten av mitt liv med två fungerande armar. Men å andra sidan, som du säger, så saknar jag troligen min arm mer... Brukade vara både vältränad och smidig, men nu kan jag dels inte röra den fullt ut som jag vill och om jag ens försöker så får jag ont... Patetiskt...:(

Men men, ha det gott så hörs vi en annan gång:)

Prova att träna den lätt(jetelätt), det får jag göra för att de ska hålla sig kvar i sitt säte.


Natti natti
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Prova att träna den lätt(jetelätt), det får jag göra för att de ska hålla sig kvar i sitt säte.


Natti natti

Tränar kontinuerligt, men en del muskelgrupper är ju lite svåra då jag får ont av att lyfta saker... Om du tänker dig träningsmetoder där du har hantlar i händerna och lyfter armarna rakt framåt eller rakt ut från sidorna så har du en god idé om saker jag inte kan, alls. Får skitont om det läggs bara yttepyttelite extra vikt på armen i ett sånt läge, hävarmseffekten gör ju att det blir en ganska sjyst kraft runt själva leden som strejkar direkt:mad: Kan få ont bara av att sträcka ut armen (utan extra vikt) för att nå saker och ting, så det är inte det lättaste att träna direkt... Men jag gör mitt bästa:)

Gå o lägg er.

Ska du säga:D



Det är ju faaaaaan att man vaknar mitt i natten, pigg som en jävla mört, när man för en gångs skull lyckats somna tidigt en kväll:mad: :huvet
 
Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Ska faktiskt göra ett försök att sova lite. Lovat att luncha med syster kl12 så det lär bli min frukost då! :hihi
Får joina nån annan natt!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ont om drag i tråden inatt:D Jag är fortfarande pigg, man kanske skulle satsa på att hålla sig vaken till nästa läggdags, lägga sig tidigt och hoppas på att hamna käpprätt i perfekt rytm?:va
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jahopp, Sitter och väntar på att se 2 styckna snorungar som rycker i bildörrar igen.

Se vad man ska göra med dem :näsblod
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Film för kreativa nattugglor: (Luta dig tillbaka och tryck på helskärm)
[youtube-id]1swPZzxv0tI[/youtube-id]
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Upptäckte idag att man tydligen kunde ladda ner en studentversion av Labview. Nu ska det nördas :nicka
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Yes, några timmars jobb kvar.

Nu får ni fan va lite aktiva.
Har hela natten imorrn med o jag har redan kikat klart på allt på play-kanalerna tror jag :gnissla
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Från deras hemsida:

"Engineers and scientists can rapidly and cost-effectively interface with measurement and control hardware, analyze data, share results, and distribute systems through intuitive graphical programming."

Nu ska jag bara skaffa ett najs I/O kort till datorn sen jäklar :geek

Vad fasiken är labwiew, och vad gör man det det? :va
Från deras hemsida:

"Engineers and scientists can rapidly and cost-effectively interface with measurement and control hardware, analyze data, share results, and distribute systems through intuitive graphical programming."

Nu ska jag bara skaffa ett najs I/O kort till datorn sen jäklar :geek
 
Last edited:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top