Trubbis
En Lyttbacka
Halloj i stugan!
Fy fan va mörkt det är Mörkt när man åker hemmifrån och mörkt när man kommer hem
Fy fan va mörkt det är Mörkt när man åker hemmifrån och mörkt när man kommer hem
Mekatronik, 3 år, Chalmers. Efter jul är det en tenta, en projektkurs och exjobb kvar, sen är det slut!Kan tänka mig att det är jobbigt i andra änden av skalan också, men jag lider verkligen av mina sömnproblem just nu... Har fan ingen ork till någonting längre, är bara trött och disträ hela dagarna... Hade nog mått bra av att somna i tid och otid ett tag istället, som lite omväxling.
Vad är det för spel alla pratar om?
Vad är det du läser nu igen? Och var? Chalmers?
Mekatronik, 3 år, Chalmers. Efter jul är det en tenta, en projektkurs och exjobb kvar, sen är det slut!
Fast ska ändå bli lite trist att sluta, för jäääklar vad skoj det har varit!
varnade jag dig inte?
bushido får inte va med å spela då det e på skvallerbook
Nu e bil helvetet klart för besktningen eller ja för att få en åtgärdslista av dem iaf.
så nu ska jag dricka upp min seger öl och slaga.( hoppas jag)
Yieaaahha! Lycka till!Makroekonomi tenta i januari! fan va taggad ja är p åatt få visa vad ja kan!!
Skämt åsido.
Är på bana 29 nu
va snabb va det bara!Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Klarat alla 30
Vad görs gott folk?
Här börjas det ångras att man inte köpte NHL11 då jag "måste" vara vaken till kl 06:00 här hemma
Hah, ja de va ju jävla synd
va snabb va det bara!
jahapp då har man sett alla avsnitt med SoA what to do what do..
finns det något råt gta liknande spel numera? Kommer nog ha enstaka timmar att slå ihjäl utan internet å tv närmaste året..
Serious Sam. Skjut på ALLT som rör sig.va snabb va det bara!
jahapp då har man sett alla avsnitt med SoA what to do what do..
finns det något råt gta liknande spel numera? Kommer nog ha enstaka timmar att slå ihjäl utan internet å tv närmaste året..
Mmm! Va fan ska jag hitta på nu då? Ut och ploga sjön här hemma för hand?
Själv tänkte jag sätta mig o spela lite NHL11, men då råkade jag zappa lite bland kanalerna o upptäckte att jag har hela comhems kanalsortiment, viasat sport o hela kalaset, så nu har jag två hockeykanaler plus massa andra sportkanaler så de bara snurrar i huvet på mig medans jag zappar fram o tillbaka mellan hockeymatcher o formel 1
fan seal hunter va ju råare än det, gudfadern med. Inget jävla shootem upp. Blodigt utstuderat first person gärna med smygar inslagSerious Sam. Skjut på ALLT som rör sig.
Nää näää näää näää!
Ger mig fan på att du ska spana in alla porrkanalerna som du fick. Ja, 10min kvar!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|