Tråden för de nattaktiva!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
hehe ska jag va helt ärlig tror jag inte att jag tar upp det här med att plugga på ett par år men man vet aldrig!

Precis! fan vilket schets matrial ala galenskaparna! :D
Första gången jag skulle tilll motorgården gick jag in genom fel dörr och hamna på slöjdföreningen, va nästan lika stor förviring :D

Ja garagelös suger, helt klart största smoget om jag flyttar till sthlm att ett garage kostar mer att hyra där än en lägenhet här uppe..

Mm sömn börjar kännas fint ska fösöka mig på att äta min middag och sen ta en powernap till tolv Måste verkligen vara pigg i eftermidag då jag tänkt åka runt och söka jobb (japp helt på måfå..) och sen ska fixa bilen som måste besiktigas och säljas på en vecka..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
hehe ska jag va helt ärlig tror jag inte att jag tar upp det här med att plugga på ett par år men man vet aldrig!

Precis! fan vilket schets matrial ala galenskaparna! :D
Första gången jag skulle tilll motorgården gick jag in genom fel dörr och hamna på slöjdföreningen, va nästan lika stor förviring :D

Ja garagelös suger, helt klart största smoget om jag flyttar till sthlm att ett garage kostar mer att hyra där än en lägenhet här uppe..

Mm sömn börjar kännas fint ska fösöka mig på att äta min middag och sen ta en powernap till tolv Måste verkligen vara pigg i eftermidag då jag tänkt åka runt och söka jobb (japp helt på måfå..) och sen ska fixa bilen som måste besiktigas och säljas på en vecka..

Förstår:)

Haha, ja:D Hahaha, låter kul... Kan tänka mig din förvåning där:D

Ja, fyfan... Stockholm verkar ju helt hopplöst ja, fyfan för det...:död Tänker icke bo där.

Ok, men lycka till då för fan så höres vi!:) Tack för sällskapet!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Förstår:)

Haha, ja:D Hahaha, låter kul... Kan tänka mig din förvåning där:D

Ja, fyfan... Stockholm verkar ju helt hopplöst ja, fyfan för det...:död Tänker icke bo där.

Ok, men lycka till då för fan så höres vi!:) Tack för sällskapet!
DEt roligaste e att jag hade kameran monterade på bilen (test sladda lite:p) och den va riktad så man ser när jag går in genom dörren, går ut kollar på dörren, stänger den och skakar på huvudet och går mot kameran, då ser man tydligt att det står ERSBODA SLÖJDFÖRENING på dörren :D Ska lätt använda det i nån film sen :D

Mjoo så har jag resonerat två gånger nu, får se hur det blir.. är ju sskogarna norr om som jag håller till så är lite humanare men så länge det är längs e18 är det dyrt, har en tillfällig bostad i en liten stuga på en bondgård jag jobbat på så då har man ju maskinhallen för reparationer iaf men det ligger jävligt off med en timmes väg till polarna och troliga jobb...

Så hoppas fan att jag får jobb här uppe :D

Tacka det lär behövas, tack själv!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
DEt roligaste e att jag hade kameran monterade på bilen (test sladda lite:p) och den va riktad så man ser när jag går in genom dörren, går ut kollar på dörren, stänger den och skakar på huvudet och går mot kameran, då ser man tydligt att det står ERSBODA SLÖJDFÖRENING på dörren :D Ska lätt använda det i nån film sen :D

Mjoo så har jag resonerat två gånger nu, får se hur det blir.. är ju sskogarna norr om som jag håller till så är lite humanare men så länge det är längs e18 är det dyrt, har en tillfällig bostad i en liten stuga på en bondgård jag jobbat på så då har man ju maskinhallen för reparationer iaf men det ligger jävligt off med en timmes väg till polarna och troliga jobb...

Så hoppas fan att jag får jobb här uppe :D

Tacka det lär behövas, tack själv!

Lägg upp på tuben för fan:rofl

Förstår... Låter inget vidare nej...

När jag skaffar hus ska det ligga jävligt lantligt, inga grannar som kan störas av oväsen. Och garaget ska ha lika stor (betong)golvyta som huset har boyta, minst:D

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag måste vara trött som ett as för att kunna somna över huvud taget, annars har jag det precis som du. Kan ligga hela nätterna utan att få en blund i ögonen, bara för att bli trött lagom tills det är dags att gå upp. Trodde först att det berodde på taskig dygnsrytm, men det förklarar inte varför jag inte får sova ens när jag varit uppe mer än ett dygn i sträck... Det är som att om jag får minsta lilla sömn så blir jag skitpigg, och vaknar jag då (vilket jag gör varje natt, om inte på grund av annat så på grund av min jävla axel) så är det kört, då går det inte att somna förrän jag är sjukt trött igen...

Som inatt. Gick och la mig tidigt då jag hoppades få sova ut ordentligt (sovmorgon imorgon), men vaknar två timmar senare och kan inte somna om. Efter sisådär en tre timmar ca bestämde jag mig för att försöka gå upp och plugga lite (nu när jag ändå kände mig pigg), och när jag tände lampan så sved det inte ens till i ögonen. Var helt enkelt klarvaken... Sitter här nu, märker inte alls av att jag fått sova typ totalt fyra timmar på två dygn. Är klarvaken. Dock är hjärnan inte klarvaken, för jag får inget plugg gjort...:huvet Det jag läser går helt enkelt inte in, och det lilla som finns där inne vill inte komma ut och lösa uppgifter. Jag börjar fan tro att något är riktigt fel med mig, ska nog uppsöka läkare...

Gött för dig.
Jag spontansomnar hela tiden, somnade vid datorn förut, sen somnade jag i soffan tills far ringde.
Snart somnar jag nog igen:va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Gött för dig.
Jag spontansomnar hela tiden, somnade vid datorn förut, sen somnade jag i soffan tills far ringde.
Snart somnar jag nog igen:va

Kan tänka mig att det är jobbigt i andra änden av skalan också, men jag lider verkligen av mina sömnproblem just nu... Har fan ingen ork till någonting längre, är bara trött och disträ hela dagarna... Hade nog mått bra av att somna i tid och otid ett tag istället, som lite omväxling.

Vad är det för spel alla pratar om?:va

Tycker det är rätt soft! Värre är det med Industriell ekonomi-kursen. vilket jävla hoptramsat mög det är :mad:

Vad är det du läser nu igen? Och var? Chalmers?

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jahopp..
Här sitter man o letar drivrutiner som en tok.

Jävla sony, totalt värdelösa på att uppdatera drivrutiner.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
HEllvetes jävla bögspellll
varnade jag dig inte?

bushido får inte va med å spela då det e på skvallerbook :hihi

Nu e bil helvetet klart för besktningen eller ja för att få en åtgärdslista av dem iaf.

så nu ska jag dricka upp min seger öl och slaga.( hoppas jag)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jaha, facebookspel. Ja, klarar jag mig så bra utan:D

Norman gav upp snabbt:va

Själv sitter jag här och pluggar linjär algebra... Har precis upptäckt att det finns ytterligare en formel för ortogonal projektion förutom just projektionsformeln, tro fan att man fick fel på uppgifterna man försökte göra häromdagen:huvet Ställ för fan frågorna så att man fattar vad det är ni vill så att man därmed har en chans att använda rätt formelhelvete:mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Jaha, facebookspel. Ja, klarar jag mig så bra utan:D

Norman gav upp snabbt:va

Själv sitter jag här och pluggar linjär algebra... Har precis upptäckt att det finns ytterligare en formel för ortogonal projektion förutom just projektionsformeln, tro fan att man fick fel på uppgifterna man försökte göra häromdagen:huvet Ställ för fan frågorna så att man fattar vad det är ni vill så att man därmed har en chans att använda rätt formelhelvete:mad:
Plötsligt kändes ölen godare och beslutet att skita i det där så mycket självklarare :D

Föresten har en polare som överväger att plugga i lund istället va säger du nått du rekomenderar hur fungerar uppläget på skolan, märker man att det fattas resurser osv?

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Plötsligt kändes ölen godare och beslutet att skita i det där så mycket självklarare :D

Föresten har en polare som överväger att plugga i lund istället va säger du nått du rekomenderar hur fungerar uppläget på skolan, märker man att det fattas resurser osv?

Jag trivs skitbra på skolan som sådan, är bara inte motiverad att plugga för fem öre... Det är en trevlig miljö och sådär, skulle väl inte säga att den upplevs som fattig direkt... Tror han kan trivas här:)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
JAAAA!!! jag klara banan :hihi

Jag trivs skitbra på skolan som sådan, är bara inte motiverad att plugga för fem öre... Det är en trevlig miljö och sådär, skulle väl inte säga att den upplevs som fattig direkt... Tror han kan trivas här:)
okej låter bra det!

Last edited:

Wize

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Hoj
07 KTM
Vaken? CHECK!
Men nattaktiv? ICKE!

Nöter övertid/ nattpass och har såååå tråkigt!
Ibland skulle det vara grymt skönt att ha ett "aktivt" jobb - typ snickare lr någe.. Tiden går såå mycket fortare då..

Ooo bowie på radion nu:) en ljusglimt..

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Mega Builders kan ju slänga sig i väggen!
Delmål 1 nått.
Nu äre bara tak, skorsten och farstu kvar :rolleyes:

Bifogat

• CIMG0029 (Medium).JPG
    CIMG0029 (Medium).JPG
    91.8 KB · Visningar: 33
  • CIMG0030 (Medium).JPG
    CIMG0030 (Medium).JPG
    98.1 KB · Visningar: 25
  • CIMG0032 (Medium).JPG
    CIMG0032 (Medium).JPG
    87.7 KB · Visningar: 29

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Mega Builders kan ju slänga sig i väggen!
Delmål 1 nått.
Nu äre bara tak, skorsten och farstu kvar :rolleyes:

Jag gjorde sånt där förra året, en skalenlig modell av vår sommarstuga på gotland. Slå det du:D

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag gjorde sånt där förra året, en skalenlig modell av vår sommarstuga på gotland. Slå det du:D

Min reciver i skala 1:1
expert1.jpg

Nu är det ingen marantz, men jag kände för att skriva det.

Edit: Ganska simpel design. Men det var inte helt plättlätt att få överdelen att hålla med så stor yta.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Min reciver i skala 1:1
expert1.jpg

Nu är det ingen marantz, men jag kände för att skriva det.

Edit: Ganska simpel design. Men det var inte helt plättlätt att få överdelen att hålla med så stor yta.

Haha, ganska ballt:D

Förstår det. Det roliga, själva utmaningen, med att bygga vår sommarstuga var att det har ganska udda form med olika lutningar på taket på olika platser och med små utskjutande terrasser samt en liten uteplats som är under själva hustaket liksom... Svårt att förklara, men det är typ som att man kapat bort ett hörn av huset men behållt taket ovanför och gjort uteplats av ytan under.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO